Zawieszenie gwintowane a ESP i ABS

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
SKYNET_HQ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 08:36
Lokalizacja: Spalding, not so Great Britain :P

Zawieszenie gwintowane a ESP i ABS

Post autor: SKYNET_HQ » ndz lut 14, 2010 08:51

Witam dobrzy ludzie, chcialem prosic o opinie na temat zamiany zawieszenia na gwint. Stalem sie wlasnie szczesliwym posiadaczem zawieszenia gwintowanego koni, o takiego :

http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... t=15348339

Moj samochod to 04 BORA z kierownica po niewlasciwej stronie :P , chociaz to znaczenia raczej nie ma jak mniemam. W przyszlym tygodniu mialem to montowac, pojechalem do warsztatu a tam angol mi mowi, ze mi to odradza, ze bede mial nieustajace problemy z abs'em i kontrola trakcji. Zmartwil mnie tym baaardzo, po pierwsze dlatego ze bardzo chcialem tej gleby heh, a po drugie ze troche kasy kosztowaly te sprezyny.
Nie ufam do konca temu gosciowi ale to w koncu mechanik a ja jestem laikiem, przeszukiwalem to forum ale nie udalo mi sie znalezc nic na ten temat, wobec tego zwracam sie z prosba do kogos obeznanaego w temacie, prosze o opinie i przede wszystkim o ocene tego co mi powiedzial tenze angielski mechanik. Z gory dzieki.



Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » ndz lut 14, 2010 09:47

zobacz na forum ile MkIV i Bor posiada albo springi sportowe albo gwint i pewnie nikt nie ma problemów z ABS/ESP, więc lepiej zmień mechanika :helm:



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » ndz lut 14, 2010 09:50

zapytaj sie tego mechanika co ma gleba do ABS i ESP
nic sie nie zmienia jezeli chodzi o polozenie czujnikow, ABS i ESP tego nie zauwazy
popatrz ile ludzi do okola ma glebe w aucie i maja ABS (bo to podstawa w nowych autach) i nie ma problemu
zmien mechanika bo ten chyba wczesniej pourywal komus przwody od czujnikow skoro tak twierdzi
moze lepiej przyjechac z tym przy okazji do Polski - bedzie taniej i kazdy mechanik ci to wymieni



Awatar użytkownika
SKYNET_HQ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 08:36
Lokalizacja: Spalding, not so Great Britain :P

Post autor: SKYNET_HQ » ndz lut 14, 2010 10:45

szczep pisze:zobacz na forum ile MkIV i Bor posiada albo springi sportowe albo gwint i pewnie nikt nie ma problemów z ABS/ESP, więc lepiej zmień mechanika :helm:
Heh wielu gosci stylizuje samochody przy pomocy 20 metrowego przewodu LED oraz akcesoriow z dzialu tuning w Tesco :P, co wcale nie oznacza ze to wlasciwy kierunek ni ? Dlatego wolalem zapytac kogos madrzejszego ode mnie :) Dzieki wielkie.
Mechanika zmienie obowiazkowo :) Niestety wyjazd do polski odpada.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » ndz lut 14, 2010 12:29

zapytaj sie tego mechanika co ma gleba do ABS i ESP
a no jednak ma...

wbrew pozorom ma to znaczenie bo system antyposlizgowy ten ktory dohamowywuje odpowiednie kolo przy wpadaniu w poslizg sczytuje informacje rowniez wzgledem tego jak auto jest ustawione i gdzie ma srodek ciezkosci obnizenie auta zmienia ten srodek ciezkosci i moze to byc mylne dla systemu

o ile w przypadku abs to nie bedzie gralo roli to system teoretycznie moglby glupiec.. i tak gdzieniegdzie o tym pisza ze zaleca sie jego przestawienie


co do uzywania na co dzien bo mam te systemy w passacie b5fl i gwint kw

wlasciwie spokojnie mozna gwintowac i nic sie nie dzieje!

hamowanie absolutnie nei czuc roznicy

jedyne co to kilka razy w roku i szczegolnie jak bylem w gorach na gorskich serpentynach na jakims szybko pokonywanym luku na desce czasem pojawia sie ikonka ze zalancza sie system ale to tyle auto jedzie normalnie neiczuc ze cos sie uslizguje

takze wg mnei nei ma obaw


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
SKYNET_HQ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 08:36
Lokalizacja: Spalding, not so Great Britain :P

Post autor: SKYNET_HQ » ndz lut 14, 2010 20:51

MAPET pisze:i tak gdzieniegdzie o tym pisza ze zaleca sie jego przestawienie
Heh wybacz dociekliwosc i te 100 pytan do, ale co rozumiesz przez przestawienie?? Kurde boje sie ze cos bedzie nie tak, nastraszyl mnie ten angol, poczytalem tez troche na angielskich forach, jednak okazuje sie ze jest troche ludzi ktorzy po zglebieniu samochodu maja problemy z elektronika.
Kobieta mnie zabije jak zaloze zawias za ponad klocka i cos bedzie nie tak heheh. Wiecie jak ciezko mi bylo ja przekonac ze potrzebujemy tych sprezyn?? :P:P


www.akaipro.com

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » ndz lut 14, 2010 21:20

raczej nic nie powinno się stać jeśli mechanik nie uszkodzi czujnika przy zdejmowaniu kolumny



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » ndz lut 14, 2010 22:24

nie wiem jak sie to modyfikuje bo tylko czytalem daawno o tym a wlasciwie kolega mi pisal

ogolnie nic nie zmianialem jezdze i jest OK


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości