Strona 1 z 2
					
				[mk4] Weitec czy Eibach
				: ndz mar 15, 2009 15:47
				autor: Pyzo
				które wybrać?
			 
			
					
				Re: [mk4] Weitec czy Eibach
				: ndz mar 15, 2009 19:08
				autor: eldorado84
				Pyzo pisze:które wybrać?
jeżeli chcesz "twarto" to bierz WEITEC
jeżeli chcesz "troche komfortu" to bierz EIBACH
ja osobiście wolałbym Eibacha - są to bardzo dobre spręzyny, choś też Weitec jest też dobry ale jednak Eibach
 
			
					
				
				: ndz mar 15, 2009 19:31
				autor: mahoo
				mam Eibachy na autku od niedawna, czuję się o wiele pewniej na zakrętach... a na komforcie nie ma wielkiej straty 

 
			
					
				Re: [mk4] Weitec czy Eibach
				: ndz mar 15, 2009 20:40
				autor: szczep
				Pyzo pisze:które wybrać?
 miałem springi Weitec było twardo lecz ta opcja nie męczyła  

 
			
					
				
				: ndz mar 15, 2009 21:06
				autor: yaroz
				A co sądzicie o sprężynach H&R??
			 
			
					
				
				: ndz mar 15, 2009 23:05
				autor: MAPET
				H&R twardy
weiitec sredni
eibach jeszcze bardziej miekki
			 
			
					
				
				: pn mar 16, 2009 11:26
				autor: SToRM
				Potwierdzam.. Wczoraj wrzucilem Eibacha do mk3. Totalnie praktycznie brak zmian w komforcie
			 
			
					
				
				: wt mar 17, 2009 19:15
				autor: kwadrat
				Sory ze sie wcinam, ale czy sprezyny na tyl z mkIV pasuja do mkII. Chodzi o springi obnizajace HR. Sprzedajacy twierdzi ze pasuja ale cos mi sie nie chce wierzyc
			 
			
					
				
				: wt mar 17, 2009 19:45
				autor: yaroz
				kwadrat pisze:Sory ze sie wcinam, ale czy sprezyny na tyl z mkIV pasuja do mkII
 Moim zdaniem NIE. Z golfa 2 do golfa 3 i na odwrót, tak (mowimy o tyle) bo przednie do golfa2 mają większy górny zwój niż przednie z golfa 3 i nie bedą siedzieć dobrze w tych talerzach sciskających sprężyny. 
[ Dodano: Wto Mar 17, 2009 20:39 ]
Wie ktoś może o ile obniżają te sprężyny??
EIBACH KBA 90492 1531001VA
 
			
					
				
				: wt mar 17, 2009 22:04
				autor: MAPET
				kwadrat, no co ty
przeciez to zupelnie inna bajka!
ktory to taki madry sprzedjacy?
			 
			
					
				
				: wt mar 17, 2009 23:14
				autor: kwadrat
				MAPET pisze:ktory to taki madry sprzedjacy?
 nikt z forum. "mechanik"
 
			
					
				
				: wt mar 17, 2009 23:38
				autor: mahoo
				yaroz pisze:Wie ktoś może o ile obniżają te sprężyny?? 
nareszcie 
 
 
trochę się naczytałem o sprężynkach i Eibachy faktycznie wypadają najlepiej na polskie drogi
tymbardziej na 18calowych S-line'ach 

 
			
					
				
				: śr mar 18, 2009 00:18
				autor: MAPET
				najlepzy to jest kit jak juz o tym mowa lub gwint.. same spreyzny to to ot... mozna dac ale to nie to 

 
			
					
				
				: śr mar 18, 2009 00:38
				autor: Demoniq
				Czesc
W najnowszym motorze jest krotki artykul o sprezynach obnizajacych. Zrobiono tam szybki test na wyeksploatowanej juz troche (ok. 200tys przebiegu) toyocie kombi.
Mianowicie zwykle, seryjne sprezyny zostaly wymienione na Eibachy -30mm. Ku mojemu zaskoczeniu (i chyba tez redakcji motoru) auto PODNIOSLO SIE o 3-4 mm !
Oznacza to, ze efekt jaki otrzymamy zakladajac np. sportowe sprezyny, zalezy w duzej mieze, od tego co posiadamy w danym momencie.
Ja ostatnio pytalem kilka osob na forum o ich sprezyny (z regoly jakies eibach czy weitec -30) i wiekszosc twierdzi ze auto opadlo im nawet bardziej niz 30mm. Szczerze mowiac to troche tego nei rozumiem. Albo wyjmowali od siebie nowki sprezyny albo nikt tego nei meirzy, tylko "stwierdza na oko".
Jakie jest Wasze zdanie ?