Jak tanio obniżyć Golfa Mk II

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

IgorGL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt gru 01, 2009 23:01
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Jak tanio obniżyć Golfa Mk II

Post autor: IgorGL » wt gru 01, 2009 23:11

Witam, Mam Vw Golfa II i chciałem go obniżyć, bo wygląda jak terenowy. jak mogę to tanio zrobić ? mam 14' z przodu i z tyłu. golfik jest z 90 roku 1.8



Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » wt gru 01, 2009 23:21

IgorGL, bierzesz szlifierke i jedziesz z koskem ;) nie no żartuje! chyba najtaniej będzie poszukać używanych springów do auta. chyba że nowy zestaw ma być to wtedy można obejrzeć się za jakimś kitem


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

IgorGL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt gru 01, 2009 23:01
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: IgorGL » wt gru 01, 2009 23:23

no własnie słyszałem coś o springach. a ile komplet takich kosztuje i gdzie najlepiej kupić ? i ile kosztuje tej nowy zestaw co pisałeś i co dokładnie masz na myśli ? bo ja w ogóle w tym nie siedze, niedawno go kupiłem



Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » wt gru 01, 2009 23:34

kolego zapraszam do lektury :) na tym forum znajdziesz duzo cennych informacji. kit= sprezyny+amortyzatory np. MTS od kolegiMAPET a uzywane mozesz na allegro poszukac lub na forum w dziale giełda


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

IgorGL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt gru 01, 2009 23:01
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: IgorGL » wt gru 01, 2009 23:36

ok, dzięki



Awatar użytkownika
master13
Grupa Pomorze
Grupa Pomorze
Posty: 286
Rejestracja: pt gru 05, 2008 13:02
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: master13 » śr gru 02, 2009 16:02

IgorGL, rowniez radze zakupic Ci jakis kit, czyli komplet amorow i sprezyn sportowych.Samych sprezyn obnizajacych na zwykle amory nie polecam , bo to nic nie da!!! :bigok:


viewtopic.php?t=202847" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

IgorGL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt gru 01, 2009 23:01
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: IgorGL » śr gru 02, 2009 16:21

ale problem polaga, kolego, na tym, że mam mało kasy.. a jak patrzyłem na ceny to są ponad moim zasięgiem. springi nic nie dadzą na normalnych amortyzatorahch ? wszystko mam seryjne



Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » śr gru 02, 2009 16:30

IgorGL, Wiesz jak założysz -40 na seryjne amory to będzie to śmigać i amorki nie dostaną jakoś masakrycznie w tyłek, ale no wiesz - 40 to taka delikatna gleba :D
GLEBA zaczyna się przynajmniej dla mnie przy 14" od -60 na przodzie i tyle a przy takiej glebie seryjne Amory szybko Ci się rozwalą :D


Let's Tune it UP !!

IgorGL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt gru 01, 2009 23:01
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: IgorGL » śr gru 02, 2009 17:03

a jak mam szukać tych całych springów na allegro ? bo poatrzyłem i nie znalazłem



Awatar użytkownika
master13
Grupa Pomorze
Grupa Pomorze
Posty: 286
Rejestracja: pt gru 05, 2008 13:02
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: master13 » śr gru 02, 2009 18:41

Modest, kurcze do Tych Twoich springow najlepiej jak by byly sportowe amory, a z wymiana da sie rade, na przednie koniecznie sciagacz musi byc :grin:


viewtopic.php?t=202847" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Sekundka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: sob paź 11, 2008 13:56
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Sekundka » śr gru 02, 2009 19:45

prawda jest taka że tanio w tym przypadku wcale nie znaczy bezpiecznie...jeśli chcesz obniżyć zrób to raz a dobrze i bezpiecznie byś nie zabił się na pierwszym zakręcie...dlatego szczerze poleciałbym pozbierać troszkę poczekać i kupić przynajmniej jakiegoś kita jeśli masz 14" z niskim profilem cóż..luka i tak będzie..bo do tych kół niestety już -80 wypada czyli gwint..używki możesz kupić za 500zł a będzie to o wiele lepsze rozwiązanie niż kupowanie samych sprężyn na seryjne amory co w rezultacie niczego nie da.



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » śr gru 02, 2009 21:50

no 60\40 powino byc fajnie



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » czw gru 03, 2009 14:17

Ja kupiłem kit 60/60 w świetnym stanie używkę za 140zł. Kolego szukaj cierpliwie a znajdziesz.


Obrazek

IgorGL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt gru 01, 2009 23:01
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: IgorGL » czw gru 03, 2009 14:38

D1_PITER, ale gdzie konkretnie szukać ? masz jakieś rady ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości