Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
riws
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr lis 24, 2010 21:54
Lokalizacja: Zgorzelec

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: riws » ndz cze 22, 2014 10:34

Przydałby się wymiar ich rozmieszczenia to założyłbym sobie jakieś obejmy metalowe w ich miejsce.



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: Yaro1981 » ndz cze 22, 2014 17:23

riws, nie wiem po co mierzyć jak na stabi widać gdzie są gumy osadzone , albo jak założysz to też będziesz wiedział gdzie te ograniczniki wypadają . W sumie nie wiem jak wam się stabi ma przesuwać no ale róbcie co chcecie .


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

szczyku

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: szczyku » ndz cze 22, 2014 19:41

normalnie ma się przesuwać :bigok: stabi pracuje i na samych łącznikach gumowych będzie się przesuwał, do tego ori łączniki stabilizatora (krótkie) nie są w pozycji I----I (jak przy ori stabi), tylko w takiej /------\ (stabi z S3) :bigok:



Awatar użytkownika
janda777
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 17, 2012 12:23
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: janda777 » pn lip 21, 2014 17:05

Witam . Mam pytanie odnosnie łaczników . Mam stabilizator od audi TT oraz gwint z mocowaniami stabilizatora . Jakie łaczniki stabi kupic (jaka długość ? jaka firma ? ) czy od a3 bedzie pasowac ?

Czy co z tego podejdzie? :

http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora ... 18730.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://allegro.pl/delphi-lacznik-stab-o ... 44243.html" onclick="window.open(this.href);return false;

czy taki

http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora ... 82720.html" onclick="window.open(this.href);return false;


My Mk4 black
Obrazek

Awatar użytkownika
dreadlook
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr lut 20, 2013 08:31
Lokalizacja: CGD

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: dreadlook » pn lip 21, 2014 17:38

Łączniki mają mieć ok. 40cm. :)



Awatar użytkownika
janda777
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 17, 2012 12:23
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: janda777 » pn lip 21, 2014 21:15

szukając części trafiam tylko na miarę " Długość [mm]: 336 "


My Mk4 black
Obrazek

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: KoJ@K » pn lip 21, 2014 21:24

Poszukaj od E39, te co podałeś są za długie do stabi TT + gleba. Znaczy się założyc założysz, ale.


Obrazek

Awatar użytkownika
janda777
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 17, 2012 12:23
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: janda777 » wt lip 22, 2014 17:38

Tylko ze łączniki od e39 różnią sie gwintami od tych od tt

E39
Dlugosc [mm], 336
Rozmiar gwintu 1, M12x1,75
Rozmiar gwintu 2, M12x1,75

TT
ozmiar gwintu 1: M10x1,5
Rozmiar gwintu 2: M10x1,5
Dlugosc [mm]: 240

Sam juz nie wiem jaki ten stabi kupic :rozpacz:


My Mk4 black
Obrazek

Awatar użytkownika
daniel0098
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt mar 12, 2013 12:37
Lokalizacja: Wrocław

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: daniel0098 » wt lip 29, 2014 19:51

Mam w Golfie ten sam problem, z jednej strony grubsza półoś i ociera przy skręcie w lewo, kupiłem regulowane łączniki stabilizatora TA Technix i wszystko było by okej gdyby nie ta grubsza półoś, łącznik z tej strony się nie mieści, z drugiej wchodzi idealnie, łączniki zostały skrócone tak aby weszły na wymiar i troszke podregulowane, różnica jest, jednak problem ocierającego stabilizatora jest dalej gdy wsiądzie pasażer, myślałem również o wymianie półosi na cienką, co o tym sądzicie?



Awatar użytkownika
adamekMK4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pn mar 03, 2014 18:53
Lokalizacja: Gryfino

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: adamekMK4 » pn wrz 01, 2014 00:43

Po przeczytaniu tego wszystkiego nie wiem w końcu czy wymiana stabilizatora potrzebna jest u wszystkich.. Kupuje ten gwint http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 74995.html" onclick="window.open(this.href);return false; koło 8,5j 17 h2 i opona na tym 205/40 obniżał będę więcej niż -40mm to będzie trzeba zmieniać ten stabi czy nie ? Chce to zrobić od razu przy zakładaniu gwintu dlatego chciałbym uzyskać konkretną odpowiedź. Mój silnik to 1.6sr- podobno półoś jest cieńsza, czyli rozumiem że mniejsza prawdopodobieństwo że będzie tarło tak ? :hmm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=544608" onclick="window.open(this.href);return false; <-- Czeka na gwint :D

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: KoJ@K » pn wrz 01, 2014 11:23

W benzynie 1.4 i 1.6 nie ma potrzeby wymiany stabi na ten z S3, ale to tez nie zawsze. Majac taki silnik proponowalbym najpierw zalozyc kolo, gwint- skrecic go tak jak chcemy miec i wtedy obserwowac czy wali stbi o polos czy jest cisza. :bajer:


Obrazek

Awatar użytkownika
adamekMK4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pn mar 03, 2014 18:53
Lokalizacja: Gryfino

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: adamekMK4 » pn wrz 01, 2014 21:00

Właśnie na taką odpowiedź czekałem, dzięki Kolego :bajer: Jednak jak ktoś ma coś jeszcze do powiedzenia co do mojego pytania to chętnie wysłucham :hmm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=544608" onclick="window.open(this.href);return false; <-- Czeka na gwint :D

mateusz150000
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz cze 19, 2011 13:37
Lokalizacja: Brzozów

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: mateusz150000 » sob wrz 13, 2014 12:13

Witam
cgcialem sie dowiedziec czy pasuje gwint z golfa 4 hatchback do kombi??? :-) albo Bory???



Awatar użytkownika
M@XIMUS
jetta A2 i golf MK4 rules
jetta A2 i golf MK4 rules
Posty: 1294
Rejestracja: pn sie 10, 2009 23:43
Lokalizacja: opole

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: M@XIMUS » wt wrz 16, 2014 21:51

ośka do ośki pasuje

4motion do 4motion pasuje

przód z 4motion do ośki pasuje [nie odwrotnie]


VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 3 gości