Zawieszenie do golfa 4
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Zawieszenie do golfa 4
Witam, zamierzam wstawic felgi 18 225x40 do golfa 4 .
mam problem z zawieszeniem, chce zeby to mialo "smaczek" wiec jesli chodzi o zawieszenie co mam wymienic i ile kasy przygotwac ( oczywsicie jakos rozsądnie cenowo ) bo wiekszosc kasy idzie na felgi.
pozdrawiam
mam problem z zawieszeniem, chce zeby to mialo "smaczek" wiec jesli chodzi o zawieszenie co mam wymienic i ile kasy przygotwac ( oczywsicie jakos rozsądnie cenowo ) bo wiekszosc kasy idzie na felgi.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw kwie 30, 2009 10:43 przez Kamilo83, łącznie zmieniany 1 raz.
- lolo_golf
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2756
- Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Chyba że nie masz aż tyle kasy to kup sobie nowe spręzyny -30mm np. Wietecka albo Eibach ktore kosztują ~500zł. I też bedziesz zadowolony. Obiżnają w sam raz do 18nastek a jeździ sie tak samo jak na tym tanim MTSie co ci koledzy polecają.
Ostatnio zmieniony pt maja 01, 2009 21:37 przez lolo_golf, łącznie zmieniany 1 raz.
przerabiałem springi Weitec -30 i są to jedne z twardszych konstrukcji, co do Einbach-a jeździ się prawie jak na serii, do springów nawet -30 powinno się stosować dodatkowo amorki sportowe, inaczej będzie dobijanie na dziurach i serie szybo się skończy, koszt zestawu sprężyna (500-600zł)+ tanie amory sportowe (400zł) =900/1000zł dokładasz 200zł i masz gwint, który zawsze możesz podnieść na zimę w góręlolo_golf pisze:Chyba że nie masz aż tyle kasy to kup sobie nowe spręzyny -30mm np. Wietecka albo Eibach ktore kosztują ~500zł. I też bedziesz zadowolony. Obiżnają w sam raz do 18nastek a jeździ sie tak samo jak na tym tanim MTSie co ci koledzy polecają.
- lolo_golf
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2756
- Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Ja mam własnie weitecki -30mm na nowych bilsteinach i nic nie dobija. Jeździ się fajnie jednak wiadomo że to nie gwint.
Z drugiej strony to nie oszukujmy się ze tak zachwalacie Tatechnix czy MTSa bo one szału nie robią. Są tyle warte co kasa za nie. Ale wiadomo jak sie nie ma kasy to i taki bedzie.
Osobiscie wolałbym dołożyć troche i kupic jakas dobrą używke KW itp.
Z drugiej strony to nie oszukujmy się ze tak zachwalacie Tatechnix czy MTSa bo one szału nie robią. Są tyle warte co kasa za nie. Ale wiadomo jak sie nie ma kasy to i taki bedzie.
Osobiscie wolałbym dołożyć troche i kupic jakas dobrą używke KW itp.
to fakt że przy gwintach za 3000-3500zł to może nie rewelacja, ale uwierz że da się na tym jeździć i jest to wytrzymała konstrukcja, dodatkowo masz dwa lata gwarancji (znajomi mają Supersporta, Ta-technix już ponad dwa lata i nie narzekają), fakt że jest twardo no ale coś za coś albo wygląd albo komfort, za cenę 1200-1400zł masz nowego MTS, Ta-Technix lub używkę typu KW, Einbach bez gwarancji więc wybór należy do kupującego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości