założone sprężyny -40/-40

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

założone sprężyny -40/-40

Post autor: prezesik25 » pn kwie 20, 2009 06:55

Witajcie

Zakupiłem sprężyny -40/-40, które założyłem w piątek 17 kwietnia. Sprężyny założyłem na seryjne amortyzatory (tył gaz, przód olej), niestety tył usiadł, ale przód - wydaje mi się - jest zbyt wysoko, prawie jak na serii....
Czy te sprężyny jeszcze siądą, czy ściągać je o odsyłać? (trochę mi się nie chce)
Czy może o jeden zwój "ciach", czy może jakiś worek z piaskiem pod maskę (sporo miejsca jest :hmm: ...?

Przy zakupie podałem w mailu pojemność silnika, rok prod. tak jak prosili...

Doradźcie co mam robić...

Obrazek

aukcja, z której brałem sprężyny:

http://www.allegro.pl/item597120296_vw_ ... 40_40.html

w razie jakby link wygasł to zrobiłem screena:

Obrazek
Ostatnio zmieniony pn kwie 20, 2009 07:52 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Obrazek

damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » pn kwie 20, 2009 13:04

napisał w aukcji że pasują do wszystkich i do TDI i do benzyny a to jest różnica duża. chyba ze potem katalogowo dobierają :chytry: może dał Ci od diesla. dzwoń do gościa i pytaj się że coś nie gra. podaj numery sprężyn lub z jakiś papierów które dostałeś może coś się wyjaśni.
Ostatnio zmieniony pn kwie 20, 2009 13:06 przez damiano_mo, łącznie zmieniany 1 raz.


fuck air ride

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pn kwie 20, 2009 13:25

w którym miejscu dokładnie powinien być widoczny numer sprężyny? Mam je juz na aucie i nie wiem, czy dojrzę numer, czy nie jest gdzieś od wewnątrz?


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
RA_FEEL_IT!
Administrator
Administrator
Posty: 2307
Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Passat B5 FL 1.8T
Silnik: AWT

Post autor: RA_FEEL_IT! » pn kwie 20, 2009 14:18

Na sprężynie od strony zewnętrznej :wink:
Takie cuś:
Obrazek

Ps. Ten przód to i tak nic, widziałbyś mojego mk4 :crazy: ...
Ostatnio zmieniony pn kwie 20, 2009 14:21 przez RA_FEEL_IT!, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pn kwie 20, 2009 20:05

Dzisiaj tylny amor wyszedł górą, o skorodowała podkładka pod tależykiem, ale numerów nie było...


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn kwie 20, 2009 20:52

Do VW powinno się brać zawiechę -40/-60, bo tył jest zawsze wyżej niż przód i aby równo było to przód musi być na niższych sprężynach...

Sam kupiłem sprężyny Eibach -40/-40 do diesla i przód mam ciut, z 1cm wyżej niż tył, nie wygląda to tragicznie ale jest nie równo, jakbym wiedział to bym wziął -40/-60 ;)



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pn kwie 20, 2009 22:32

Wyczytałem w papierach, że oznaczenie tych sprężyn to 1HX0, 1H. Podobno to sprężyny do vw z silnikami powyżej 1.8. Teraz dylemat, czy sprzedać czy oddać, aby odmienili...


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2059
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » pt kwie 24, 2009 07:42

Lukas-182 pisze:Do VW powinno się brać zawiechę -40/-60, bo tył jest zawsze wyżej niż przód i aby równo było to przód musi być na niższych sprężynach...
chyba 60/40

i przod jest zawsze wyzej :)



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt kwie 24, 2009 08:14

k3fir pisze:chyba 60/40

i przod jest zawsze wyzej :)
Ejjj, chyba najpierw jest tył, potem przód, dlatego napisałem -40/-60 ;) Ale wiadomo o co chodzi...



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pt kwie 24, 2009 09:53

No więc napisałem maila do sprzedawcy, że jest coś nie tak, poprosił mnie o podanie numerów sprężyny przedniej "EV0VW036 VA". Gościu odpisał, ze oznaczenie 036F - sa to sprężyny -40 do silników 1.4-1.8 - a więc właściwe. Jakbym chciał to może mi odmienić na numer 038F - są to sprężynki -60.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt kwie 24, 2009 17:05

prezesso pisze:No więc napisałem maila do sprzedawcy, że jest coś nie tak, poprosił mnie o podanie numerów sprężyny przedniej "EV0VW036 VA". Gościu odpisał, ze oznaczenie 036F - sa to sprężyny -40 do silników 1.4-1.8 - a więc właściwe. Jakbym chciał to może mi odmienić na numer 038F - są to sprężynki -60.
Jak wymienisz na 038F czyli -60 to ci seryjne amory po pewnym czasie rozpierdzieli.
Teraz masz jedynie możesz zrobić tyle:
- albo zostajesz przy tym co masz czyli seria amory + obniżenie 40/40
- albo zmieniasz przednie sprężyny na 038F czyli -60 i dokupujesz komplet (4szt) sportowych amorów o skróconym skoku. Zapytasz dlaczego? Powiem szybko:

- 40/40 sprężyny + amory seryjne (w ostateczności) lub sportowe o skróconym skoku
- 60/40 sprężyny + tylko i wyłącznie sportowe amory o skróconym skoku bo nie wyobrażam sobie jak ktoś moze montować - inaczej (np. przód sprężyna -60 + sportowe amory + tył -40 + seryjne amory :rotfl: )
- 60/60 sprężyny + tylko i wyłącznie sportowe amory
- 80/60 - to samo
- 80/80 - to samo


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » ndz kwie 26, 2009 18:26

Dałem spokój z wymianką, pozostaję przy tym co jest.

Dziękuję wszystkim za udział w dyskusji.


Obrazek
Obrazek

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » ndz kwie 26, 2009 21:35

prezesso pisze:Ejjj, chyba najpierw jest tył, potem przód, dlatego napisałem -40/-60 ;) Ale wiadomo o co chodzi...
w tych oznaczeniach -60/40 to pierwsza wartosc "60" jest dla przodu, a 40 dla tylu, tak sie umownie podaje..

prezesso, no szkoda ze tyle kasy, a efekt nie taki jakbys chcial, ale jest na to sposob, 60zl i masz ok 1.5-2cm nizszy przod..

http://www.moto.allegro.pl/item61095217 ... rezyn.html



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz kwie 26, 2009 22:35

haps pisze: 60zl i masz ok 1.5-2cm nizszy przod..

http://www.moto.allegro.p...do_sprezyn.html
czyli montując te talezyki obnize przód o ok 1-1.5cm nawet na seryjnym zawieszeniu gti?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości