który z kitów najtwardszy??
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- ksieciunio000000
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: śr sie 05, 2009 19:31
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
który z kitów najtwardszy??
Witam. chciałbym prosic o porade który z kitów jest najtwardszy?? H&R, Supershort , witec ,mts ,KW lib jakies inne popularne firmy?
...Nie dogonisz mojej fury,wachaj dym z wydechowej rury...
_________________________________________
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3323058&highlight=#3323058
_________________________________________
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3323058&highlight=#3323058
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
nie da się tego jednoznacznie określić bo dla jednego H&R będzie twardy a dla drugiego miękki tak samo sprawa ma się w do innych marek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
heh no wlasnie taka jest rozmowa o twardoscisaduwa pisze:ale mts raczej odpada bo jest baardzo miekki jak na sport zawias
a kilak tematów nizej ktos pisal ze MTS to beton
ogolnei kazdy ma inne odczucie komfortu i twardosci wiec nikt ci nie powie chyba ze by na kazdym kicie smigal...
sprawa nie jest prosta do rozeznania
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
W moim odczuciu produkty MTS należą do twardych. Przynajmniej amory do MK2 są twarde i to bardzosaduwa pisze:mts raczej odpada bo jest baardzo miekki jak na sport zawias
Ostatnio zmieniony wt cze 15, 2010 15:09 przez Danijel, łącznie zmieniany 1 raz.
no widzisz to co napisalem wyzej.... ja mialem do czynienia i dla mnie jest komfort...Danijel pisze:hahah ze co? Miałeś do czynienia z produktami tej firmy? Ja mam na przodzie amory MTS i jest to beton jakich małosaduwa pisze:mts raczej odpada bo jest baardzo miekki jak na sport zawias
dlatego ciezko bedzie kazdemu dogodzic...
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
i na tym powinno się zamknąć temat bo reszta to jałowa dyskusja... żeby wynik był chociaż troszkę miarodajnyMAPET pisze:dlatego ciezko bedzie kazdemu dogodzic...
i tyle w temacie, a inna osoba miałaby jeszcze inne odczucia...saduwa pisze:ktos by musial jezdzic tym samym autem na wszystkich kitach
dlatego ksieciunio000000, musisz albo udać się na jakiś zlot i poprosić użytkowników golfów z takimi zawiasami z pośród których chcesz wybierać aby dali się przejechać i sam zdecydować co Ci pasuje i co dla Ciebie jest twarde a co nie, albo poczytać forum i wybrać zawias odpowiedni dla siebie na podstawie opinii użytkowników i zasobności portfela. Tyle.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- ksieciunio000000
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: śr sie 05, 2009 19:31
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
no własnie mam kit MTSA i dla mnie jest miekki i chciałbym wrzucic cos twardszego a na gwint wysokiej półki jhestem za biedny
a jak bym zmienił np springi na jakies twardsze?? hmmm tylko jakie?? mozcie cos poradzic?
a jak bym zmienił np springi na jakies twardsze?? hmmm tylko jakie?? mozcie cos poradzic?
...Nie dogonisz mojej fury,wachaj dym z wydechowej rury...
_________________________________________
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3323058&highlight=#3323058
_________________________________________
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3323058&highlight=#3323058
nie wiem jak w MK3 ale u mnie i porównując z MTS w MK4 to Weitec dużo twardszy porównując Weiteca w MK4 z kitem Gt cupline (bodajże) w BMW 3 to We-c również twardszy o wieleksieciunio000000 pisze:no własnie mam kit MTSA i dla mnie jest miekki
jedynie jak mnie koleś przewiózł MK3 na gwincie KW na max skręconym przód, tył miał bez sprężyn (lub amorów już nie pamiętam) założony (tak wiem idio..a) to z niczym nie można porównać - czysty beton a raczej taczka bez amortyzacji z tyłu
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości