Witam,
Panowie, prośba o poradę. Mam MkIII 1,8 na seryjnym zawieszeniu ( kraft olej przód/kyaba gaz tył ). Planuje zmienić na przyszły sezon jednocześnie nieznacznie obniżając 40-45.
Samochód do użytku codziennego, jeżdżę raczej dynamicznie, w różnych warunkach ( prace remontowe przy dojeździe do pracy ), często z dzieckiem. Chciałbym aby autko się troszkę usztywniło, lepiej trzymało drogi, dobrze sprawowało w zakrętach, jednocześnie zachowując jakiś komfort.
Wyczytałem, że weitec'i są w miarę komfortowe, ale większość zestawów to 40/40 czy 30/30, a nie chcę mieć efektu typu "tyłek leży niżej". Jakie amorki pod taki kit? Co byście polecili?
Wspomóżcie
[MK3]Wybór zawieszenia dla wybrednego
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
[MK3]Wybór zawieszenia dla wybrednego
Przecież nie musisz kupować w zestawie. Kup osobno np przód 30 tył 40. Powtarzane wiele razy, że twardość to subiektywne odczucia ale weitec-i na pewno będą dobrze wybierać dziury, lepiej niż np MTS. Jakie amorki pod taki kit? KIT to tez amorki a chcesz obniżyć do -40 więc seryjne amortyzatory ponoć mogą zostać chociaż na pewno szybciej się skończą. To jak jest komfortowo też kwestia opon bo wiadomo, że na niższym profilu będzie bardziej czuć dziury a nawet lekkie pęknięcia nawierzchni .
[MK3]Wybór zawieszenia dla wybrednego
tak jak porównywałem swój poprzedni kit z zestawami znajomych, to mój był zdecydowanie komfortowy, tak że z całym sercem mogę polecić taki zestaw Tobie - H&R cup (ja miałem -60/-40). Nowy jest dosyć drogi (ponad 500 funtów) ale czasami trafiają się używki w okolicach 600 - 800 zł... (od razu mówię, że ja już tamten sprzedałem)
[MK3]Wybór zawieszenia dla wybrednego
Dzięki, co do sprężynek właśnie o to mi chodziło tzn., które lepiej wybierają, oponki mam 195/50 na 15’. Zastanawiałem się przez pewien czas nad kitem MTS'a, ale z tego, co czytam to z tyłem są trochę problemy... Jeździłem już GT i GTI na 60/40 i tragedii nie było, tyle, że właściciele nie wiedzieli za bardzo co mają Prawda jest taka, że pod maską chciałbym aby zagościło 2,0, więc wydaje mi się że amorki też powinny być deko lepsze
Re: [MK3]Wybór zawieszenia dla wybrednego
O widzisz, właśnie wydawało mi się że ten Twój kit był całkiem całkiem, tylko zastanawiałem się gdzie go dorwać. 600-800 zł to w miarę dobra cena. Nie zahaczałeś o nic na takim zestawiku?..:VoyteQ:.. pisze:tak jak porównywałem swój poprzedni kit z zestawami znajomych, to mój był zdecydowanie komfortowy, tak że z całym sercem mogę polecić taki zestaw Tobie - H&R cup (ja miałem -60/-40). Nowy jest dosyć drogi (ponad 500 funtów) ale czasami trafiają się używki w okolicach 600 - 800 zł... (od razu mówię, że ja już tamten sprzedałem)
[MK3]Wybór zawieszenia dla wybrednego
Ja w 2.0 mam 50/40 TaTechnix-a więc tez nie żaden rarytas ale radzi sobie przy nie małych kołach. Za cenę takiego KIT-u nie wiem czy kupisz komplet nowych sprężyn od H&R czy Weitec-a a może byc tak, że amortyzatory długo nie pożyją.
[MK3]Wybór zawieszenia dla wybrednego
nie zahaczałem o nic, w zimie na 13' kołach jeździłem i nie było problemów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości