jakie sprężyny na tył?wzmacniane czy zwykłe?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

moderns
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: wt paź 30, 2007 14:46
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

jakie sprężyny na tył?wzmacniane czy zwykłe?

Post autor: moderns » ndz lip 05, 2009 22:10

witam, przymierzam się do kupna sprężyn na tył tylko pytanie czy jest zauważalna różnica pomiędzy wzmacnianą a zwykłą?gdy siądą dwie osoby na tył trze o nadkole z prawej strony i siedzi nisko, amorki olejowe sachsa ale bez wzmacniania zwykłe najzwyklejsze (były też dla samochodow z wiekszym obciazeniem ale pomyslalem ze niebede ciagnal przyczep wiec po co mi) moze to dlatego jest teraz taka sytuacja??poraździe bo urlop rodzinny się zbliża:)



bialy_017
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 00:32
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bialy_017 » ndz lip 05, 2009 23:30

witam mam podobny problem z zawiasem z tyłu jak wsadzę do tyłu 2 osoby to gleba jest jak byk nie da się jechać i nie wiem co z tym zrobić dodam ze mam butle 25l w bagażniku i wymieniłem dopiero sprężyny na hart bo myślałem :kac: ze stare są już uklepane :kac:

[ Dodano: 05 Lip 2009 23:37 ]
morze takie były by dobre http://moto.allegro.pl/item664881900_sp ... o_tyl.html a morze mam przód za wysoko bo dosyć doży prześwit mam między kołem a nadkolem jest 11cm silnik mam 1.3 morze ktoś założył springi na przód na przykład od diesla



moderns
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: wt paź 30, 2007 14:46
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: moderns » ndz lip 05, 2009 23:40

no to jest nas dwoch:)a jakie masz amorki?



bialy_017
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 00:32
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bialy_017 » ndz lip 05, 2009 23:52

oto jak wygląda to wizualnie
Obrazek



admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: admin911 » śr lip 08, 2009 20:17

bialy_017 pisze:oto jak wygląda to wizualnie
[url=http://images43.fotosik.pl/157/f92075d84865dc65m.jpg]Obrazek[/URL]
wyglada jak ukraina :D



moderns
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: wt paź 30, 2007 14:46
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: moderns » sob lip 11, 2009 21:57

czy moze lepiej na olejowo-gazowe amorki przejsc i bedzie lepiej??



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » ndz lip 12, 2009 13:19

Same amory Ci nic nie pomogą .Bardzo wazną żeczą jest żeby odboje na amortyzatorach były w dobrym stanie i w miarę firmowe .
Wtedy jak siąda dwie osoby to nie będzie tak bardzo siedział .
Ale springi tez mogą być juz wyrobione



moderns
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: wt paź 30, 2007 14:46
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: moderns » ndz lip 12, 2009 18:44

odboje zakladane sachsa dzisiaj jechalem w cztery osoby i powiem ze siedzial ostro i tarl o nadkola z tylu



flame3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr gru 21, 2005 16:09
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: flame3 » sob lip 25, 2009 19:06

z tyłu na amorku macie regulacje wysokości, poprostu się tależyk ustawia wg potrzeb. no ale amorka i spręzyne trzeba do tego ściągnąc, to nie gwint :D



moderns
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: wt paź 30, 2007 14:46
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: moderns » ndz lip 26, 2009 19:27

na kazdym amorko nawet olejowym jakas regulacja jest?ma ktos może zdjecie co i jak z tym talerzykiem



flame3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr gru 21, 2005 16:09
Lokalizacja: Wyszków

.

Post autor: flame3 » ndz lip 26, 2009 20:44

byłem w garażu oglądac moje stare amorki i faktycznie masz racje nie na wszystkich jest regulacja :/



Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

jakie sprężyny na tył?wzmacniane czy zwykłe?

Post autor: damian_piaski » ndz maja 25, 2014 22:18

Odkopię trochę temat aby nie zakładać nowego...

Lada dzień chcę zamówić sprężyny do golfa. 1.8 AGN 1999 HB z hakiem 3drzwiowy

Padło na firmę Lesjofors ponieważ spręzyny te montowane są na lini produkcyjnej i dlatego że od dwóch lat jeżdzę na KYB i mimo że dopasowałem je pod wersję silnikową to są zbyt miękkie i amortyzatory dobijają.

producent przewiduje jeden rodzaj sprężyn na przód

http://webshoppilot.tecdoc.net/lesjofors/home.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;

o numerach 4095035 i sa one wspólne z 1.8 T ale nie wersja GTI!

z przodem nie ma problemu ale jeśli chodzi o tył to producent przewiduje dwa rodzaje sprężyn

Standard o numerach 4295034

oraz wersja wzmocniona 4295053 rainforced wersion

Rodzi sie pytanie:

Jaka jest wg Was różnica między sprężyną zwykłą a wzmocnioną? Czy jeśli zastosuję wzmocnioną to zawieszenie się tylko utwardzi czy będzie stało wyżej?

Chodzi mi o to by było w miarę twardo ale boję się że auto będzie sterczało zbyt mocno i przód będzie "nurkował" względem tyłu.

Pozdrawiam


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości