Co jest potrzebne do zalozenia kitu?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
RoBaL84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: czw gru 13, 2007 21:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Co jest potrzebne do zalozenia kitu?

Post autor: RoBaL84 » pt kwie 23, 2010 17:31

Witam. Ze wzgledu ze zostalem zmuszony na wymiane amorow poniewaz jeden wylal postanowilem opuscic lekko golfa a ze jestem totalnym laikiem w temacie gleby chcialbym sie was zapytac o kilka rzeczy. Czy przy zakladaniu kitu trzeba kupowac nowe oslony i odboje oraz gorne mocowania amorow? Czy poprostu kupuje kit np. -60/-40 a reszte przekladam z seryjnego zawiasu? Chcialbym sie jeszcze dowiedziec jakie firmy byscie polecili? Czy taki bedzie dobry http://moto.allegro.pl/item1008959885_v ... _40mm.html ? Do czego sluza te talerzyki co sa na zdjeciu?
Ostatnio zmieniony pt kwie 23, 2010 17:37 przez RoBaL84, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: wt sie 28, 2007 19:40
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: carrion » pt kwie 23, 2010 17:38

Osłon i odbojów teoretycznie nie trzeba wymieniać, ale ja na Twoim miejscu kupiłbym je poliuretanowe i założył. Górne mocowania też mogą zostać (ja ich nie wymieniałem przy zakładaniu kita).

No i polecam Kit MTS Technik. Miałem 40/40, teraz mam 20/15 i jest bardzo dobry. Ceny też nie powalają. Jeśli nie masz jakichś tam ram cenowych, to bardzo dobre opinie słyszałem o takiej konfiguracji: amortyzatory MTS Technik i sprężyny Eibach.



Awatar użytkownika
RoBaL84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: czw gru 13, 2007 21:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: RoBaL84 » pt kwie 23, 2010 17:47

W sumie moje oslony i odboje maja ze 3 tygodnie wic sa nowe a co do poliuretanowych to masz na mysli tuleje wahacza? Gorne mocowania amorow tez mam nowe (zmieniane razem z odbojami). Sam nie wiem jaki zalozyc zeby nie utrudnialo poruszania (czy-60/-40 czy -40/-40?). Na forum wyczytalem ze przy -40/-40 idzie nizej a poza tym srednio wyglada bo tyl jest nizej od przodu. To prawda? Myslalem zeby kupic kit jednej firmy (springi + amory).
Ostatnio zmieniony pt kwie 23, 2010 17:49 przez RoBaL84, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: wt sie 28, 2007 19:40
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: carrion » pt kwie 23, 2010 18:40

Tak wygląda u mnie kit MTS Technik 40/40 (ale w rzeczywistości jest lekko z 50/50 :bigok: )
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jeśli chcesz kit jednej firmy, to naprawde polecam MTS Technik. Napisz do Mapeta, bo sprzedał tych zestawów sporo i na pewno odpowie Ci na wszystkie pytania. Gros ludzi uważa, że wolałaby jakiś markowy używany kit niż nowy MTS, ale co nowy sprzęt, to nowy. Poza tym dostajesz dwuletnią gwarancję, a to już bardzo wiele!



Awatar użytkownika
grześ226- kosmos
szef wszystkich szefow!!!
szef wszystkich szefow!!!
Posty: 191
Rejestracja: czw maja 01, 2008 15:35
Lokalizacja: Olszynka<>Prudnik
Kontakt:

Post autor: grześ226- kosmos » pt kwie 23, 2010 18:45

RoBaL84, jak masz wybulic te 700 zeta to zastanow sie nad zawieszeniem gwintowanym bo naprawde warto

http://www.allegro.pl/listing/search.ph ... category=0

[ Dodano: 23 Kwi 2010 18:51 ]
RoBaL84 pisze:Do czego sluza te talerzyki co sa na zdjeciu?
a te talezyki zaklada sie na amortyzatory (te po prawej stronie na zdjeciu) zeby sprzezyna miala sie o co opierac od dolu

Obrazek



Awatar użytkownika
RoBaL84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: czw gru 13, 2007 21:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: RoBaL84 » pt kwie 23, 2010 19:33

grzes226, nad gwintem tez myslalem i naprawde sam juz nie wiem po przeczytaniu x liczby postow na forum :) A co do gwintu to polecacie jakas firme (oczywiscie nie za droga bo kiepsko z kasa)? Jak jest pozniej z ewentualna naprawa gdyby ktorys amor padl w przypadku gwintu?



Awatar użytkownika
grześ226- kosmos
szef wszystkich szefow!!!
szef wszystkich szefow!!!
Posty: 191
Rejestracja: czw maja 01, 2008 15:35
Lokalizacja: Olszynka<>Prudnik
Kontakt:

Post autor: grześ226- kosmos » pt kwie 23, 2010 19:39

RoBaL84 pisze:A co do gwintu to polecacie jakas firme (oczywiscie nie za droga bo kiepsko z kasa)?
Ta Technik, MTS Technik,
np:
http://www.allegro.pl/item976108221_zaw ... vento.html
RoBaL84 pisze:Jak jest pozniej z ewentualna naprawa gdyby ktorys amor padl w przypadku gwintu?
hmmm nie mam pojecia :crazy:



Awatar użytkownika
RoBaL84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: czw gru 13, 2007 21:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: RoBaL84 » pt kwie 23, 2010 20:10

No wlasnie, sam juz nie wiem co wybrac :crazy:



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » pt kwie 23, 2010 20:26

RoBaL84,

zapytaj MAPETA on sie specjalizuje w tych zawieszeniach i nie tylko


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RoBaL84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: czw gru 13, 2007 21:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: RoBaL84 » pt kwie 23, 2010 20:58

A czy to prawda ze np kit -40/-40 to w takim przypadku tyl siada nizej?



Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: A r t u r » pt kwie 23, 2010 22:05

RoBaL84 pisze:kit -40/-40 to w takim przypadku tyl siada nizej?
prawda, wizualnie nie wygląda to ładnie, po prostu te auta tak mają, najlepiej przód niżej niż tył



Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » pt kwie 23, 2010 22:20

gwint kolego :bigok:

TA jest twardszy od MTS i problem z banki... a regulujesz sobie jak si podoba

zaczynalem tez na kicie mts kazdy mi mowil poczekaj chwile dozbieraj a ja nie uparlem sie...
i wyszlo na ich racje :grin:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: wt sie 28, 2007 19:40
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: carrion » pt kwie 23, 2010 22:28

RoBaL84 pisze:A czy to prawda ze np kit -40/-40 to w takim przypadku tyl siada nizej?
Dlatego kity są o specyfice np. 40/35, 20/15 itd, bo tył z reguły siada niżej.

RoBaL84, pisałeś w pierwszym poście o kicie, ale jesli bierzesz też pod uwagę gwint, to nawet bym się nie zastanawiał.



Awatar użytkownika
grześ226- kosmos
szef wszystkich szefow!!!
szef wszystkich szefow!!!
Posty: 191
Rejestracja: czw maja 01, 2008 15:35
Lokalizacja: Olszynka<>Prudnik
Kontakt:

Post autor: grześ226- kosmos » sob kwie 24, 2010 08:18

carrion pisze:pisałeś w pierwszym poście o kicie, ale jesli bierzesz też pod uwagę gwint, to nawet bym się nie zastanawiał.
:bigok: :bigok:
007yankes pisze:zaczynalem tez na kicie mts kazdy mi mowil poczekaj chwile dozbieraj a ja nie uparlem sie...
i wyszlo na ich racje :grin:
no wlasnie u mnie bylo to samo caly kit ta technik a teraz zmiana na gwint :okej: :okej: :okej:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości