Zapieczony gwint? cieżko pokręcić nakrętkami/tależykami :/
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- mateusz_kajtek
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
- Lokalizacja: Opolskie NYsa
- Kontakt:
Zapieczony gwint? cieżko pokręcić nakrętkami/tależykami :/
Mam problem jak w temacie, otóż na zlocik rozkręciłem gwint do samego dołu (po wyczyszczeniu gwintu kreciło sie w srednio-lekko ale znośnie) ale zlocik minął i po dwóch tygodniach jazdy na takiej glebie uznałem że jest zbyt nisko do codziennej jazdy i postanowiłem pokręcic gwintem w góre... powierzchownie wyczyściłem gwint psiknałem penetratorem i po kilku obrotach tależykiem blokada :/ coraz ciezej szło az w pewnym punkcie stanałem, wiec w druga strone i tutaj podobnie ciezko aż po kilku obrotach też dałem sobie spokój bo było to samo :/ wyciagnałem karchera, pod cisnieniem wymyłem cały gwint, powycierałem z wody, popsikałem penetratorem i po kilku minutach to samo... polałem na gwint płyn hamulcowy, pozniej rope, jeszcze raz penetrator, ale dalej to samo, bardzo ciezko sie kręci i to tylko po kilka obrotów a pozniej staje i koniec :/ nie ma już pomysłów jak uratowac gwinta, bardzo prosze o pomoc :/
Ostatnio zmieniony wt cze 15, 2010 21:44 przez mateusz_kajtek, łącznie zmieniany 2 razy.
NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548
Wyciągasz kolumnę moczysz przez noc w ropie potem w imadło, dobry klucz z dobrą dźwignią i kręcisz. A jak to nie pomoże, rozcinasz nakrętki i dorabiasz nowe z porządnego materiału.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269457&start=0]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269457&start=0[/url]
[url=http://img693.imageshack.us/i/51647686.jpg/][img]http://img693.imageshack.us/img693/7770/51647686.jpg[/img][/url]
[url=http://img693.imageshack.us/i/51647686.jpg/][img]http://img693.imageshack.us/img693/7770/51647686.jpg[/img][/url]
- mateusz_kajtek
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
- Lokalizacja: Opolskie NYsa
- Kontakt:
mimo że wcale nie pocieszył mnie Twój post to dzięki wielkie za rade :/ w tym tyg nie ma szans na wyciaganie amora z auta... do soboty od rana dio wieczora jeżdże także jeśli bedzie to ostatecznosć to w przyszłym tyg to zrobie, ale prosze jeszcze o porady czy da sie cos zrobić bez wyciągania z auta żeby rozruszac ten gwint, pierwszy raz się tak mocno zapiekł, aż strzela przy kreceniu tak mocno trzyma :/
NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548
raczej ci ciezko bedzie to ruszyc na aucie jak kolega radzi musisz wziasc amorek w imadlo i na noc do plynu badz cocacoli wstawic
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- mateusz_kajtek
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
- Lokalizacja: Opolskie NYsa
- Kontakt:
teraz nie ma szans żebym wyciągnał amorka, ale jesli nic nie pomoże to zrobie to w przyszłym tyg, w takim razie do czego najlepiej by było włożyć gwinta? cola? ropa? jakis inny płyn? bo najtaniej wyjdzie mnie chyba cola ale czy ona wystarczy?
NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548
ja kombinowalem roznie
i cola
i plyn hamulcowy i 2 pojemniki wd40 i spzileczka
i cola
i plyn hamulcowy i 2 pojemniki wd40 i spzileczka
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
nauczka, by nie kręcić gwintem na zlot... dla mnie to bez sensu, przyjedz tak jak jezdzisz na codzien ;
co do rady, to ja jak miałem zapieczone nakrętki oddałem do szpeca od regeneracji amorów, podgrzał to i bez problemow puscilo. skasował mnie 10 zł.
co do rady, to ja jak miałem zapieczone nakrętki oddałem do szpeca od regeneracji amorów, podgrzał to i bez problemow puscilo. skasował mnie 10 zł.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141210&postdays=0&postorder=asc&start=0]byłe mk3[/url]
- mateusz_kajtek
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
- Lokalizacja: Opolskie NYsa
- Kontakt:
1 i ostatni raz :/ zachciało się jeszcze większej gleby przesadzonej zresztą bo koła z przodu sie schowały w nadkola, tarcie, progi zwalniające nie do przejechania autko sie zawieszało na progach, jak dłuzej bym pojezdził to może miske bym gdzies zgubił jeszcze :/mcsym pisze:nauczka, by nie kręcić gwintem na zlot... dla mnie to bez sensu, przyjedz tak jak jezdzisz na codzien
czym podgrzał? takim palnikiem na gaz by dało rade?mcsym pisze:ja jak miałem zapieczone nakrętki oddałem do szpeca od regeneracji amorów, podgrzał to i bez problemow puscilo. skasował mnie 10 zł.
Ostatnio zmieniony wt cze 15, 2010 22:58 przez mateusz_kajtek, łącznie zmieniany 1 raz.
NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548
gwint jest po to by go krecic wiec dla mnie nieistotne czy kreci ktos na zlot czy tak jezdzi... ma to se kreci nie ma to nie...
ok wracajac do tematu palnikiem zeby grzac to lepiej wyjmij wklad i sama obudowe jesli to rozbieralne zebys se szkod nie narobil z gwintem
ok wracajac do tematu palnikiem zeby grzac to lepiej wyjmij wklad i sama obudowe jesli to rozbieralne zebys se szkod nie narobil z gwintem
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- mateusz_kajtek
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
- Lokalizacja: Opolskie NYsa
- Kontakt:
MAPET, MTS Technik, nie wiem czy jest rozbieralny :/ nakrętki sa zapieczone na samym dole gwintu to może jak je troche tam podgrzeje nic się nie stanie?
a tak na marginesie, niecałe dwa tygodnie od ostatniej regulacji gwintu nie wydaje Wam sie to dziwne że się zapiekł? niekiedy nie ruszałem gwintu kilka miesięcy i było ok a teraz po tak krótkim czasie sie zapiekł? może takiś brud (ziemia, drobne kamyczki) wkręciłem pod nakrętki?
a tak na marginesie, niecałe dwa tygodnie od ostatniej regulacji gwintu nie wydaje Wam sie to dziwne że się zapiekł? niekiedy nie ruszałem gwintu kilka miesięcy i było ok a teraz po tak krótkim czasie sie zapiekł? może takiś brud (ziemia, drobne kamyczki) wkręciłem pod nakrętki?
NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548
Znam ludzi co robili to ze wkładami i niby nic się nie stało, ale to tej metody mam jakoś najmniej zaufaniaMAPET pisze:ok wracajac do tematu palnikiem zeby grzac to lepiej wyjmij wklad i sama obudowe jesli to rozbieralne zebys se szkod nie narobil z gwintem
Sam napisałeś ze dopiero po kilku obrotach była blokada, więc źle wyczyszczony gwint jakiś piasek, śmieci pod nakrętka. A że nakrętki są aluminiowe i dosyć miękkie łatwo uszkodzić w nich gwint, i potem są problemy.mateusz_kajtek pisze:a tak na marginesie, niecałe dwa tygodnie od ostatniej regulacji gwintu nie wydaje Wam sie to dziwne że się zapiekł? niekiedy nie ruszałem gwintu kilka miesięcy i było ok a teraz po tak krótkim czasie sie zapiekł? może takiś brud (ziemia, drobne kamyczki) wkręciłem pod nakrętki?
Sam miałem podobny problem po zimie i imadło pomogło i naprawdę dużo siły i dobry klucz bo te co są w zestawach to hmm.. z zapieczonym gwintem nie poradzi sobie.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269457&start=0]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269457&start=0[/url]
[url=http://img693.imageshack.us/i/51647686.jpg/][img]http://img693.imageshack.us/img693/7770/51647686.jpg[/img][/url]
[url=http://img693.imageshack.us/i/51647686.jpg/][img]http://img693.imageshack.us/img693/7770/51647686.jpg[/img][/url]
jestmateusz_kajtek pisze:MAPET, MTS Technik, nie wiem czy jest rozbieralny :/
ale tak jak mowisz ze kreciles kilkda dni wczesniej to to nie jest zapieczone predzej jakis syf
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- mateusz_kajtek
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
- Lokalizacja: Opolskie NYsa
- Kontakt:
kozaafr pisze:Sam napisałeś ze dopiero po kilku obrotach była blokada, więc źle wyczyszczony gwint jakiś piasek, śmieci pod nakrętka. A że nakrętki są aluminiowe i dosyć miękkie łatwo uszkodzić w nich gwint, i potem są problemy
kreciłem gwintem nie całe dwa tyg temu, musiał jakiś piasek lub coś drobnego dostac się pod nakretke ehhh tak to jest jak sie spieszy, zamiast porządnie wyczyścić gwint i krecić to ja to zrobiłem dość powierzchownie i teraz jest jak jest :/MAPET pisze:ale tak jak mowisz ze kreciles kilkda dni wczesniej to to nie jest zapieczone predzej jakis syf
mozna gdzieś kupić taki porzadny klucz czy trzeba samemu dorobić? bo ten kikut co jest w zestawie sie nie nadaję do niczego :/ nie wygodny, zbyt krótki, zbyt miekki (juz mi się trochę wygiął)kozaafr pisze:Sam miałem podobny problem po zimie i imadło pomogło i naprawdę dużo siły i dobry klucz bo te co są w zestawach to hmm.. z zapieczonym gwintem nie poradzi sobie.
NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości