Jak rozpoznać jakie mam zawieszenie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- lukasz041287
- Użytkownik
- Posty: 389
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 17:54
- Lokalizacja: chorzóVW
- Kontakt:
zmien lepiej mechanika bo zdziera jak za zboże.kaca pisze:za robociznę wziął 300 ale rozrząd z pompą wody i z tłumikiem drgań mnie dużo wyniósł
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/250/677f9ad25e411cacmed.jpg[/img][/url]
Nie da Ci tego żadna blachara,co może dać Ci 1,5 bara
sprzedam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=12&t=411472
Nie da Ci tego żadna blachara,co może dać Ci 1,5 bara
sprzedam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=12&t=411472
- lukasz041287
- Użytkownik
- Posty: 389
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 17:54
- Lokalizacja: chorzóVW
- Kontakt:
ile bierze za samo nastawienie rozrzadu?kaca pisze:do drobnych napraw mam innego który robi mi wszystko po kosztach, ale wymiana rozrządu to nie jest wymiana klocków hamulcowych, więc wolałem oddać do ludzi którzy się na tym trochę znają
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/250/677f9ad25e411cacmed.jpg[/img][/url]
Nie da Ci tego żadna blachara,co może dać Ci 1,5 bara
sprzedam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=12&t=411472
Nie da Ci tego żadna blachara,co może dać Ci 1,5 bara
sprzedam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=12&t=411472
Chyba żartujesz kolego.. Jak tą wielką nakrętkę kręcisz do góry to auto się podnosi, jak na dół to się obniża. Sprężyna jest cały czas tak samo ściśnięta przecież waga auta się nie zmienia Kolego napewno możesz podnieść bo po ilości gwintu pod nakrętką widać, że masz dość nisko spuszczone. Na nakrętce masz blokadę w postaci małej śrubki imbusowej - widać ją na trzecim zdjęciu zdjęciu. No i nie myśl, że to ręką przykręcisz.. potrzebny Ci specjalny klucz. Pozdrawiamskate18x pisze:nie mam gwintu ale wydaje mi sie ze jak jedziesz nakretkami na dol to wtedy sprezyna sie rozszerza i automatycznie auto sie podniesie i stanie sie bardziej miekkie
D1_PITER, czyli jednak sie mylilem myslalem ze to chodzi o sam scisk sprezyny i ze im wiecej scisnieta tym nizsze auto ale jednak sie mylilem hehe a powiedz mi jak to jest na gwincie - im nizej tym twardszy? czy na odwrot?
[img]http://img217.imageshack.us/img217/6460/hdgd.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=275091
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=275091
jak cie interesuje to posiadam klucze do tego typu nakrętek...są to nakrętki z tworzywa więc dość z głowa trzeba do tego podejść
trzeba:
- wyczysć dobrze gwint na amortyzatorze, poniżej nakrętki
- odkręć tą mała śrubeczkę
- specjalnym kluczem zjedz nakrętką na dół, dobrze jest podtrzymywac ten klucz palcem że by nie zjechał ( można kluczem od aluminiowych nakrętek ale na 99% uszczerbiesz ją jak bedzie opór stawiała)
- wyczyść gwint powyżej nakrętki i najlepiej wydmuchać syf kompresorem
- podkręć ją do góry ( przy max podniesionym bedziesz miał niżej jakies 3-4 cm niz seria)
- odradzam kręcenie tymi nakretkami w góre przy zabrudzonym gwincie, ponieważ niszczą się zwoje w nakrętce i można doprowadzic do tego że ją zapieczecie i nakretki się nie da ruszyc bo zmasakruje zwoje w nakrętce.
a oto klucz jaki jest potrzebny
trzeba:
- wyczysć dobrze gwint na amortyzatorze, poniżej nakrętki
- odkręć tą mała śrubeczkę
- specjalnym kluczem zjedz nakrętką na dół, dobrze jest podtrzymywac ten klucz palcem że by nie zjechał ( można kluczem od aluminiowych nakrętek ale na 99% uszczerbiesz ją jak bedzie opór stawiała)
- wyczyść gwint powyżej nakrętki i najlepiej wydmuchać syf kompresorem
- podkręć ją do góry ( przy max podniesionym bedziesz miał niżej jakies 3-4 cm niz seria)
- odradzam kręcenie tymi nakretkami w góre przy zabrudzonym gwincie, ponieważ niszczą się zwoje w nakrętce i można doprowadzic do tego że ją zapieczecie i nakretki się nie da ruszyc bo zmasakruje zwoje w nakrętce.
a oto klucz jaki jest potrzebny
na odwrot bo przeciez sciskasz spreyzne podnoszacskate18x pisze:im nizej tym twardszy? czy na odwrot?
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
ale zjeżdzając nakrętką w dół to wtedy sprężyna się rozszeża, ale chyba samochód się obniża, czy to działa jakoś inaczej ??
kolego sslawek77 jaki koszt takiego klucza i czy to klucz uniwersalny czy do konkretnego zawieszenia:??
Muszę jednak go trochę popuścić bo kobiety krzyczą że trzęsie bardzo no i pod krawężniki ciężko się podjeżdza
kolego sslawek77 jaki koszt takiego klucza i czy to klucz uniwersalny czy do konkretnego zawieszenia:??
Muszę jednak go trochę popuścić bo kobiety krzyczą że trzęsie bardzo no i pod krawężniki ciężko się podjeżdza
to nei jest typowy klucz tylko zakonczony na polokraglo takie maja gwinty KW
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości