Jak podwyższyć zawieszenie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Jak podwyższyć zawieszenie
Witam
Jakiś miesiąc temu zamontowałem do mojego golfa sportowy kit TA-TECHNIX, który miał obniżyć auto -40/40. Jako, że mam TDI auto poszło -60/60.
Jak dla mnie jest za nisko szczególne podczas zimy. Ciężko mi zaparkować pod blokiem.
Chciałbym zapytać kolegów czy jest jakaś możliwość podniesienia auta o min 20mm?
Czy można zastosować jakieś gumy do sprężyn albo tulejki, i czy to da zamierzony efekt ?
Jakiś miesiąc temu zamontowałem do mojego golfa sportowy kit TA-TECHNIX, który miał obniżyć auto -40/40. Jako, że mam TDI auto poszło -60/60.
Jak dla mnie jest za nisko szczególne podczas zimy. Ciężko mi zaparkować pod blokiem.
Chciałbym zapytać kolegów czy jest jakaś możliwość podniesienia auta o min 20mm?
Czy można zastosować jakieś gumy do sprężyn albo tulejki, i czy to da zamierzony efekt ?
taaa wieś tuning jest na czasie! smialo!piter8841 pisze:Czy można zastosować jakieś gumy do sprężyn albo tulejki,
a na powaznie to tyl ma jakas regulacje na amorku przynajmniej powienien zobacz czy jest na samej gorze
po 2 daj foto pokaz jak to stoi
po 3 nic poza wymiana sprezyn na -40 ci nic nie da
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Ciekawe z jakiej okazji poszła du...pa na dół o tyle ?piter8841 pisze:Jakiś miesiąc temu zamontowałem do mojego golfa sportowy kit TA-TECHNIX, który miał obniżyć auto -40/40. Jako, że mam TDI auto poszło -60/60.
Pewnie kit nie był -40 tylko więcej
Ps. w kitach tylne amory mają regulacje ...........
Ostatnio zmieniony sob lut 13, 2010 10:31 przez Dj Darecki, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Tutaj to nie wiem , bo nie interesują mnie variantyKriSSo pisze:Dj Darecki napisał/a:
Ps. w kitach tylne amory mają regulacje
W variant'cie też?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Na tylnych talerzykach można podnieść jeszcze ok 20mm i dotoczyć tulejki.
Mój kumpel ma tak zrobione w toledo.
Fotki dołączę niebawem. I jeszcze jedno jeśli macie obniżone zawieszenie to jaki macie prześwit między podłożem a nadkolem?
Sprężyn już nie zamierzam zmieniać chyba, że na seryjne i auto będzie stało jak w oryginale.
Albo załatwię sobie inne sprężyny które obniżają mniej drastycznie.
Może ktoś z forumowiczów chciałby się pozbyć sprężyn przednich np od wersji GTI TDI bo one obniżają 20mm, niby nie dużo ale zawsze coś
Mój kumpel ma tak zrobione w toledo.
Fotki dołączę niebawem. I jeszcze jedno jeśli macie obniżone zawieszenie to jaki macie prześwit między podłożem a nadkolem?
Sprężyn już nie zamierzam zmieniać chyba, że na seryjne i auto będzie stało jak w oryginale.
Albo załatwię sobie inne sprężyny które obniżają mniej drastycznie.
Może ktoś z forumowiczów chciałby się pozbyć sprężyn przednich np od wersji GTI TDI bo one obniżają 20mm, niby nie dużo ale zawsze coś
Ostatnio zmieniony sob lut 13, 2010 12:56 przez piter8841, łącznie zmieniany 1 raz.
az 20mm nie podniesiesz.. chyba ze masz na samym dolepiter8841 pisze:Na tylnych talerzykach można podnieść jeszcze ok 20mm i dotoczyć tulejki.
Mój kumpel ma tak zrobione w toledo.
Fotki dołączę niebawem. I jeszcze jedno jeśli macie obniżone zawieszenie to jaki macie prześwit między podłożem a nadkolem?
Sprężyn już nie zamierzam zmieniać chyba, że na seryjne i auto będzie stało jak w oryginale.
Albo załatwię sobie inne sprężyny które obniżają mniej drastycznie.
Może ktoś z forumowiczów chciałby się pozbyć sprężyn przednich np od wersji GTI TDI bo one obniżają 20mm, niby nie dużo ale zawsze coś
a jakies tulejki to bezsens to ci sie amory moga wysrac szybko
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Nie rozumiem co mają tulejki do żywotności amortyzatorów?
W octaviach seryjne zawieszenie jest też zbyt nisko, ale można dokupić tulejki podwyższające oferowane przez skodaautoczęści.
Każdy tylko proponuje wymianę sprężyn ale to żadna porada jak dla mnie.
Pytałem czy można zastosować jakieś tulejki w sensie czy na mcphersonie jest jakiś zapas na owe tulejki?
W octaviach seryjne zawieszenie jest też zbyt nisko, ale można dokupić tulejki podwyższające oferowane przez skodaautoczęści.
Każdy tylko proponuje wymianę sprężyn ale to żadna porada jak dla mnie.
Pytałem czy można zastosować jakieś tulejki w sensie czy na mcphersonie jest jakiś zapas na owe tulejki?
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
zawieszenie w golfie nie przewiduje miejsca na jakieś tulejki .piter8841 pisze:Pytałem czy można zastosować jakieś tulejki w sensie czy na mcphersonie jest jakiś zapas na owe tulejki?
Chodzi pewnie żeby podłożyć je pod tylne talerzyki żeby poszło jeszcze wyżej .
Niby dobre ale pomyśl co to za jazda jak masz ściśnięte sprężyny na maxa, zaraz je szlak trafi nie wspominając że będzie 0 amortyzacji
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
a jak to coNie rozumiem co mają tulejki do żywotności amortyzatorów?
amorek bedzie pracowal na max wyciagnieciu i bedzie dostawal po dupi..
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kolego MAPET czytałem kiedyś, że można jeździć na sportowych amorach i seryjnych sprężynach a przecież seryjne sprężyny są wyższe niż sportowe.
Co do tych tulejek to myślałem, żeby zamontować je z przodu między talerzyk sprężyny a poduchę tak jak to robią w skodach
http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Octavia/69
Co do tych tulejek to myślałem, żeby zamontować je z przodu między talerzyk sprężyny a poduchę tak jak to robią w skodach
http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Octavia/69
mozna, ale skad ja wiem ile ty tej tulejki chcesz dacKolego MAPET czytałem kiedyś, że można jeździć na sportowych amorach i seryjnych sprężynach a przecież seryjne sprężyny są wyższe niż sportowe.
ogolnie jestem przeciwny takim modom w zawiszeniu
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości