[MK3] Tanie obniżenie/gleba

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
KrL
Grupa Tomaszowska
Grupa Tomaszowska
Posty: 516
Rejestracja: czw sie 13, 2009 12:36
Lokalizacja: Łódź / Osiedle Niewiadów
Kontakt:

[MK3] Tanie obniżenie/gleba

Post autor: KrL » czw wrz 24, 2009 22:38

Witam serdecznie.
Drodzy użytkownicy, chciał bym tanio obniżyć autko.
Nie chce gwintu bo troszkę drogo (chyba że używany).
Myślałem o sprężynach -40/-40 albo i nawet niższe troszkę, ale znowu wyczytałem gdzieś że do standardowych amortyzatorów nie powinno się stosować mniejszych sprężyn bo się szybciej zużywają czy coś takiego. Powiedzcie mi proszę jak to jest, co mogę zrobić żeby go niżej posadzić ale bez przesady. I planuję założyć mu jakieś ładne 15 albo 16.
Proszę o pomoc.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw wrz 24, 2009 22:47

no przeciez sam napisales jak to jest to co ci jeszcze pisac?
i w tematach co czytales sam znalazles odpowiedz teraz musisz tylko zdecydowac


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
KrL
Grupa Tomaszowska
Grupa Tomaszowska
Posty: 516
Rejestracja: czw sie 13, 2009 12:36
Lokalizacja: Łódź / Osiedle Niewiadów
Kontakt:

Post autor: KrL » czw wrz 24, 2009 22:51

po prostu chce się dokładnie dowiedzieć, ponieważ czytam że niektórzy zakładają "sportowe" -40/40 i jeżdżą, a niektórzy mówią że wybijają się amory
chcę poznać opinię użytkowników gwintów, niższych sprężyn czy też innych wynalazków.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw wrz 24, 2009 22:54

KrL pisze:niektórzy zakładają "sportowe" -40/40 i jeżdżą, a niektórzy mówią że wybijają się amory

dokladnie to sa ci sami... zakladaja jezdza i szybciej koncza sie amorki... ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
KrL
Grupa Tomaszowska
Grupa Tomaszowska
Posty: 516
Rejestracja: czw sie 13, 2009 12:36
Lokalizacja: Łódź / Osiedle Niewiadów
Kontakt:

Post autor: KrL » czw wrz 24, 2009 23:23

Heh, rozumiem, bardzo dokładnie mi to wytłumaczyłeś :bajer: Czyli co? Pozostaje mi szukanie używanego gwintu? jakie są koszta regeneracji takiego zawieszenia?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw wrz 24, 2009 23:31

ogolnie to polecam caly kit lub gwint
chyba ze chcesz dojezdzic amory seryjne i pozniej dokupci amorki sportowe

ale najlepiej gwint... czy uzwyka - nie wiem zalezy od tego co i za jaka kase
regeneracja jak 1 bedziesz np mial wylany to musisz od razu na os robic i to ok 300-500zl

wiec jak okaza sie i tyl i przod do regeneracji to masz juz 2 gwint ;)


kiedys sam kupowalem uzywki bo bylo ciezko o nowy gwint w cenie rozsadnej powiedzmy

obecnie oczywiscie kupilbym uzywany gwint do mk3 ale tylko jakis mega z gornej polki typu KW V2 z reg twardosci
inny wolalbym nowy z nizszej polki

a gwint to gwint same plusy ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Wajsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw sie 23, 2007 16:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Wajsik » ndz wrz 27, 2009 21:34

Na początek możesz założyć same sprężyny,różnica jest duża między seryjnym amorem a krótszym ale spokojnie możesz tak z pół roku pośmigać zanim dozbierasz na coś konkretniejszego.Fakt amory kończą się szybciej


Obrazek

Awatar użytkownika
KrL
Grupa Tomaszowska
Grupa Tomaszowska
Posty: 516
Rejestracja: czw sie 13, 2009 12:36
Lokalizacja: Łódź / Osiedle Niewiadów
Kontakt:

Post autor: KrL » ndz wrz 27, 2009 22:51

Pomyślałem że wstrzymam się do wiosny i teraz będę jeździł tak jak jest, a na wiosnę gwint ;)



Zablokowany

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości