Przednie koła lekko do środka?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Przednie koła lekko do środka?
Witam
Ostatnio po wymianie zawieszenia na sport i obniżenie na springach -40, przednie koła są lekko ustawione tak do środka(na zdjęciu prawa strona negative), jak na fotce poniżej , czy potrzebuje rozpórki?
Ostatnio po wymianie zawieszenia na sport i obniżenie na springach -40, przednie koła są lekko ustawione tak do środka(na zdjęciu prawa strona negative), jak na fotce poniżej , czy potrzebuje rozpórki?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony śr mar 03, 2010 09:46 przez admin911, łącznie zmieniany 1 raz.
- kurczepieczone
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: sob paź 10, 2009 09:57
- Lokalizacja: Kraków
Jedź na geometrie i ustawią Ci tak jak było wcześniej. No chyba że celowo chcesz mieć ujemne kąty.. Osobiście uważam że ujemne kąty nie 'wymuszają' montowania rozpórki. Także musieć nie musisz ale przy modach zawieszenia jest to jak najbardziej wskazane i warto rozpórkę zamontować.
[ Dodano: 03 Mar 2010 09:21 ]
[ Dodano: 03 Mar 2010 09:21 ]
Nie prawda!!! Największe ujemne pochylenie koła w mk2/3 jest na wysokości seryjnej! Powyżej i poniżej jej kąty robią się dodatnie.kurczepieczone pisze:nie do końca wiem jakie jest zawieszenie w mkIV, ale np. w mk2 i 3, kiedy obniży się auto, koła zawse kładą się na minusie.
tak wogle to żyje w angli, i jak byłem u jednych ro ustawiają zbieżność i niby geometrie to powiedzieli mi żebym jechał do serwisu vw bo oni tego nie robią :/ , a i w mk4 na wahaczach nie ma na czym przestawić koła aby zmienić ich kąt, sprawdzałem a nawet pytałem raz na forum i niestety nikt nie odpowiadał, gdzieś na necie znalazłem jakieś specjalne tulejki i podkładki do kielicha do przestawienia tego kąta, ale poza tym nic a nic. Dlatego tak rozmyślam nad rozpórką ale jak na góre to i na dół by siadła, to znowu na tył też :], tylko że te kawałki rurki firmy omp lub sparco to cena jednej to 400zł , z tego co czytałem to aluminiowej nie warto i tych tanich.
znalazłem w necie taki bajer do wahacza aby zmienić kąt (cena 450zl para )
http://www.awesome-gti.co.uk/shopimages ... /d_838.gif
to chyba lepiej rozpórkę kupić bo mi też tapicerka trzeszczy
znalazłem w necie taki bajer do wahacza aby zmienić kąt (cena 450zl para )
http://www.awesome-gti.co.uk/shopimages ... /d_838.gif
to chyba lepiej rozpórkę kupić bo mi też tapicerka trzeszczy
Ostatnio zmieniony śr mar 03, 2010 11:01 przez admin911, łącznie zmieniany 1 raz.
hmm no to mam zonka , czyżby wymiana tulejek wahaczy coś dała na poliuretanowe?
http://www.powerflex.co.uk/geometry-information.php
ogółem to tulejki mam dobre
http://www.powerflex.co.uk/geometry-information.php
ogółem to tulejki mam dobre
- kurczepieczone
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: sob paź 10, 2009 09:57
- Lokalizacja: Kraków
D1_PITER pisze:Nie prawda!!! Największe ujemne pochylenie koła w mk2/3 jest na wysokości seryjnej! Powyżej i poniżej jej kąty robią się dodatnie.
Ok, powiedzmy, że poniekąd się z tobą zgodzę Jednak, na chłopski rozum, pochylenie koła jest zależne od ułożenia wahacza (którego koniec, podczas pracy, zatacza łuk). Biorąc pod uwagę fakt, że przy seryjnym ustawieniu wysokości zawieszenia, wahacze są skierowane lekko w dół (nie mówię tu o GTI, którego wachacze są praktycznie poziomo), nieznaczne obniżenie nadwozia zwiększy rozstaw pomiędzy końcem prawego a końcem lewego wahacza. Jednak po przekroczeniu tego granicznego położenia faktycznie będzie tak jak piszesz
- kurczepieczone
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: sob paź 10, 2009 09:57
- Lokalizacja: Kraków
- PIOTREK 86
- Grupa Tomaszowska
- Posty: 497
- Rejestracja: czw kwie 06, 2006 22:48
- Lokalizacja: Niewiadów okolice Tomaszowa Maz
- Kontakt:
- PIOTREK 86
- Grupa Tomaszowska
- Posty: 497
- Rejestracja: czw kwie 06, 2006 22:48
- Lokalizacja: Niewiadów okolice Tomaszowa Maz
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości