jakie amorki do mk 4 htb seryjne sprężyny .. sachs czy bilstein ??
Postanwiłem wybrac bilsteina bo te cześći sa motowane w fabryce.
teraz jakie b4 czy b6 ??
Jaka jest różnica pomiędzy sportowymi amorkami a standardowymi ??
VS
amorki do mk4 hatchback??
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
amorki do mk4 hatchback??
Ostatnio zmieniony śr sie 26, 2009 13:43 przez kenzy17, łącznie zmieniany 2 razy.
co to znacyz ze nie chcesz zbytnio?
czyli chcesz!
czyli kup sportowe
i to nie jest bilstein b4 tylko minimum B6
sportowe maja inny skok i charakterystyke pracy
czyli chcesz!
czyli kup sportowe
i to nie jest bilstein b4 tylko minimum B6
sportowe maja inny skok i charakterystyke pracy
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
czym one sie roznia ?? b4 b6 lub b8??
Moje MK IV
viewtopic.php?t=281804" onclick="window.open(this.href);return false;
-1- Połączyła nas Pasja-upiększania naszego codziennego środka poruszania ...
-2- Proste są dla szybkich samochodów - Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae ...
viewtopic.php?t=281804" onclick="window.open(this.href);return false;
-1- Połączyła nas Pasja-upiększania naszego codziennego środka poruszania ...
-2- Proste są dla szybkich samochodów - Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae ...
jak do gwintu?Maicroft pisze:B8 to amorki pod gwint glownie
gwint to zupelnia inna konstrukcja zawiasu ew moga wystepowac czasem z tylu
b4 to powiedzmy seria
a b8 sportowy amor
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 12:47
- Lokalizacja: Bielsko-Biała (SB)
- Kontakt:
Pokopalem
B6 to sztywniejszy odpowiednik serii czyli B4, mozna go stosowac do seryjnych sprezyn. Tu uwaga, na poczatku po montazu B6 u wielu auto poszlo w gore, w stosunku do nawet nowego amora (tj 20-30kkm), potem troche usiadlo, ale nie bujalo.
B8 to sprezyn obnizajacych(tak najczesciej sie je stosuje), rowniez mocno i bardzo sztywny amor, ale wielu na takim jezdzi i mowia, ze jest miekko. Chyba to zalezy od wspolczynnika twardosci danego czlowieka:)
Przy giwncie z tylu, mozna by bylo taki wsadzic, tylko po co, jak przod jest dedykowany ze sprezyna
B6 to sztywniejszy odpowiednik serii czyli B4, mozna go stosowac do seryjnych sprezyn. Tu uwaga, na poczatku po montazu B6 u wielu auto poszlo w gore, w stosunku do nawet nowego amora (tj 20-30kkm), potem troche usiadlo, ale nie bujalo.
B8 to sprezyn obnizajacych(tak najczesciej sie je stosuje), rowniez mocno i bardzo sztywny amor, ale wielu na takim jezdzi i mowia, ze jest miekko. Chyba to zalezy od wspolczynnika twardosci danego czlowieka:)
Przy giwncie z tylu, mozna by bylo taki wsadzic, tylko po co, jak przod jest dedykowany ze sprezyna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość