Czy ktos spotkał sie z takim oto kitem?:
http://cgi.ebay.co.uk/Bilstein-B10-Powe ... 27ac2409a2
Sa to skrocone amory bilstein sprezyny H&R. Cena rowniez nie jest wygorowana za firmowy zestaw, a nie krzaki (jamex , ta ).
Jedynie co mnie martwi to , ze auto moze dalej stac jak koza szczegolnie z tylu , bo 40 mm przy tylnym zawieszeniu to niewiele. Przod powinien ladnie usiasc.
[MK4] Kit Bilstein B10
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
mam u siebie springi H&R -40/-40 i jest w sam raz nie za nisko i nie za wysoko nie za twardo w sam raz, natomiast co do amorów Bilstein B10 to wysoki model tego producenta i myślę że będzie dobrze sie jeździło na tym setupie, ewentualnie jak chcesz niżesz szukaj gwintu B16 i sobie wyregulujesz prześwit jak tylko będziesz chciał
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości