[MKII] Jaka zawiecha do codziennego użytku?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

[MKII] Jaka zawiecha do codziennego użytku?

Post autor: Xabingo » wt kwie 07, 2009 16:27

Witam!
Golfik się powoli tuninguje i już niedługo kupię zawiechę. Tylko mam dylemat - ile obniżyć?
Myślę nad -40mm, bo -60mm to chyba za nisko będzie. Samochód jest do codziennego użytku i nie chcę nim o nic wadzić. Na -40mm będzie już lepiej wyglądał?, bo teraz jest wysoko (mam oryginalną zawiechę).

Ceny kompletu to jakieś 600-700zł.

A mam do wyboru też nowy gwint za nie całe 600zł (regulacja -20 do -70), ale nie wiem czy jest sens, bo ustawię go raz i na pewno nie będę zmieniał wysokości...

Więc co polecacie, żeby Golfik wyglądał ładnie i o nic nie wadził.
Z tego co wiem to te kity na allegro są dość twarde i wchodzi się na nich dobrze w zakręty, czyż nie?


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

KONDZIO222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: KONDZIO222 » wt kwie 07, 2009 16:35

Bierz kit bo gwintu szkoda na nasze dziurawe drogi.Sam mam kit już drugi z kolei i nie narzekam :bigok: Poza tym gwinty z reguły są trochę twardsze od kitów.


Było MK II GTI jest A6 quattro TDI

Awatar użytkownika
Alvaro_
Niskopodłogowiec
Niskopodłogowiec
Posty: 1730
Rejestracja: pt sty 02, 2009 17:45
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Leon Fr
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: Alvaro_ » wt kwie 07, 2009 16:36

Z tego co wiem to Kit jest miększy od gwinde co za tym idzie wygodniejszy (jesli jest mowa o wygodzie przy glebie)
-40 to nie duzo i wiec moze lepiej - 60 (nie jest to jakaś mega gleba)
Gwint zawsze mozna ustawic na daną wysokość... wiec tutaj masz taką gleba na jaką pozwolą Ci drogi...

no i przy gwinde przydały by sie moze rozpórki kielichów..
Ostatnio zmieniony wt kwie 07, 2009 16:42 przez Alvaro_, łącznie zmieniany 1 raz.



Jetta sprzedana.

Obrazek

Awatar użytkownika
PIOTREK 86
Grupa Tomaszowska
Grupa Tomaszowska
Posty: 497
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 22:48
Lokalizacja: Niewiadów okolice Tomaszowa Maz
Kontakt:

Post autor: PIOTREK 86 » wt kwie 07, 2009 18:39

bierz 40/40 do tego jakas ladna 16" i bedzie elegancko :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=477830

Awatar użytkownika
dj domin1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 566
Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
Kontakt:

Post autor: dj domin1 » wt kwie 07, 2009 21:18

Ja bym postawił na amorki 4xMTS i do tego jakieś firmowe springi. Myślę że będzie wygodnie i ładnie.


[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » wt kwie 07, 2009 22:29

Ok, czekam na dalsze odpowiedzi. Dodam, że licytuje już alusy 15" - do tego za jakiś czas dojdą opony 195/50 15".


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

MarcinWLKP

Post autor: MarcinWLKP » śr kwie 08, 2009 19:44

Ja bym brał tego gwinta, szału nie zrobi bo sądząc po cenie to pewnie Ta Technix, ale da się na tym jeździć dość komfortowo :bigok:



Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2059
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » czw kwie 09, 2009 07:35

Xabingo, 60/40 to optymalny wybor wcale nie jest tak nisko :)



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » czw kwie 09, 2009 15:21

k3fir pisze:Xabingo, 60/40 to optymalny wybor wcale nie jest tak nisko :)
60/40 to nie - bo chcę na przód i na tył dać takie samo obniżenie, czyli 60/60 lub 40/40, bo 80/80 to przesada.
Ale na glebie 60 o krawężniki się nie wadzi?


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw kwie 09, 2009 15:23

jakei krawezniki :) po tym sie nei jezdzi nawet w serii!!

a na glebie sposobem sie w wiele miejsc wjedzie....


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » czw kwie 09, 2009 16:59

polecam KT KW szukaj używek, mi si elegancko śmiga jest dość komfortowy ale i twardy jak dla mnie za miękki ale może dla ciebie będzie ok i -40 w zupełności wystarczy ( moim zdaniem)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2059
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » czw kwie 09, 2009 17:15

Xabingo pisze:
k3fir pisze:Xabingo, 60/40 to optymalny wybor wcale nie jest tak nisko :)
60/40 to nie - bo chcę na przód i na tył dać takie samo obniżenie, czyli 60/60 lub 40/40, bo 80/80 to przesada.
Ale na glebie 60 o krawężniki się nie wadzi?
golf seryjnie ma przod wyzej niz tyl, wiec jak dasz 60/40 to bedzi erowno :) poza tym tyl zawsze mozesz wyregulowac na talezykach



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » czw kwie 09, 2009 18:54

k3fir pisze:golf seryjnie ma przod wyzej niz tyl
No to jak by kupić przykładowo glebę 40/40 i z tyłu jest ustawianie wysokości na amorach to mi się wydaje, że przód i tył by były równo - jak by ustawić tył tak jak trzeba. Dobrze mówię?
A dlaczego oryginalnie przód jest wyżej od tyłu?
Ostatnio zmieniony czw kwie 09, 2009 18:55 przez Xabingo, łącznie zmieniany 1 raz.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2059
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » czw kwie 09, 2009 19:05

Obrazek

tu masz moj na 60/60



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości