[MK3] Tanie obniżenie/gleba
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- KrL
- Grupa Tomaszowska
- Posty: 516
- Rejestracja: czw sie 13, 2009 12:36
- Lokalizacja: Łódź / Osiedle Niewiadów
- Kontakt:
[MK3] Tanie obniżenie/gleba
Witam serdecznie.
Drodzy użytkownicy, chciał bym tanio obniżyć autko.
Nie chce gwintu bo troszkę drogo (chyba że używany).
Myślałem o sprężynach -40/-40 albo i nawet niższe troszkę, ale znowu wyczytałem gdzieś że do standardowych amortyzatorów nie powinno się stosować mniejszych sprężyn bo się szybciej zużywają czy coś takiego. Powiedzcie mi proszę jak to jest, co mogę zrobić żeby go niżej posadzić ale bez przesady. I planuję założyć mu jakieś ładne 15 albo 16.
Proszę o pomoc.
Drodzy użytkownicy, chciał bym tanio obniżyć autko.
Nie chce gwintu bo troszkę drogo (chyba że używany).
Myślałem o sprężynach -40/-40 albo i nawet niższe troszkę, ale znowu wyczytałem gdzieś że do standardowych amortyzatorów nie powinno się stosować mniejszych sprężyn bo się szybciej zużywają czy coś takiego. Powiedzcie mi proszę jak to jest, co mogę zrobić żeby go niżej posadzić ale bez przesady. I planuję założyć mu jakieś ładne 15 albo 16.
Proszę o pomoc.
no przeciez sam napisales jak to jest to co ci jeszcze pisac?
i w tematach co czytales sam znalazles odpowiedz teraz musisz tylko zdecydowac
i w tematach co czytales sam znalazles odpowiedz teraz musisz tylko zdecydowac
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
KrL pisze:niektórzy zakładają "sportowe" -40/40 i jeżdżą, a niektórzy mówią że wybijają się amory
dokladnie to sa ci sami... zakladaja jezdza i szybciej koncza sie amorki...
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
ogolnie to polecam caly kit lub gwint
chyba ze chcesz dojezdzic amory seryjne i pozniej dokupci amorki sportowe
ale najlepiej gwint... czy uzwyka - nie wiem zalezy od tego co i za jaka kase
regeneracja jak 1 bedziesz np mial wylany to musisz od razu na os robic i to ok 300-500zl
wiec jak okaza sie i tyl i przod do regeneracji to masz juz 2 gwint
kiedys sam kupowalem uzywki bo bylo ciezko o nowy gwint w cenie rozsadnej powiedzmy
obecnie oczywiscie kupilbym uzywany gwint do mk3 ale tylko jakis mega z gornej polki typu KW V2 z reg twardosci
inny wolalbym nowy z nizszej polki
a gwint to gwint same plusy
chyba ze chcesz dojezdzic amory seryjne i pozniej dokupci amorki sportowe
ale najlepiej gwint... czy uzwyka - nie wiem zalezy od tego co i za jaka kase
regeneracja jak 1 bedziesz np mial wylany to musisz od razu na os robic i to ok 300-500zl
wiec jak okaza sie i tyl i przod do regeneracji to masz juz 2 gwint
kiedys sam kupowalem uzywki bo bylo ciezko o nowy gwint w cenie rozsadnej powiedzmy
obecnie oczywiscie kupilbym uzywany gwint do mk3 ale tylko jakis mega z gornej polki typu KW V2 z reg twardosci
inny wolalbym nowy z nizszej polki
a gwint to gwint same plusy
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości