Koło trze o amortyzator
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Koło trze o amortyzator
Witam
Założyłem MTS-y i mam problema z tyłu-koło ociera o talerzyk amortyzatora.
Amortyzator ma co prawda zatoczenia,by obniżyć lub podnieść talerzyk i mogę to ocieranie zlikwidować podnosząc go,tylko jak to będzie się miało do wysokości auta
Zatoczeń w amorku jest chyba 5,ja ustawiłem tak jak widać na fotce,czyli 2-gie od dołu...
Podejrzewam,że jak dam o 2 zatoczenia wyżej,to trzeć nie będzie,tylko co ze wspomnianą wysokością?...Uzyskanie obniżenia o -40,to które zatoczenie jest?
Myślałem o dystansach,ale wolałbym tego uniknąć ...myślałem także,by dorobić i podłożyć flanszę pod czop piasty i odsunąć całość od belki,ale to jest głupi i ryzykowny pomysł
Miał ktoś podobny problem?
Pomóżcie proszę,bo nie wiem z której strony to "ugryźć"
Założyłem MTS-y i mam problema z tyłu-koło ociera o talerzyk amortyzatora.
Amortyzator ma co prawda zatoczenia,by obniżyć lub podnieść talerzyk i mogę to ocieranie zlikwidować podnosząc go,tylko jak to będzie się miało do wysokości auta
Zatoczeń w amorku jest chyba 5,ja ustawiłem tak jak widać na fotce,czyli 2-gie od dołu...
Podejrzewam,że jak dam o 2 zatoczenia wyżej,to trzeć nie będzie,tylko co ze wspomnianą wysokością?...Uzyskanie obniżenia o -40,to które zatoczenie jest?
Myślałem o dystansach,ale wolałbym tego uniknąć ...myślałem także,by dorobić i podłożyć flanszę pod czop piasty i odsunąć całość od belki,ale to jest głupi i ryzykowny pomysł
Miał ktoś podobny problem?
Pomóżcie proszę,bo nie wiem z której strony to "ugryźć"
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
wiekszosc z nas miala ten problem znacznie auta nie podniesie miedzy dolem a srodkiem regulacji róznicy w wysokosci nie bedzie raczej utwardzi sie bardziej no moze minimalnie podskoczy do góry pamietaj ze jesli na samej górze regulacji jest talerzyk to jest równo z talerzykiem ori amorka
[ Dodano: 27 Kwi 2010 00:33 ]
[ Dodano: 27 Kwi 2010 00:35 ]
acha dodam ze porównywalem zwykly amor z mtsem i wysokosc alerzyka w zwyklym jest na równo gdy talerzyk z mtsa mas na samej górze pozdro
[ Dodano: 27 Kwi 2010 00:33 ]
to jest na samej górzeMichaś_1977 pisze:-40,to które zatoczenie jest?
[ Dodano: 27 Kwi 2010 00:35 ]
acha dodam ze porównywalem zwykly amor z mtsem i wysokosc alerzyka w zwyklym jest na równo gdy talerzyk z mtsa mas na samej górze pozdro
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
po co czekać na mapeta dołóż dystans i będzie po problemie
bo jak dasz talerzyk do góry do tył będzie sterczeć a przód będzie wiadomo niżej i masakra będzie to wyglądać
bo jak dasz talerzyk do góry do tył będzie sterczeć a przód będzie wiadomo niżej i masakra będzie to wyglądać
moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356
http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356
http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
No więc tak chłopaki-mam 7 rowków,a nie jak pisałem-5
Podniosłem talerzyk do góry i mam na 5 zatoczeniu patrząc od dołu.Koło założone i nie trze.Na upartego,chyba będę mógł jeszcze o 1 opuścić...powinno się udać.
Tylko...no właśnie,na razie nie będę w stanie określić wysokości,bo buda jest pusta (właśnie skończyłem remont kapitalny).
Wychodzi na to,że niepotrzebnie spanikowałem ...pewnie z przemęczenia...mało sypiam ostatnio przez ten remont ...
Dam znać co wyszło,gdy upchnę trochę gratów do środka
Pozdrawiam i dziękuję
Podniosłem talerzyk do góry i mam na 5 zatoczeniu patrząc od dołu.Koło założone i nie trze.Na upartego,chyba będę mógł jeszcze o 1 opuścić...powinno się udać.
Tylko...no właśnie,na razie nie będę w stanie określić wysokości,bo buda jest pusta (właśnie skończyłem remont kapitalny).
Jeżeli u mnie też tak wyjdzie,to będziecookies pisze:u mnie jest na 2 od góry i wychodzi prawie -40
Wychodzi na to,że niepotrzebnie spanikowałem ...pewnie z przemęczenia...mało sypiam ostatnio przez ten remont ...
Dam znać co wyszło,gdy upchnę trochę gratów do środka
Pozdrawiam i dziękuję
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Michaś_1977, Toś poszalał... ja mam na 3 od góry i auto wygląda tak...
Po prostu dałeś go za nisko i tyle .
Na samej górze jak będziesz miał ustawiony talerzyk to będzie wyżej niż seria, ale i będzie beton... bo im wyżej tym twardszy zawias będzie. Nie można się sugerować ustawieniami zwykłego amora bo jest on znacznie dłuższy jak i rdzeń jego wysuwa się znacznie wyżej.
Po prostu dałeś go za nisko i tyle .
Na samej górze jak będziesz miał ustawiony talerzyk to będzie wyżej niż seria, ale i będzie beton... bo im wyżej tym twardszy zawias będzie. Nie można się sugerować ustawieniami zwykłego amora bo jest on znacznie dłuższy jak i rdzeń jego wysuwa się znacznie wyżej.
Ostatnio zmieniony śr kwie 28, 2010 07:06 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.
marcinas1983 pisze:Na samej górze jak będziesz miał ustawiony talerzyk to będzie wyżej niż seria, ale i będzie beton... bo im wyżej tym twardszy zawias będzie.
jest dokładnie na odwrót.
jeśli masz progresywne zawieszenie to czym bardziej się tłoczysko wsuwa tym bardziej się amortyzator utwardza .
ale to tylko w przypadku, kiedy masz amortyzatory progresywne.
ja np takiego Bilsteina miałem i sobie chwaliłem. na codzień dość komfortowy jeśli to można tak ująć a jak się wpadło w dziury to się dopiero wtedy robił beton. teraz mam cały czas beton
niekonieczniepiru pisze:bo jak dasz talerzyk do góry do tył będzie sterczeć a przód będzie wiadomo niżej i masakra będzie to wyglądać
golf 3/ vento itp sa tak w serii ze przod stoi wyzej jak tyl i stosujac np zawias 40/40 tyl opada nizej... wiec wcale nie jest powiedziane ze na samej gorz3 bedzie zle... to tylko sie zmienia o milimetry przesuwajac talerzyk na tylnym amorze... bvo sprezyna sie stosunkowo sciska im wyzej wiec nie jest to proporcja ze tyle wstanie ile sie przesunie na talerzyku
bo po 1 kazdy ma inne wyposazenie, 1 ma bulte lpg inny nie inne opony kola itd... poza tym nie mierzy sie zawiasu ile obnizy od 15 letniego golfa bo on juz dawno serii nie trzyma!cookies pisze:Z tymi talerzykami to jest chyba u kazdego inaczej widze , tez mam mtsy i ja mam 7 rowków i u mnie jest na 2 od góry i wychodzi prawie -40
cchyba zartujesz? napewno wyzej jak seria nie bedzie...marcinas1983 pisze:Na samej górze jak będziesz miał ustawiony talerzyk to będzie wyżej niż seria, ale i będzie beton...
betonu tez ni bedzie bo to nieduza roznica...
glownie sprezyna jest progresywna i im nizej tym twradziej.. ale sciskajac ja ku gorze na gwincie szczegolnie tez moze byc czasem minimalnie twardziej...arwam pisze:jeśli masz progresywne zawieszenie to czym bardziej się tłoczysko wsuwa tym bardziej się amortyzator utwardza .
co do tematu
zobacz jak stoi auto jak masz tyl nizej podnies poprostu talerzyk bo pewnie tak wlasnie stoi.... po 2 jak nie to dystans i tyle po co kombinowac z jakas belka itp
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
MAPET pisze:glownie sprezyna jest progresywna i im nizej tym twradziej.. ale sciskajac ja ku gorze na gwincie szczegolnie tez moze byc czasem minimalnie twardziej...
MAPET, miałem na myśli amortyzatory progresywne. miałem wcześniej takie na aucie i muszę powiedzieć że to świetne rozwiązanie
nawet jak wciskałeś ręcznie i puściłeś to było widać różnicę w wychodzeniu tłoczyska kiedy było wciśnięte a kiedy już dochodziło do końca.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości