Witam!
Mam problem. Kupując auto miałem od razu sportowe sprężyny, pojeździłem rok i doszedłem do wniosku że jednak cenie bardziej komfort niż wygląd auta i chcę wrócić do serii ale nie zupełnie. Mój gofer to 1.9 TDI 95 rok (90 konny) chcę wrócić do serii ale wiem że ta kompletna seria jest okrutnie wysoka. Moje pytanie brzmi czy seryjne sprężyny od 110 konnej wersji są takie same jak od 90 konnej? Chodzi mi tu oczywiście o obniżenie auta jak i możliwości montażowe. Kolejne pytanko jak plasują się ceny takich sprężyn czy opłaca się brać używkę czy jednak lepiej nówki? Zależy mi nie tyle na podwyższeniu auta (choć też) co na zmniejszeniu twardości bo kupując auto nic mi w nim nie stukało a teraz każdy jeden plastik stuka puka i piszczy na dziurach. Proszę o konkretne odpowiedzi i ewentualne porady. Z góry dzięki.
[MK III] Niecałkowity powrót do serii
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- hermanix
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 01:54
- Lokalizacja: Lubań/Wrocław
- Kontakt:
[MK III] Niecałkowity powrót do serii
[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2152306#2152306]MOJA NIUNIA MKIII[/url]
[/size][/b]
[/size][/b]
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
Re: [MK III] Niecałkowity powrót do serii
jedyne wyjście kupić używkę, nie nówki. sprężyny z wersji 110konnej są najprawdopodobniej te same do 90 konna, ale z drugiej strony nie wiem jakie było obniżenie w dieslach o ile było wogóle. 100% i pewnym sposobem jest kupienie sprężyn seryjnych od 2.0GTI lub 2.0 16V lub od VR-a ale nie wiem czy VR nie ma twardszych sprężyn i żeby twór nie sterczał jak koza kup jednak od 2.0 i będzie OKhermanix pisze:Witam!
Mam problem. Kupując auto miałem od razu sportowe sprężyny, pojeździłem rok i doszedłem do wniosku że jednak cenie bardziej komfort niż wygląd auta i chcę wrócić do serii ale nie zupełnie. Mój gofer to 1.9 TDI 95 rok (90 konny) chcę wrócić do serii ale wiem że ta kompletna seria jest okrutnie wysoka. Moje pytanie brzmi czy seryjne sprężyny od 110 konnej wersji są takie same jak od 90 konnej? Chodzi mi tu oczywiście o obniżenie auta jak i możliwości montażowe. Kolejne pytanko jak plasują się ceny takich sprężyn czy opłaca się brać używkę czy jednak lepiej nówki? Zależy mi nie tyle na podwyższeniu auta (choć też) co na zmniejszeniu twardości bo kupując auto nic mi w nim nie stukało a teraz każdy jeden plastik stuka puka i piszczy na dziurach. Proszę o konkretne odpowiedzi i ewentualne porady. Z góry dzięki.
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
i dlatego kupujesz od GTI a nie od 1.4. Spoko nie martw się zakładaj seryjne GTI i będzie OKhermanix pisze:Ale czy przypadkiem sprężyny od Benzyny nie pasują do TDI ? Waga silnika dużo większa w dieslu przecież.
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości