Co jest potrzebne do zalozenia kitu?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Co jest potrzebne do zalozenia kitu?
Witam. Ze wzgledu ze zostalem zmuszony na wymiane amorow poniewaz jeden wylal postanowilem opuscic lekko golfa a ze jestem totalnym laikiem w temacie gleby chcialbym sie was zapytac o kilka rzeczy. Czy przy zakladaniu kitu trzeba kupowac nowe oslony i odboje oraz gorne mocowania amorow? Czy poprostu kupuje kit np. -60/-40 a reszte przekladam z seryjnego zawiasu? Chcialbym sie jeszcze dowiedziec jakie firmy byscie polecili? Czy taki bedzie dobry http://moto.allegro.pl/item1008959885_v ... _40mm.html ? Do czego sluza te talerzyki co sa na zdjeciu?
Ostatnio zmieniony pt kwie 23, 2010 17:37 przez RoBaL84, łącznie zmieniany 2 razy.
Osłon i odbojów teoretycznie nie trzeba wymieniać, ale ja na Twoim miejscu kupiłbym je poliuretanowe i założył. Górne mocowania też mogą zostać (ja ich nie wymieniałem przy zakładaniu kita).
No i polecam Kit MTS Technik. Miałem 40/40, teraz mam 20/15 i jest bardzo dobry. Ceny też nie powalają. Jeśli nie masz jakichś tam ram cenowych, to bardzo dobre opinie słyszałem o takiej konfiguracji: amortyzatory MTS Technik i sprężyny Eibach.
No i polecam Kit MTS Technik. Miałem 40/40, teraz mam 20/15 i jest bardzo dobry. Ceny też nie powalają. Jeśli nie masz jakichś tam ram cenowych, to bardzo dobre opinie słyszałem o takiej konfiguracji: amortyzatory MTS Technik i sprężyny Eibach.
W sumie moje oslony i odboje maja ze 3 tygodnie wic sa nowe a co do poliuretanowych to masz na mysli tuleje wahacza? Gorne mocowania amorow tez mam nowe (zmieniane razem z odbojami). Sam nie wiem jaki zalozyc zeby nie utrudnialo poruszania (czy-60/-40 czy -40/-40?). Na forum wyczytalem ze przy -40/-40 idzie nizej a poza tym srednio wyglada bo tyl jest nizej od przodu. To prawda? Myslalem zeby kupic kit jednej firmy (springi + amory).
Ostatnio zmieniony pt kwie 23, 2010 17:49 przez RoBaL84, łącznie zmieniany 1 raz.