Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
TAKATA, masz foto z boku ile jest luzu od pół osi do stabi bo widzę że masz cienką półoś
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
- darrrrekdaro
- edismd.
- Posty: 915
- Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
- Lokalizacja: Tarnów
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
http://moto.money.pl/czesci/lacznik-sta ... 98685.html" onclick="window.open(this.href);return false; taki łącznik przy mts technik pozwoli zejść do okolo -60 w golfie 4 ? czytam niektore posty i piszecie, ze lacznik z TT bedzie ok ale piszecie o jakichs duzych cenach. ten widze, ze jest tani. o co chodzi?
Mój Golf tutaj
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
darrrrekdaro, nie wiem o co Ci chodzi jakie duże ceny łącznik jak łącznik , jaki masz gwint jaki stabi ?
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
- darrrrekdaro
- edismd.
- Posty: 915
- Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
- Lokalizacja: Tarnów
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
sam staram sie cokolwiek wywnioskować czytając posty i wywnioskowałem, że chcąc obnizyc na gwincie auto wiecej niz 40 mm czy 50mm to trzeba zmienić łączniki stabi na takie jak np od Audi TT. wyczytałem, ze są drogie nawet po 200 zł, ja wpisalem w google zeby znalesc i znalazlem pierwsza lepsza strone gdzie lacznik 40 zł kosztuje.. bede miał gwint MTS technik a stabilizator to nie wiem. mam serie 1.9tdi AHF hatchback. moze coś źle zrozumiałem..
Mój Golf tutaj
- darrrrekdaro
- edismd.
- Posty: 915
- Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
- Lokalizacja: Tarnów
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
wiec zeby zejsc nizej nic 40mm muszę zmienić stabilizator tylko ? na ORI stabi ile moge obnizyc maksymalnie autko?
Mój Golf tutaj
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
darrrrekdaro, ten link co podałeś parę postów wyżej to jest łącznik tylny
trudno powiedzieć ile można obniżyć na ori stabi jak założysz gwint to będziesz wiedzieć u każdego to różnie wypada , z resztą parę stron wcześniej jest opisane
trudno powiedzieć ile można obniżyć na ori stabi jak założysz gwint to będziesz wiedzieć u każdego to różnie wypada , z resztą parę stron wcześniej jest opisane
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Z lewej strony jest cienka, z prawej grubsza, silnik TDI ALH. Więcej fot wrzucę w sobotę jak będę ustawiał gwint.Yaro1981 pisze:TAKATA, masz foto z boku ile jest luzu od pół osi do stabi bo widzę że masz cienką półoś
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Ameryki nie odkryłeś - zawsze tak jest.TAKATA pisze:Z lewej strony jest cienka, z prawej grubsza
zależy - u mnie przy ok -60 nie trzedarrrrekdaro pisze:na ORI stabi ile moge obnizyc maksymalnie autko?
przeczytaj temat jeszcze razdarrrrekdaro pisze:moze coś źle zrozumiałem..
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
U mnie bylo tak ze zalozylem gwint i zeszlem na -40 na ori drazku... A drazki sa takie drogie bo sie wycwanili sprzedawcy tych drazkow bo wiedza do czego one sa tam namietnie poszukiwane, mi szukanie zajelo jakies 2-3 dni i kupilem za 70 pln, rada..? Szukaj na allegro komisow samochodowych co sprowadzaja i sprzedaja auta nie tylko cale ale i rowniez rozbite i na czesci , oni sie nie oglaszaja z kazda czescia, ale warto troche podzwonic i pytac czy maja takie rzeczy jak drazek, gosc od ktorego kupilem mial same auta wystawione i nie wystawial zadnych czesci na allegro tylko silnik i w tle zdj zauwazylem mnostwo czesci i sie udalo.. trzeba tylko troche pracy wlozyc w szukanie. A nie liczyc ze ktos da nam gotowego linka z kupnem pozadanej rzeczy.
Moj Goferrrrr http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=454924" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Święta prawda. Sam w taki sposób kupiłem kilka fajnych gratów ciężko dostępnych i generalnie drogich w ASO.djzoltan pisze:warto troche podzwonic i pytac czy maja takie rzeczy jak drazek, gosc od ktorego kupilem mial same auta wystawione i nie wystawial zadnych czesci na allegro tylko silnik i w tle zdj zauwazylem mnostwo czesci i sie udalo.. trzeba tylko troche pracy wlozyc w szukanie
http://www.cultstyle.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- darrrrekdaro
- edismd.
- Posty: 915
- Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
- Lokalizacja: Tarnów
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
a z tył jest jakaś rzecz do wymiany czy z tył można zejść do samego dołu ?
w jaki sposób sprawdzić czy mi ociera przód ? nei chciałbym nic uszkodzić ale zarazem chcialbym sprawdzić jak najnizej zejde w dół na ori stabilizatorze póki co. wystarczy kołem pokręcić jak bedzie podniesiony ?
w jaki sposób sprawdzić czy mi ociera przód ? nei chciałbym nic uszkodzić ale zarazem chcialbym sprawdzić jak najnizej zejde w dół na ori stabilizatorze póki co. wystarczy kołem pokręcić jak bedzie podniesiony ?
Mój Golf tutaj
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Z tylu nie musisz nic robic walisz na sama glebe. Z przodu nie sprawdzisz jak bedziesz mial podniesione auto na lewarku , jedynie skrec w prawo kolami jak auto stoi normalnie , nie na lewarku, jak sie schylisz i spojrzysz za kolo zobaczysz jaki masz odstep miedzy poloska a drazkiem stabi, wtedy dostosuj zejscie na gwincie.
Tak jak na zdjeciu masz odleglosc miedzy drazkiem stabi a poloska, z tym ze na zdjeciu masz inny drazek niz ori bo sto jest sportowy do glebowanych aut ale mniej wiecej wyglada tak samo tyle ze idzie wyzej.
zdjecie zapozyczone z innego tematu
Tak jak na zdjeciu masz odleglosc miedzy drazkiem stabi a poloska, z tym ze na zdjeciu masz inny drazek niz ori bo sto jest sportowy do glebowanych aut ale mniej wiecej wyglada tak samo tyle ze idzie wyzej.
zdjecie zapozyczone z innego tematu
Moj Goferrrrr http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=454924" onclick="window.open(this.href);return false;
- darrrrekdaro
- edismd.
- Posty: 915
- Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
- Lokalizacja: Tarnów
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
o takie odpowiedzi mi chodziło. sprawdziłem i mam tam stabi z napisami i logo VW i audi .. zmierzyłem i luzu tam jest koło 4 moze 5 cm . ile musi byc luzu zeby podczas jazdy nie ocierało ?
Mój Golf tutaj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości