Siemka!
Zwracam się z prośbą o małą poradę w sprawie doboru zawiechy...
Mam Mk2 z 86r 1.6 TD(JR) wersja GTD, a że mam "za duże buty" to pokonywanie zakrętów wiąże się ze sporym przechyłem(czasem trza się lewarka trzymać by nie wypaść z fotela )... Trza będzie to zwalczyć! Jednak jest pewno ale, autkiem w większości pokonuje trasy z dodatkowo 2-3 pasażerami i całym bagażnikiem gratów... I co tu teraz zrobić aby autko trzymało się porządnie drogi?
Myślałem, żeby obniżyć troszkę 35-40mm maks... Ale zestawy sportowego zawieszenia (sprężyny + amorki raczej się nie nadają do "autobusu" )...
Może wpakować na tył jakieś wzmacniane sprężyny HD(heavy duty) i amorki olejowo-gazowe(bo obecne już i tak umierają) a z przodu jakieś dedykowane do TD obniżające o 35-40 mm? Do tego zastanawiam się nad rozpórkami(przód + tył) ale czy na takim zestawieniu spełnią swoje zadanie? Zależy mi by autko dobrze się trzymało ale jednocześnie by nie gubiło tłumika na wybojach gdy wsiądzie 3 pasażerów z bagażami
Dobór zawiechy...
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tak też się zastanawiałem by zestaw spręzyny + amorki ale nie chciałbym obniżyć więcej jak 35-40 mm bo Szczecin tak dziurawy że uuu.... W dodatku jak wsiądzie tyle osób to żeby z -35 nie zrobiło się -60 Może ktoś podpowie jakiś konkretny zestaw? Nazwy- firmy Oczywiście za 1,5tyś to na razie nie wchodzi w grę no i nie chciałbym kompletnego "betonu"pczerniej pisze:KIT daj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości