który z kitów najtwardszy??

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
ksieciunio000000
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr sie 05, 2009 19:31
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

który z kitów najtwardszy??

Post autor: ksieciunio000000 » wt cze 15, 2010 11:55

Witam. chciałbym prosic o porade który z kitów jest najtwardszy?? H&R, Supershort , witec ,mts ,KW lib jakies inne popularne firmy?


...Nie dogonisz mojej fury,wachaj dym z wydechowej rury...


_________________________________________
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3323058&highlight=#3323058

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » wt cze 15, 2010 12:06

nie da się tego jednoznacznie określić bo dla jednego H&R będzie twardy a dla drugiego miękki tak samo sprawa ma się w do innych marek


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
saduwa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 826
Rejestracja: wt sie 08, 2006 19:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: saduwa » wt cze 15, 2010 13:57

hym ktos by musial jezdzic tym samym autem na wszystkich kitach
ale mts raczej odpada bo jest baardzo miekki jak na sport zawias



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt cze 15, 2010 15:06

saduwa pisze:ale mts raczej odpada bo jest baardzo miekki jak na sport zawias
heh no wlasnie taka jest rozmowa o twardosci

a kilak tematów nizej ktos pisal ze MTS to beton :)

ogolnei kazdy ma inne odczucie komfortu i twardosci wiec nikt ci nie powie chyba ze by na kazdym kicie smigal...

sprawa nie jest prosta do rozeznania


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Danijel
youngtimer
youngtimer
Posty: 1170
Rejestracja: wt cze 03, 2008 10:21
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Danijel » wt cze 15, 2010 15:08

saduwa pisze:mts raczej odpada bo jest baardzo miekki jak na sport zawias
W moim odczuciu produkty MTS należą do twardych. Przynajmniej amory do MK2 są twarde i to bardzo
Ostatnio zmieniony wt cze 15, 2010 15:09 przez Danijel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt cze 15, 2010 15:09

Danijel pisze:
saduwa pisze:mts raczej odpada bo jest baardzo miekki jak na sport zawias
hahah ze co? Miałeś do czynienia z produktami tej firmy? Ja mam na przodzie amory MTS i jest to beton jakich mało
no widzisz to co napisalem wyzej.... ja mialem do czynienia i dla mnie jest komfort...

dlatego ciezko bedzie kazdemu dogodzic...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Vanish
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: pt sty 08, 2010 19:56
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Vanish » wt cze 15, 2010 16:24

Ja moge jedynie powiedziec ze Weitec jest pomiędzy :bigok: bynajmniej -40 :bigok:


Było:
MK2 KR (139)
MK3 1Z (121)
M4 AHF (167)

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » wt cze 15, 2010 16:36

MAPET pisze:dlatego ciezko bedzie kazdemu dogodzic...
i na tym powinno się zamknąć temat bo reszta to jałowa dyskusja... żeby wynik był chociaż troszkę miarodajny
saduwa pisze:ktos by musial jezdzic tym samym autem na wszystkich kitach
i tyle w temacie, a inna osoba miałaby jeszcze inne odczucia...
dlatego ksieciunio000000, musisz albo udać się na jakiś zlot i poprosić użytkowników golfów z takimi zawiasami z pośród których chcesz wybierać aby dali się przejechać i sam zdecydować co Ci pasuje i co dla Ciebie jest twarde a co nie, albo poczytać forum i wybrać zawias odpowiedni dla siebie na podstawie opinii użytkowników i zasobności portfela. Tyle.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
ksieciunio000000
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr sie 05, 2009 19:31
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: ksieciunio000000 » śr cze 16, 2010 01:07

no własnie mam kit MTSA i dla mnie jest miekki i chciałbym wrzucic cos twardszego a na gwint wysokiej półki jhestem za biedny :grrr:
a jak bym zmienił np springi na jakies twardsze?? hmmm tylko jakie?? mozcie cos poradzic?


...Nie dogonisz mojej fury,wachaj dym z wydechowej rury...


_________________________________________
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3323058&highlight=#3323058

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » śr cze 16, 2010 08:16

ksieciunio000000 pisze:no własnie mam kit MTSA i dla mnie jest miekki
nie wiem jak w MK3 ale u mnie i porównując z MTS w MK4 to Weitec dużo twardszy :grin: porównując Weiteca w MK4 z kitem Gt cupline (bodajże) w BMW 3 to We-c również twardszy o wiele :bajer:
jedynie jak mnie koleś przewiózł MK3 na gwincie KW na max skręconym przód, tył miał bez sprężyn (lub amorów już nie pamiętam) założony (tak wiem idio..a) to z niczym nie można porównać - czysty beton :goof: a raczej taczka bez amortyzacji z tyłu


Obrazek

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pt cze 18, 2010 23:37

feniks pisze:porównując Weiteca w MK4 z kitem Gt cupline (bodajże) w BMW 3 to We-c również twardszy o wiele :bajer:
prawda :grin: witec jest bardzo twardy ja mam springi witka i jest beton w kicie :chytry:

[ Dodano: 18 Cze 2010 23:38 ]
musze powiedziec ze ten temacik to niekończaca sie opowiesc :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości