Mam pytanko
Moze niektórym wyda sie głupie no ale coz
Zamontowałem sobie miesiąc temu gwinta. Z tytułu ze auto nie jezdzi w zimie od razu poszedł w doł i tu moje pytanie.
Czy gwint sie robi twardszy w miare obnizania czy dzwigania autka do gory??
Bo u mnie jak dobrze zabujam to dokładka sie kładzie na ziemie a do komletnego opuszczenia zawiasu jest jeszcze po 5 cm gwintu z przodu i 10 cm z tyłu,a tył to juz wogole buja jak ... .
Pytanko odnosnie gwinta??
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Pytanko odnosnie gwinta??
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Gwint im jest niżej opuszczone auto to jest miększy, im wyżej tym twardszy
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Gwincik jakis taki niestety z allegro za jakies niecałe 700 zł,na lepszy mnie nie stac a w razie awari czeka sciągnięty kit ale auto mało bedzie w zimie jezdziło wiec moze troche pozyje.
QAP czy cos takiego,musiałbym na allegro poszperac.
Kwadrat dzieki za info.
QAP czy cos takiego,musiałbym na allegro poszperac.
Kwadrat dzieki za info.
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości