ustawianie zbieżności [MK3 TDI]
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
ustawianie zbieżności [MK3 TDI]
mam pytanko odnosnie ustawiania zbieżności. Otóż wyczytałem w mądrej księdze że zbieżność ustwia sie tylko i wyłącznie prawym drążkiem kierowniczym nawet jeżeli lewy posiada regulacje.I tu moje pytanie: DLACZEGO ??? u mnie prawy jest tak zapieczony że nie dało rady go ruszyć a musiałem ustawić zbieżność bo dzięki naszym drogom przestawiła sie o 1,5 cm :/ więc wyregulowałem lewym drążkiem.
Golf 3 TDI - 15 000 zyli
rejestrcja - 749 zyli
radość z jazdy - BEZCENNA
za wszystko inne zaplacisz kartą MASTERCARD :P
Mój Albert http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162196
rejestrcja - 749 zyli
radość z jazdy - BEZCENNA
za wszystko inne zaplacisz kartą MASTERCARD :P
Mój Albert http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162196
z tego co wiem to się lewym i prawym ustawia
Moja Lalka
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
w książce VOLKSWAGEN GOLF III OBSŁUGA i NAPRAWA jest w rozdziale 6 czy 7 napisane że należy ustawiać zbieżność prawym drążkiem. Nie wziąłem tego z powietrza. Tylko zastanawia mnie dlaczego. przecież to chyba nie robi różnicy.
Golf 3 TDI - 15 000 zyli
rejestrcja - 749 zyli
radość z jazdy - BEZCENNA
za wszystko inne zaplacisz kartą MASTERCARD :P
Mój Albert http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162196
rejestrcja - 749 zyli
radość z jazdy - BEZCENNA
za wszystko inne zaplacisz kartą MASTERCARD :P
Mój Albert http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162196
Widocznie nie taka mądraMiSZi1 pisze:wyczytałem w mądrej księdze
Nieprawda! Kłamstwo! Bubel! Kicz!MiSZi1 pisze:w książce VOLKSWAGEN GOLF III OBSŁUGA i NAPRAWA jest w rozdziale 6 czy 7 napisane że należy ustawiać zbieżność prawym drążkiem. Nie wziąłem tego z powietrza. Tylko zastanawia mnie dlaczego. przecież to chyba nie robi różnicy.
Nie znają się w tej książce. Chyba sobie za dużo skopiowali z książki o Mk2. To w Golfie Mk2 zbieżność ustawia się tylko na prawym drążku, bo na lewym nie ma wogóle regulacji. W Golfie Mk3 zbieżność ustawią się na obydwu drążkach i na obydwu jest regulacja. Książki to nie wszystko, zapytaj się pierwszego lepszego mechanika. Jak się bardzo uprzesz to ustawisz zbieżność tylko i wyłącznie na prawym drążku, ale będzie to wpływało negatywnie na bezpieczeństwo jazdy i w dodatku będziesz musiał przestawiać kierownice, żeby była prosto, o i tak Ci się idealnie nie uda. W Mk3 rozwiązano ten problem który był w Mk2. Regulacja jest na obydwu drążkach i na obydwu się reguluje.
A dlaczego reguluje się na obu? Bo dzięki temu masz równo wykręcone obie końcówki (bezpieczeństwo) i kierownice idealnie prosto (wygoda).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości