Obniżenie samochodu a komfort
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
kolego masz tutaj obszerne tematy o MTS i TA wiec warto poczytac...
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
koledzy powiedzcie lepiej wybrać kit czy gwint?
powiem jeszcze coś od siebie. Nie chce konkretnej gleby. Pasowałoby mi wysokość 7-8 cm(przód)od ziemi do hokeja. Aktualnie mam 15 cm od ziemi do hokeja(przód). Kit swoje kosztuje a dokładam kilka zł i mam gwint gdzie reguluje wszystko znaczy się wysokość, kit jedynie mam tył regulowany a przód stały Ale też mi trochę zależy na komforcie, ponieważ jeżdżę niekiedy z rodziną w trasy i żebym nie czuł każdej drobnej rzeczy co będzie na drodze. Nigdy nie jeździłem na gwincie ani na kicie. Co prawda miałem pół kit'a seryjne amory i springi -60/40 fajnie wyglądało, ale amory szybko wylały(nauczyłem się ze seria nie nadaje się do obniżenia).
No i co polecicie? (coś mi się wydaje że wszyscy powiedzą "gwint " )
powiem jeszcze coś od siebie. Nie chce konkretnej gleby. Pasowałoby mi wysokość 7-8 cm(przód)od ziemi do hokeja. Aktualnie mam 15 cm od ziemi do hokeja(przód). Kit swoje kosztuje a dokładam kilka zł i mam gwint gdzie reguluje wszystko znaczy się wysokość, kit jedynie mam tył regulowany a przód stały Ale też mi trochę zależy na komforcie, ponieważ jeżdżę niekiedy z rodziną w trasy i żebym nie czuł każdej drobnej rzeczy co będzie na drodze. Nigdy nie jeździłem na gwincie ani na kicie. Co prawda miałem pół kit'a seryjne amory i springi -60/40 fajnie wyglądało, ale amory szybko wylały(nauczyłem się ze seria nie nadaje się do obniżenia).
No i co polecicie? (coś mi się wydaje że wszyscy powiedzą "gwint " )
a właśnie, że nie Polecę Ci kit TA Technix -60/-40 Według mnie optymalny kompromis pomiędzy komfortem a wyglądem i sztywnością wyższy tył da Ci możliwość posadzenia kogoś na kanapie i wrzucenia czegoś w kufer bez dobijaniaArcaj pisze:coś mi się wydaje że wszyscy powiedzą "gwint "
Golf MK2 Pasadena
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=333168
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=333168
- stopczyk26
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
- Lokalizacja: dolnośląskie DSR
- Kontakt:
Dokladnie gwint - ustawisz sobie tak jak ci bedzie pasowalo i bedzie gitara. Co do komfortu to tez nie powinienes narzekac, choc wiaomo bedzie bardziej twardo niz na serii
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]
Arcaj, Ja załozyłam kit i jezdziłam tak przez zimę i było ok , komfort wiadomo nie jest to seria ale tragedii nie było - przód usiadł 40-45 tył moze 35-40 MTS , teraz założyłam na przód gwint i musze powiedzieć że nie czuję różnicy - moze na kicie sie już przyzwyczaiłam ale jest ten wielki + ze moge zawsze sobie ustawić jak mi sie podoba - narazie mam z przodu ok 8cm od ziemi i jest ok
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości