Oryginalne zawieszenie plus weitec ?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Oryginalne zawieszenie plus weitec ?
Witam
Myślę obniżyć auto tak o -30 , auto stoi na 17 alu. Mogę tanio kupić weiteca , ale pisze ludziska ze twardo. Mi chodzi aby auto już tak nie nurkowało przy zakrętach bo czuje się jak na łodzi(to samo przy ruszaniu autko podnosi się do góry przodem co mnie ździebko denerwuje) . Amorki mam zakupione nowe od VW(nie wiem jaka to firma ale znaczki są vw i nr, zakupiłem je u dilera), czekają na założenie, ale myślę przy okazji wymienić sprężyny bo autko stoi za wysoko. Co myślicie czy autko będzie przenosić dużo więcej drgań przez Weiteca? czy Eibach byłby lepszy? Chodzi mi o pozbycie się nurkowanie i obniżenia auta nie dużą stratą komfortu. Czy różnica pomiędzy tymi sprężynami w tym ustawieniu była by dużo odczuwalna ?
Myślę obniżyć auto tak o -30 , auto stoi na 17 alu. Mogę tanio kupić weiteca , ale pisze ludziska ze twardo. Mi chodzi aby auto już tak nie nurkowało przy zakrętach bo czuje się jak na łodzi(to samo przy ruszaniu autko podnosi się do góry przodem co mnie ździebko denerwuje) . Amorki mam zakupione nowe od VW(nie wiem jaka to firma ale znaczki są vw i nr, zakupiłem je u dilera), czekają na założenie, ale myślę przy okazji wymienić sprężyny bo autko stoi za wysoko. Co myślicie czy autko będzie przenosić dużo więcej drgań przez Weiteca? czy Eibach byłby lepszy? Chodzi mi o pozbycie się nurkowanie i obniżenia auta nie dużą stratą komfortu. Czy różnica pomiędzy tymi sprężynami w tym ustawieniu była by dużo odczuwalna ?
bez sensu ze kupiles amory zwykle a teraz chcesz obnizac...
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
No to Mapet co ty byś wybrał do 1000zł? I połączył komfort z lekkim sportem ?
Wzoruje się trochę z zawieszeniem oryginał forda focusa mk2 <zawieszenie jest całkiem git, komfortowe i dobrze trzymające na zakrętach bez nurkowania.
Lexxy powiedz mi czy teraz te autko twojej dziewczyny porusza się bez nurkowania przy gwałtownych skrętach?
Wzoruje się trochę z zawieszeniem oryginał forda focusa mk2 <zawieszenie jest całkiem git, komfortowe i dobrze trzymające na zakrętach bez nurkowania.
Lexxy powiedz mi czy teraz te autko twojej dziewczyny porusza się bez nurkowania przy gwałtownych skrętach?
poprostu sportowe amorki i sprezyny np weitec czy eibach
Ostatnio zmieniony wt lis 10, 2009 23:38 przez MAPET, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
autko jest na zwykłych sprawnych amorkach gazowych i sprężynie weitec -40 autko nie nurkuje jest dość sztywne i zarazem komfortowe nic lepszego nie znajdziesz jeśli chodzi o komfort i sportowe zacięcie a do focusa nie ma co porównywać bo tam wielowachacz jest i to będzie zawsze pięknie wybierać ale polecam z całego serca sprężyny weitec które bardzo dobrze sprawują się z amorkami mts
ale z tyłu w focusie juz jest zawieszenie wielowachaczowe i to bardzo wpływa na inne prowadzenie pojazduadmin911 pisze:Dzięki flexx, na razie zrobię tak jak pisałem założę z oryginałem zobaczę jak będzie, później pomyśle może zmienię na inne amorki. Pro po focusa to ma zawieszenie jak w golfie jeden wahacz u dołu i tyle w mk2, rozstaw osi jest w miarę szeroki do czego pcham się dystansami.
tez bym obstawiał za spręzynami np weitec i jakies amorki sportowe jak masz budzet tylko 1000zl to po co dwa razy przekladac jak bedziesz nie zadowolony
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Założyłem springi weiteka -30/-30 na razie na tył(ładnie się obniżył) z przodem będę walczył w przyszły weekend, od razu zamówiłem sobie tylne amorki Gmax za (będą okej myślę). Problem mam jedynie z tym przodem bo kupiłem miesiąc temu oryginał amorków od vw dałem za nie 350zł para. Gdy naciskam na nie słychać olej, wydają mi się być chyba olejowo gazowe. Z tego co patrzyłem na sportowe amorki to raczej gazowe. Nie wiem co robić założyć te oryginały czy zamówić Gmaxa? :/ Gmaxa mogę najszybciej dostać i w miarę dobrej cenie
para przednich za jakieś 420zł. Co wy na to ? Moje amorki to raczej dno, nie wymieniana od lat choć działają jakoś.
para przednich za jakieś 420zł. Co wy na to ? Moje amorki to raczej dno, nie wymieniana od lat choć działają jakoś.
No to zajeb.... bo wogle nie wracaja do gory jak naciskam, czyli są olejowe (kur.. tyle kasy za olejowe 350zł FUCK! ) . Czyli najlepiej kupić te sporty? Gmax wydaje mi się być znaną firmą mają strone www.gmaxsuspension.co.uk ceny co prawda droższe niż Weitec. Kurcze nie chce żeby mi góra poszła do góry :/ Patrząc teraz jak wymieniłem tył to siadł mi troszkę tak w sam raz, przód jak był do góry tak jest bo jeszcze tam nie zmieniłem. Wydaje mi się że jak założę te -30 weitec na przód to mi też opadnie bynajmniej powinien w końcu są niższe. Choć jeśli piszcie że gazowe odbijają do góry to może dlatego przód może wypchać jak dam sportowe gazowe?Lexyy pisze:tak gazowo olejowe po wciśnięciu same wracają do góry, olejowe nie, co to za firma Gmax? chyba jakaś mało znana a do -30 możesz założyć seryjne tyle ze najlepiej gazowe, ale przód czy tak będzie stał wyżej niż tył, jak chcesz żeby stał równo to albo ciut niżej przód to kup o skróconym skoku
ps. gdy wcisnołem te amorki do końca tak że aż pręt w środku uderzył o koniec amorka to się podniósł o jakieś 5cm? czy to ma być ten powrót ? czy na całej dł. powinien się wracać ?
Ostatnio zmieniony wt lis 17, 2009 09:15 przez admin911, łącznie zmieniany 1 raz.
Czyli Lexxy poleciłbyś sportowe amorki gazowe? a te oryginały może uda mi się wrócić jak znajdę paragony Czego się najbardziej obawiam to tej taczki, nie chce jeździć taczką ale w miarę komfortowym sportem. Pro po firmy gmax jakościowo robi podobnie do spax i weiteca. Choć muszę pamiętać że moje sprężyny i amorki są już wyjeb. to po wymianie całego zawieszenia będzie git obojętnie czy oryginał czy sport czy mam racje ?Lexyy pisze:odbijają bo taka jest technika budowy, chodzi o to patrz masz dwa amory, o skróconym skoku i standard gazówkę, i zakładamy do jednego i drugiego weitec -30 to sportowy amorze będzie troszkę niżej niż na zwykłym o to chodzi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości