Zawieszenie gwintowane a ESP i ABS
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- SKYNET_HQ
- Nowicjusz
Zawieszenie gwintowane a ESP i ABS
Witam dobrzy ludzie, chcialem prosic o opinie na temat zamiany zawieszenia na gwint. Stalem sie wlasnie szczesliwym posiadaczem zawieszenia gwintowanego koni, o takiego :
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... t=15348339
Moj samochod to 04 BORA z kierownica po niewlasciwej stronie , chociaz to znaczenia raczej nie ma jak mniemam. W przyszlym tygodniu mialem to montowac, pojechalem do warsztatu a tam angol mi mowi, ze mi to odradza, ze bede mial nieustajace problemy z abs'em i kontrola trakcji. Zmartwil mnie tym baaardzo, po pierwsze dlatego ze bardzo chcialem tej gleby heh, a po drugie ze troche kasy kosztowaly te sprezyny.
Nie ufam do konca temu gosciowi ale to w koncu mechanik a ja jestem laikiem, przeszukiwalem to forum ale nie udalo mi sie znalezc nic na ten temat, wobec tego zwracam sie z prosba do kogos obeznanaego w temacie, prosze o opinie i przede wszystkim o ocene tego co mi powiedzial tenze angielski mechanik. Z gory dzieki.
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... t=15348339
Moj samochod to 04 BORA z kierownica po niewlasciwej stronie , chociaz to znaczenia raczej nie ma jak mniemam. W przyszlym tygodniu mialem to montowac, pojechalem do warsztatu a tam angol mi mowi, ze mi to odradza, ze bede mial nieustajace problemy z abs'em i kontrola trakcji. Zmartwil mnie tym baaardzo, po pierwsze dlatego ze bardzo chcialem tej gleby heh, a po drugie ze troche kasy kosztowaly te sprezyny.
Nie ufam do konca temu gosciowi ale to w koncu mechanik a ja jestem laikiem, przeszukiwalem to forum ale nie udalo mi sie znalezc nic na ten temat, wobec tego zwracam sie z prosba do kogos obeznanaego w temacie, prosze o opinie i przede wszystkim o ocene tego co mi powiedzial tenze angielski mechanik. Z gory dzieki.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Kontakt:
zapytaj sie tego mechanika co ma gleba do ABS i ESP