negatyw w golfie mkII

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

gateway1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw sty 22, 2009 22:18
Lokalizacja: warszawa

Post autor: gateway1 » wt sty 12, 2010 04:13

czy widac na tych zdjeciach zeby otwory byly owalne Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony wt sty 12, 2010 04:24 przez gateway1, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt sty 12, 2010 12:24

nie ale co z tego?



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » wt sty 12, 2010 20:00

gateway1, to wynalazłeś zdjęcia.. wg Ciebie nie są owalne? To spoko, bo istnieje coś takiego jak pespektywa i z takich perspektyw z jakich zrobione są oba zdjęcia nie da się jednoznacznie stwierdzić czy to 'jajko' czy to 'kółko', obstawiam jajko czyli fasolki.
sas_gti pisze:od tego jest górna śruba dolnego mocowania amora
Ja mam na obu fasolki więc obie są regulacyjne. U MNIE


Obrazek

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » śr sty 13, 2010 00:52

sas_gti pisze:Tomasz Bis napisał/a:
zapomnieliście albo nie wiecie o jeszcze jednym miejscu regulacji kąta pochylenia kola , a mianowicie o sworzniu zwrotniczym który ma możliwość przesuwania się w wahaczu . Dlatego występują amory bez łezkowych otworów / rzadko stosowane ponieważ łezki dają więcej możliwości/ . Uprzedzając wasze komentarze że to g... prawda to co roku to uczestniczę w ustawianiu geometrii w moim samochodzie i jak do tej pory wystarczała regulacja na wahaczu
hmm spójrz na cytat kolegi gateway1. Na sworzniu nie ma regulacji. Blaszka/podkłądka ma wpust który wchodzi w wahacz. Oczywiście delikatny luz jest co teoretycznie daje odrobinę menewry tym elementem, ale ponieważ zaleca się dokręcanie tego elementu na podniesionym aucie to luz ten kasuje się z obu stron w tę samą stronę. Kąta w mk2 się na sworzniu nie ustawia bo od tego jest górna śruba dolnego mocowania amora i wszystkie żródłą tak podają.
Oczywiście zgadzam się z waszymi opisami regulacji , o czym wspomniałem w swojej poprzedniej wypowiedzi . W moim aucie w opisany sposób kąt był regulowany trzy przeglądy temu ponieważ wyciągałem amory /sam.. do góry i cała reszta opisanych regulacji/ przed następnymi przeglądami miałem do wymiany ,sworznie i końcówki . Na wahaczu jest jakieś 5mm luzu bez odginania zabezpieczeń , w moim przypadku to wystarcza . Gdyby było mało wtedy gościo wziął by się za amortyzatory . Wydaje mi się że temat regulacji został dokładnie opisany przez Was no i może mnie :grin: , proponuje wrócić do pytania kolegi szef/chorzów, bo narazie nie uzyskał pełnej odpowiedzi .


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
szef/chorzów
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt maja 23, 2008 12:01
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: szef/chorzów » śr sty 13, 2010 13:17

Tomasz Bis, dokladnie
mam zawiecho gwintowane z mozliwoscia regulacjo kata nachylenie kol, i pytanko czy za widoczny negatyw (robie negatyw max ile sie da po to by kolo schowalo sie w nadkole poniewaz szerkoa stal bardzo wychodzi poza obrys auta)
i pytanko czy moze <R> zabrac dowod za tekie ustawienie kol motywujac to tym ze nie ma zboieznosci i ze to jest niebezpieczne lub nie dopuszczalne do ruchu po drogach publicznych (chodzi o bardzo mocny negatyw widoczny golym okiem)


byle mk II Gti
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2935393#2935393
Obecne mk I Gld
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4196733#4196733

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pn sty 18, 2010 21:13

nie wiem jak się to ma rocznikowo ale u mnie w pierwszym golfie z 86 roku otwory w amortyzatorach były okrągłe(nie fasolki,jajka,kwadraciki)kolumny ori VW z 86roku były więc coś z z tą regulacją kata jest.może jest tak ze po "lifcie" w mkII montowano już amory z fasolkami.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Post autor: marcinek84 » pn mar 29, 2010 22:12

Ja dziś ustawiłem sobie negatyw :) wymieniałem sworznie wahacza które zostały ustawione zewnątrz a po jednej śrubie jakie były oryginalnie zamieniłem na oryginalne do regulacji konta :) ( nowa śruba jest cieńsza o 1mm na średnicy) czyli oryginalnie nie musiało być żadnych fasolek jak u mnie ani w zwrotnicy ani w amortyzatorze
miejsce mocowania sworznia wahacza (wahacz jest ori)
Obrazek
porównanie śrub ta nowa jest do regulacji kąta ( nowa to N10174002 - śruba sześciokątna kołnierzowa dla korekty pochyleniowej, stara to N0195512)
Obrazek


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości