Czy da radę wymienić talerzyki bez odkręcania kolumny?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Czy da radę wymienić talerzyki bez odkręcania kolumny?
Przód stoi za wysoko i chciałbym dorzucić talerzyki obniżające, ale już bez ponownej zabawy i wyrzucania hajsu na geometrię. Da radę wymienić talerzyk odkręcając kolumnę tylko od góry i opuścić ją lekko, uprzednio zakładając ściągacz na sprężynę?
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Ja rozkręcałem cały gwint od góry bez wyjmowania amortyzatorów. Myślę że są duże szanse na rozkręcenie standardowego zawiasu bez wyjmowania amortyzatora.
Ps. Warto kombinować dla 1 cm niżej ?
PozdrO
Ps. Warto kombinować dla 1 cm niżej ?
PozdrO
Ostatnio zmieniony wt cze 02, 2009 19:50 przez Dj Darecki, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
To czy ty rozbierzesz macpherson'a czy nie to nie ma wpływu na to czy będziesz musiał ustawiać geometrię czy nie. Jeśli wysokość zawieszenia z przodu (ugięcie wachacza) się zmieni to geometrię musisz ustawiać ponownie. Także licz się z kosztami tego typu jeśli obniżysz zawieszenie na talerzykach o 1cm.
Ostatnio zmieniony pt cze 05, 2009 03:33 przez D1_PITER, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Bez przesadyja obniżałem i podnosiłem na gwincie i nie zauważyłem żadnych poważnych zmian w kierowaniu i zdzieraniu oponD1_PITER pisze:Także licz się z kosztami tego typu jeśli obniżysz zawieszenie na talerzykach o 1cm.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Dla jednych to przesada dla innych dbanie o bezpieczeństwo. Ja tylko mówię, że każda zmiana wysokości auta wiąże się ze zmianą zbierzności w takim zawieszeniu jakie ma golf II (jeden wachacz). A wy już z tą wiadomością zrobicie co zechcecieDj Darecki pisze:Bez przesadyja obniżałem i podnosiłem na gwincie i nie zauważyłem żadnych poważnych zmian w kierowaniu i zdzieraniu oponD1_PITER pisze:Także licz się z kosztami tego typu jeśli obniżysz zawieszenie na talerzykach o 1cm.
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Ustawienie kata i zbieżności jest od do , a może ten 1 cm mieści się w granicach normy?Dla jednych to przesada dla innych dbanie o bezpieczeństwo. Ja tylko mówię, że każda zmiana wysokości auta wiąże się ze zmianą zbierzności w takim zawieszeniu jakie ma golf II (jeden wachacz). A wy już z tą wiadomością zrobicie co zechcecie
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Tak jest. Może być tak, że zmieści się w granicach normy. Tylko co jeśli przed obniżeniem już jest na granicy normy a po obniżeniu już się w normie mieścić nie będzie. Takie podejście do sprawy to trochę totolotekDj Darecki pisze:Ustawienie kata i zbieżności jest od do , a może ten 1 cm mieści się w granicach normy?
[ Dodano: 05 Cze 2009 23:11 ]
Dobra nie rozwlekajmy tego wątku, bo nie o to autorowi tematu chodziło Faktem jest, że zbieżność się zmieni i powinno się to ustawić. Oczywiście nie trzeba, można tak jeździć. Każdy zrobi jak mu się podoba i wszyscy będą zadowoleni
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości