Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: Yaro1981 » śr kwie 25, 2012 11:09

TAKATA, masz foto z boku ile jest luzu od pół osi do stabi bo widzę że masz cienką półoś


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
darrrrekdaro
edismd.
edismd.
Posty: 915
Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
Lokalizacja: Tarnów

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: darrrrekdaro » śr kwie 25, 2012 11:49

http://moto.money.pl/czesci/lacznik-sta ... 98685.html" onclick="window.open(this.href);return false; taki łącznik przy mts technik pozwoli zejść do okolo -60 w golfie 4 ? czytam niektore posty i piszecie, ze lacznik z TT bedzie ok ale piszecie o jakichs duzych cenach. ten widze, ze jest tani. o co chodzi?


Mój Golf tutaj

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: Yaro1981 » śr kwie 25, 2012 12:35

darrrrekdaro, nie wiem o co Ci chodzi jakie duże ceny łącznik jak łącznik , jaki masz gwint jaki stabi ?


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
darrrrekdaro
edismd.
edismd.
Posty: 915
Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
Lokalizacja: Tarnów

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: darrrrekdaro » śr kwie 25, 2012 13:13

sam staram sie cokolwiek wywnioskować czytając posty i wywnioskowałem, że chcąc obnizyc na gwincie auto wiecej niz 40 mm czy 50mm to trzeba zmienić łączniki stabi na takie jak np od Audi TT. wyczytałem, ze są drogie nawet po 200 zł, ja wpisalem w google zeby znalesc i znalazlem pierwsza lepsza strone gdzie lacznik 40 zł kosztuje.. bede miał gwint MTS technik a stabilizator to nie wiem. mam serie 1.9tdi AHF hatchback. moze coś źle zrozumiałem..


Mój Golf tutaj

Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: truckman » śr kwie 25, 2012 13:14

Nie lacznik a stabilizator z tt


Obrazek

Awatar użytkownika
darrrrekdaro
edismd.
edismd.
Posty: 915
Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
Lokalizacja: Tarnów

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: darrrrekdaro » śr kwie 25, 2012 13:16

wiec zeby zejsc nizej nic 40mm muszę zmienić stabilizator tylko ? na ORI stabi ile moge obnizyc maksymalnie autko?


Mój Golf tutaj

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: Yaro1981 » śr kwie 25, 2012 13:40

darrrrekdaro, ten link co podałeś parę postów wyżej to jest łącznik tylny :jezor:

trudno powiedzieć ile można obniżyć na ori stabi jak założysz gwint to będziesz wiedzieć u każdego to różnie wypada , z resztą parę stron wcześniej jest opisane


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
TAKATA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn lut 08, 2010 22:58
Lokalizacja: Małopolska

Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: TAKATA » śr kwie 25, 2012 20:49

Yaro1981 pisze:TAKATA, masz foto z boku ile jest luzu od pół osi do stabi bo widzę że masz cienką półoś
Z lewej strony jest cienka, z prawej grubsza, silnik TDI ALH. Więcej fot wrzucę w sobotę jak będę ustawiał gwint.



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: Shmatan » czw kwie 26, 2012 06:46

TAKATA pisze:Z lewej strony jest cienka, z prawej grubsza
Ameryki nie odkryłeś - zawsze tak jest.
darrrrekdaro pisze:na ORI stabi ile moge obnizyc maksymalnie autko?
zależy - u mnie przy ok -60 nie trze
darrrrekdaro pisze:moze coś źle zrozumiałem..
przeczytaj temat jeszcze raz



Awatar użytkownika
djzoltan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr sie 03, 2011 22:34
Lokalizacja: Świebodzinejro

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: djzoltan » czw kwie 26, 2012 07:59

U mnie bylo tak ze zalozylem gwint i zeszlem na -40 na ori drazku... A drazki sa takie drogie bo sie wycwanili sprzedawcy tych drazkow bo wiedza do czego one sa tam namietnie poszukiwane, mi szukanie zajelo jakies 2-3 dni i kupilem za 70 pln, rada..? Szukaj na allegro komisow samochodowych co sprowadzaja i sprzedaja auta nie tylko cale ale i rowniez rozbite i na czesci , oni sie nie oglaszaja z kazda czescia, ale warto troche podzwonic i pytac czy maja takie rzeczy jak drazek, gosc od ktorego kupilem mial same auta wystawione i nie wystawial zadnych czesci na allegro tylko silnik i w tle zdj zauwazylem mnostwo czesci i sie udalo.. trzeba tylko troche pracy wlozyc w szukanie. A nie liczyc ze ktos da nam gotowego linka z kupnem pozadanej rzeczy. :bajer:


Moj Goferrrrr http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=454924" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Budżak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: sob maja 14, 2005 15:31
Lokalizacja: Radom/Warszawa

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: Budżak » czw kwie 26, 2012 08:06

djzoltan pisze:warto troche podzwonic i pytac czy maja takie rzeczy jak drazek, gosc od ktorego kupilem mial same auta wystawione i nie wystawial zadnych czesci na allegro tylko silnik i w tle zdj zauwazylem mnostwo czesci i sie udalo.. trzeba tylko troche pracy wlozyc w szukanie
Święta prawda. Sam w taki sposób kupiłem kilka fajnych gratów ciężko dostępnych i generalnie drogich w ASO.


http://www.cultstyle.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
darrrrekdaro
edismd.
edismd.
Posty: 915
Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
Lokalizacja: Tarnów

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: darrrrekdaro » czw kwie 26, 2012 10:37

a z tył jest jakaś rzecz do wymiany czy z tył można zejść do samego dołu ?
w jaki sposób sprawdzić czy mi ociera przód ? nei chciałbym nic uszkodzić ale zarazem chcialbym sprawdzić jak najnizej zejde w dół na ori stabilizatorze póki co. wystarczy kołem pokręcić jak bedzie podniesiony ?


Mój Golf tutaj

Awatar użytkownika
djzoltan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr sie 03, 2011 22:34
Lokalizacja: Świebodzinejro

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: djzoltan » czw kwie 26, 2012 10:57

Z tylu nie musisz nic robic walisz na sama glebe. Z przodu nie sprawdzisz jak bedziesz mial podniesione auto na lewarku , jedynie skrec w prawo kolami jak auto stoi normalnie , nie na lewarku, jak sie schylisz i spojrzysz za kolo zobaczysz jaki masz odstep miedzy poloska a drazkiem stabi, wtedy dostosuj zejscie na gwincie.
Tak jak na zdjeciu masz odleglosc miedzy drazkiem stabi a poloska, z tym ze na zdjeciu masz inny drazek niz ori bo sto jest sportowy do glebowanych aut ale mniej wiecej wyglada tak samo tyle ze idzie wyzej.

Obrazek zdjecie zapozyczone z innego tematu


Moj Goferrrrr http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=454924" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
darrrrekdaro
edismd.
edismd.
Posty: 915
Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
Lokalizacja: Tarnów

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: darrrrekdaro » czw kwie 26, 2012 11:48

o takie odpowiedzi mi chodziło. sprawdziłem i mam tam stabi z napisami i logo VW i audi .. zmierzyłem i luzu tam jest koło 4 moze 5 cm . ile musi byc luzu zeby podczas jazdy nie ocierało ?


Mój Golf tutaj

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości