obniżenie mk IV

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

suru
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 22:54
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

obniżenie mk IV

Post autor: suru » czw cze 11, 2009 22:28

Witam. Mam u siebie zawias gti, auto stoi na '17 - przód jeszcze nie jest najgorszy ale tył zadarty :grrr: . Jakie możecie polecić sprężyny obniżające ? Nie chcę zupełnej gleby i betonu ( amor seria, zostaje ), ważne by auto lekko siadło w stosunku do stanu obecnego no i nie "nurkowało". Z doświadczenia wiem, że sprężyna sprężynie nie równa, mimo iż producent zapewnia że auto siada konkretnie o dana ilość mm. Który model jest godny polecenia? - fotki obnizonych golfizn na danym modelu mile widziane :hmm:



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » czw cze 11, 2009 23:03

podłącze sie pod temat szukam najlepszego rozwiazania do mk4 tdi i 18" kółek, chce zeby blotniki byly mniej wiecej rowno z oponami czy na weitecach -40mm da rade uzyskac taki efekt ??


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » pt cze 12, 2009 08:15

najlepszym rozwiązaniem są springi Eibach -35mm, komfort pozostaje prawie bez zmian, czyli najlepsza opcja na co dzień :grin:
zajac pisze: chce zeby blotniki byly mniej wiecej rowno z oponami czy na weitecach -40mm da rade uzyskac taki efekt ??
-40mm raczej nie załatwi sprawy, poszukałbym springów -45/-50mm i powinno być OK, ale nie jestem pewien czy nie będzie obcierać opona o amor, zależy jakie masz opony i szerokość felgi ?



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pt cze 12, 2009 10:02

szczep2008 pisze:zależy jakie masz opony i szerokość felgi
225/35/18 felga 8j

nie musi to byc idelanie rowno z nadkolem ale tak max 2 cm prześwitu zeby bylo, i bije sie z myslami czy springi czy raczej gwint

bo jesli springi to -40 , a jak musiałoby byc wiecej niz -40 to gwint wole


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » pt cze 12, 2009 13:21

miałem springi i zmieniłem na gwint, zawsze na zimę można podnieść autko do góry :helm:



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » pt cze 19, 2009 21:56

zajac pisze:nie musi to byc idelanie rowno z nadkolem ale tak max 2 cm prześwitu zeby bylo, i bije sie z myslami czy springi czy raczej gwint

bo jesli springi to -40 , a jak musiałoby byc wiecej niz -40 to gwint wole
a oglądałeś jak to u Konradzika jest? :chytry:
Jak założył gwinta z MTS'a i tył miał skręcony na sam dół to prześwit był na grubość palca, czyli około 1-1,5 cm



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » sob cze 20, 2009 11:04

EnJoy pisze:
zajac pisze:nie musi to byc idelanie rowno z nadkolem ale tak max 2 cm prześwitu zeby bylo, i bije sie z myslami czy springi czy raczej gwint

bo jesli springi to -40 , a jak musiałoby byc wiecej niz -40 to gwint wole
a oglądałeś jak to u Konradzika jest? :chytry:
Jak założył gwinta z MTS'a i tył miał skręcony na sam dół to prześwit był na grubość palca, czyli około 1-1,5 cm
To dziwne jak ja miałem gwint od Mapeta i tył zglebiłem na maxa to koło mi sie schowało w nadkole z 1-1,5 cm., tak samo było z przodem. Do miski olejowej miałem wtedy ze 2-3 cm, strach było jechać. :bigok:


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » sob cze 20, 2009 13:01

Ponior pisze:To dziwne jak ja miałem gwint od Mapeta i tył zglebiłem na maxa to koło mi sie schowało w nadkole z 1-1,5 cm.,
no to już nie wiem.. może mi się pomyliło z innym autem :P



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » sob cze 20, 2009 17:12

widzialem gwint u konrada i po przejazdzce jego autem stwierdziłem ze nie chce gwintu bo jest za sztywno a mam juz tego dosc po mk2, kupilem sprezyny h&r -40/-40
sie zalozy zobaczymy jak to wyjdzie na aucie. jak bedzie za wysoko to moze cos pokombinuje z lozyskami amortyzatorow


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
aiv
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 482
Rejestracja: sob paź 04, 2008 23:29
Lokalizacja: Kraków

Post autor: aiv » ndz cze 21, 2009 12:22

zajac, i daj znac jak z komfortem, czy strasznie twardy sie zrobi itp. Bo tez sie przymierzam do takich springow.



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » ndz cze 21, 2009 12:37

jakos po nastepnym weekendzie bede chyba wkladal to napisze


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

Post autor: szakulvip » czw cze 25, 2009 22:31

hello :) mialem podobny problem tył stał za wysoko, dzis załozylem tylko na tył springi Eibacha, autko siadło z 3cm i wkoncu jakoś sie prezentuje, różnicy w jezdzie praktycznie zadnej nie zauważyłem.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości