Sprężyny LOWTEC co o tym powiecie??

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Kajzer-K1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 20:52
Lokalizacja: Chełmsko Śląskie dolny śląsk(okolice Kamiennej Góry)
Kontakt:

Sprężyny LOWTEC co o tym powiecie??

Post autor: Kajzer-K1 » pt mar 27, 2009 16:14

Znalazłem aukcję na Allegro
http://moto.allegro.pl/item595507985_sp ... owtec.html
co to jest i czy jest warte swojej ceny bo o firmie nigdy nie słyszałem
Czekam na opinie
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 01:26 przez Kajzer-K1, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Moja BORA AHF 110 KM
viewtopic.php?f=89&t=230177" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt mar 27, 2009 18:10

cena mówi za siebie , ja bym nie polecał, (troche czytałem na temat tych sprężynek - średnia jakość + średnia cena = nie najlepsza opinia), lepszym rozwiązaniem będzie Eibach (dają troche komfortu) lub Weitec (twardsze sprężynki)


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
Kajzer-K1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 20:52
Lokalizacja: Chełmsko Śląskie dolny śląsk(okolice Kamiennej Góry)
Kontakt:

Post autor: Kajzer-K1 » pt mar 27, 2009 19:01

eldorado84,
W sumie rozważałem Eibach'y Pro-Kit -30/-30 ale jeszcze będę musiał się wstrzymać są ponad 2x droższe od tych ale skoro piszesz że te nie są "najlepsze" to zrobię tak jak mówisz poczekam i zakupię Eibachy, chyba że ma ktoś do sprzedania do Bora Variant z chęcią byłbym zainteresowany
Dzięks Pozdrawiam


Obrazek
Moja BORA AHF 110 KM
viewtopic.php?f=89&t=230177" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt mar 27, 2009 20:19

Kajzer-K1 pisze:eldorado84,
W sumie rozważałem Eibach'y Pro-Kit -30/-30 ale jeszcze będę musiał się wstrzymać są ponad 2x droższe od tych ale skoro piszesz że te nie są "najlepsze" to zrobię tak jak mówisz poczekam i zakupię Eibachy, chyba że ma ktoś do sprzedania do Bora Variant z chęcią byłbym zainteresowany
Dzięks Pozdrawiam
Na tle Eibachów to napewno wypadną słabo. Ja na początku też wydałem jakieś 290zł za Jamex-y i byłem średnio zadowolony, potem miałem kit koni+weitec i było spox a potem miałem Eibach i polecam.
Bardzo dobrze że poczekasz. Lepiej montować lepsze komponenty do auta niż jakieś tanie tzw. "półśrodki" - chyba że jesteś mało wymagający i wszystko ci będzie "pasić"
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 16:24 przez eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
Kajzer-K1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 20:52
Lokalizacja: Chełmsko Śląskie dolny śląsk(okolice Kamiennej Góry)
Kontakt:

Post autor: Kajzer-K1 » pt mar 27, 2009 21:07

eldorado84 pisze:Bardzo dobrze że poczekasz. Lepiej montować lepsze komponenty do auta niż jakieś tanie tzw. "półśrodki" - chyba że jesteś mało wymagający i wszystko ci będzie "pasić"
_________________
Napewno nie należę do takich ludzi jak coś dokładać lub wymieniać to tylko z wyższej półki bo za marne graty płaci sie dwa razy i na to samo wychodzi :grin:
Powiedz mi jeszcze kolego czy na Eibach Pro-Kit -30/-30 można z powodzeniem stosować seryjne amorki bo nie chciałbymza dużo stracić na komforcie


Obrazek
Moja BORA AHF 110 KM
viewtopic.php?f=89&t=230177" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » sob mar 28, 2009 16:36

Kajzer-K1 pisze:
eldorado84 pisze:Bardzo dobrze że poczekasz. Lepiej montować lepsze komponenty do auta niż jakieś tanie tzw. "półśrodki" - chyba że jesteś mało wymagający i wszystko ci będzie "pasić"
_________________
Napewno nie należę do takich ludzi jak coś dokładać lub wymieniać to tylko z wyższej półki bo za marne graty płaci sie dwa razy i na to samo wychodzi :grin:
Powiedz mi jeszcze kolego czy na Eibach Pro-Kit -30/-30 można z powodzeniem stosować seryjne amorki bo nie chciałbymza dużo stracić na komforcie
Można ale nie polecam, lepiej sportowe amortyzatory o skróconym skoku. Choć te 30/30 to nie jest aż jakieś tam wielkie obniżenie, ale trzeba pamiętać że sprężyna seryjna w porównaniu do sprężyny sportowej 30/30 ma inną charakterystyke:
- sprężyna seryjna jest miękka + amory tzw. miękkie (seryjne) = seryjny zawias
- sprężyna 30/30 jest troszkę bardziej miękka od seryjnych sprężyn lub troszkę twardsza (zależy od firmy) + amory tzw miękkie (seryjne) = :?
- sprężyna 30/30 :gora: + amortyzator sportowy (o skróconym skoku) troszkę twardszy = :D
No chyba że amorki ma w stanie dobrym lub w miarę dobrym to zakładaj - najwyżej troszkę szybciej padną a potem zapodasz sportowe amorki albo masz nowe amory to lepiej je sprzedać i kupić sportowe
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 16:38 przez eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » sob kwie 04, 2009 08:25

Sprężyna sportowa obniża i utwardza, natomiast amor sportowy utwardza. Dodasz jedno do drugiego i masz niska i twardo.
Wsadzisz sportowe amory na seryjne sprezyny bedziesz miał twardziej o twardość amorków itd.

Ogolnie nie ma co porownywać Lowtec'a do Eibacha czy H&Ra jak to są potentaci w tej dziedzinie.
Jak juz patrzysz na podmarki w stylu Lowteca to lepiej jest kupić tańsze firmowe sprężyny np APexa, Powertech, K.A.W (nie mylić z KW) albo Jamex'a.



Awatar użytkownika
Vanish
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: pt sty 08, 2010 19:56
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Vanish » pn cze 07, 2010 21:20

Koledzy mam podobne pytanko co kolega, ponieważ mam okazje kupic springi z firmy LOWTEC 2 krótkie pytanka...

1. Ogladalem springi no i sprawa ma sie tak że ostatnie zwoje czasami sie ocierały, jedna do drugiej czy to normalne? pracowaly w silniku TDI

2. Spreżyny sa od IBIZY czy beda pasowały do golfa ? (95r)

Dodam ze kolor spreżyn to niebieski, i chcialbym je założyc na jakies amorki MTS-a czy cos z tanszej w sensie jakość - cena.

Pozdrawiam :bigok:


Było:
MK2 KR (139)
MK3 1Z (121)
M4 AHF (167)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości