20-30mm niżej w MK4

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
mitusm
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: sob mar 06, 2010 10:50
Lokalizacja: Myślenice/Limanowa

20-30mm niżej w MK4

Post autor: mitusm » ndz maja 09, 2010 20:58

Witam, rozglądam się po allegro za niższymi sprężynami do mojego MK4 2.0. Wiem że golf 4 dzielił podłogę z a3, leonem, octawią, borą. Jak wygląda sprawa wysokości zawieszenia, wszystkie te modele miały takie same sprężyny w standardzie ?
Jeżeli Leon był niższy na danych sprężynach o 30mm to mk4 też będzie o tyle niżej ??



Tomek77-89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: wt lip 01, 2008 21:51
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Tomek77-89 » ndz maja 09, 2010 22:47

Model silnika jest ważny. Nie wiem czy w A3 czy w Leonie były silniki 2,0



Awatar użytkownika
beetle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: pt sie 10, 2007 14:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: beetle » pn maja 10, 2010 10:18

kazdy samochod w zaleznosci od wlozonego silnika ma inne naciski na os przod/tyl i sprezyny sa konstruowane (grubosc drutu, liczba zwoi) pod ten parametr np. 1020 kg albo 850 kg.
samo mocowanie dla plyty podlogowej A4 (PQ34) jest identyczne, oczywiscie z wyjatkiem 4motion/quattro
platforma A4 to:
VW Golf 4 / VW Bora (1J), VW New Beetle (1C/1Y/9C), Skoda Octavia (1U), Audi A3 (8L), Audi TT (8N), Seat Leon (1M), Seat Toledo 2 (1M)

jezeli masz jakies konkretne sprezyny na oku to sprawdz u producenta w dokumentach TUV jakie sa parametry i czy odpowiadaja twojemu autku.
zwykle producenci dziela springi na: do diesla, malolitrazowych benzyn i duzych benzyn.

typowe obnizenia to -30, -35, -40 a jak chcesz nizej to gwint.


Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
mitusm
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: sob mar 06, 2010 10:50
Lokalizacja: Myślenice/Limanowa

Post autor: mitusm » pn maja 10, 2010 18:29

Rozumiem że 2.0 łapie się w tej samej masie co 1.8T lub 1.9tdi. Jeżeli leon 1.9tdi był niżej o 30mm to mk4 2.0 też powinien o tyle pójść w dół. Powiększyło by to zakres poszukiwań sprężyn. Przesiadałem się z astry 1.8 na zawiasie od gsi i jakoś tego golfa strasznie nosi po zakrętach.



Awatar użytkownika
beetle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: pt sie 10, 2007 14:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: beetle » wt maja 11, 2010 11:18

tdi są najcięższe i w katalogach są zawsze osobno.
Ostatnio zmieniony wt maja 11, 2010 11:20 przez beetle, łącznie zmieniany 1 raz.


Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
mitusm
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: sob mar 06, 2010 10:50
Lokalizacja: Myślenice/Limanowa

Post autor: mitusm » wt maja 11, 2010 19:32

2.0 to dosyć rzadki silnik w grupie vw, od jakiego silnika mogę jeszcze szukać sprężyn ??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości