Wymiana na gwint a przy okazji co jeszcze wymienic?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Ree
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz maja 18, 2008 10:36
Lokalizacja: Katowice

Wymiana na gwint a przy okazji co jeszcze wymienic?

Post autor: Ree » wt paź 20, 2009 14:43

W najbliższym czasie będę zakładał gwint do mojego MK3 i stąd moje pytanie, co przy okazji wymienić? Chodzi mi o takie elementy jak gumy tuleje itp. Jeśli macie jakieś sprawdzone patenty przy takiej wymianie będę wdzięczny za poradę.
Od siebie dodam tylko że myślałem już o poliuretanach, ale czy potrzeba i czy warto?
Wszelakie rady mile widziane:)
Ostatnio zmieniony wt paź 20, 2009 15:02 przez Ree, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dj domin1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 566
Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
Kontakt:

Post autor: dj domin1 » wt paź 20, 2009 15:07

Ree pisze: Chodzi mi o takie elementy jak gumy tuleje itp.
Jak najbardziej można wymienić
Ree pisze:Od siebie dodam tylko że myślałem już o poliuretanach
Teżo nich myśle na wiosne, ponoć dają radę, i napewno je założe.
Ree pisze:ale czy potrzeba i czy warto?
Przy gwincie seryjne wyposażenie wahacza nie ma lekkiego życia. Tak czy tak trzeba, lub trzeba będzie, je zmienić. Czy na poliuretan? Myśle że tak. Gdzieś jest o nich temat.

Koszta napewno nie małe, ale myśle że przesiadając się na gwint, warto zmienić i inne elementy odpowiedzialne za zawieszenie.


[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości