Tylny gwint z ibizy w MK3

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Łuk@sz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:04
Lokalizacja: Sędziejowice

Tylny gwint z ibizy w MK3

Post autor: Łuk@sz » pn lut 22, 2010 19:08

Panowie ile konkretnie nizej bedzie po założeniu na tyl gwintu z ibizy. moze ktos posiada jakies foto pogladowe



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt lut 23, 2010 00:11

ok 8cm


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Tylny gwint z ibizy w MK3

Post autor: dawid018 » sob sty 28, 2012 18:35

odkopie temat.sprawa ma się mkII i gwintu z ibizy, konkretnie o tył chodzi.wiem ze jest krótszy ale czy ktoś próbował to założyć do mkII i podkręcić na maxa w górę??da się założyć koła i jeździć?? w jakim położeniu jest auto.mile widziane fotki.
u mnie jest problem bo przy obecnym ustawieniu gwintu normalnego z mkII skok amortyzatora wynosi ok 1,5cm do odboja i strasznie tłucze tył.odboji skrócić nie mogę bo rant błotnika będzie mi walił w rant koła dlatego kombinuje z gwintem z ibizy.obecne obniżenie względem serii to ok -110 -120mm


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Tylny gwint z ibizy w MK3

Post autor: MAPET » ndz sty 29, 2012 12:11

bylo bylo bylo
kroszy o ok 12 cm
nie polecam tak zakladac byly takei przypadki i pozniej sprzedawali takei gwinty miedzy innymi kupilem tak mojego H&Ra dawno temu do mk2 bo pojezdzil tydzien na polo 6n i byla lipa


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Tylny gwint z ibizy w MK3

Post autor: dawid018 » ndz sty 29, 2012 16:18

MAPET pisze:bylo bylo bylo
no było ale ze krótszy a nie czy ktoś założył i na tym jezdził.bo ze krótszy to na oko widać :grin:
MAPET pisze:nie polecam tak zakladac
ale co sie ma dziać??jesli będzie na maxa podniesiony to bedzie pracował normalnie mimo wszystko.jedynie co, to może być na tyle krótki ze nawet na maxymalnym ustawieniu koło i tak się oprze o nadkole.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Tylny gwint z ibizy w MK3

Post autor: MAPET » ndz sty 29, 2012 19:51

na max wyciagnieciu gwint sie syzbko zuzyje i bedzie twardy bo spreyzne max scisniesz


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Tylny gwint z ibizy w MK3

Post autor: dawid018 » ndz sty 29, 2012 22:51

MAPET pisze:na max wyciagnieciu gwint sie syzbko zuzyje
przy moim rocznym przebiegu ok 3 tys starczy na parę lat
MAPET pisze: bedzie twardy bo spreyzne max scisniesz
właśnie o to chodzi ale ma pracować bo teraz jest wielkie jeb jeb jak stoi na odbojach

mimo wszystko założę i napisze co i jak


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Tylny gwint z ibizy w MK3

Post autor: Shmatan » pn sty 30, 2012 12:35

dawid018 pisze:przy obecnym ustawieniu gwintu normalnego z mkII skok amortyzatora wynosi ok 1,5cm do odboja i strasznie tłucze tył.odboji skrócić nie mogę bo rant błotnika będzie mi walił w rant koła
Czekaj czekaj... bo nie rozumiem - to co ma zmienić gwint z ibi? bo skoro ma on pracować, to będzie przycierało koło do rantu. Identyczny efekt osiągniesz skracając odbój. Ew. wciśnij dłuższe, ale piankowe odboje - nie będzie tłukło.



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Tylny gwint z ibizy w MK3

Post autor: dawid018 » pn sty 30, 2012 20:15

Shmatan pisze:to co ma zmienić gwint z ibi? bo skoro ma on pracować
własnie to ze będzie pracował chociaż te 2-3cm.jak skręce go na maxa w góre,gwint będzie maxymalnie twardy ale będzie jakoś pracował.ewentualnie włoże tak odboje jak mam teraz tzn zeby w razie czego rant nie dobił do felgi.
teraz mam gwint skrecaony na maxa w dól i jest on za miękki przez co auto praktycznie stoi na odboju.jak podniosę gwint tak zeby coś tam pracował to bedzie za duża dziura miedzy rantem a oponą.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Tylny gwint z ibizy w MK3

Post autor: Shmatan » wt sty 31, 2012 02:04

dawid018, czyli chodzi tylko o utwardzenie? tym może się zajać warsztat zajmujący się regeneracją amorów - zapytaj się ich o cenę, to Ci ustawią twardość jaka sobie zazczysz, będziesz miał praktycznie nowe kolumny no i dalej będziesz mógł dźwigać samochód wyżej



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Tylny gwint z ibizy w MK3

Post autor: dawid018 » wt sty 31, 2012 21:50

Shmatan pisze: czyli chodzi tylko o utwardzenie?
cos w tym stylu
Shmatan pisze: będziesz miał praktycznie nowe kolumny
one sa nowe,tzn mają rok i jakies 6 tys przebiegu

zeby zobrazować jak to wygląda to wkleje fotki:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e35 ... 1511f.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 7603033167" onclick="window.open(this.href);return false;

obecnie jest ok 1,5cm szerzej i wyżej


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Tylny gwint z ibizy w MK3

Post autor: dawid018 » pt mar 23, 2012 22:56

dziś zebrałem się w sobie i zakręciłem gwinta z ibizy do golfa.i okazuje sie ze jest idealnie pod moje obnizenie.czyli da się to załozyc i na tym jezdzić.przewidywane obniżenie ponad -120mm.ogólnie gwint podkrecony na maxa,twardy jak cholera ale jezdzi się milion razy lepiej niż na odbojach.gwint normalnie pracuje.momentami zdarzy się ze przytrze błotnik o oponę ale jak stoczę dystanse z 3mm to bedzie ok.jeśli ktos chce jezdzić bez wypchnietych kół na zewnatrz to śmiało może zakładac gwinta z ibi do golfa.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości