mkII GTI usa - tył za nisko siedzi

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
szyki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: pyrlandia
Kontakt:

mkII GTI usa - tył za nisko siedzi

Post autor: szyki » pn mar 02, 2009 09:41

witam,
problem polega na tym, że nie mogę dobrać sprężyn na tył do GTI w wersji USA (dokładniej z motorkiem RV).

chodzi mi o możliwie wysokie postawienie auta.
golfik musi na siebie zarobić i dosyć mam omijania studzienek.

parę miesięcy temu kupiłem zestaw springów Lesfjors (czy jakkolwiek się to pisze) plus odboje 14cm, czyli też standard.
okazało się, że auto siedzi permanentnie na odbojach.
no to uciąłem po brzuszku.
efekt taki, że dobija mi do odboju przy niewielkiej nawet nierówności i nadal mam efekt taczki w aucie.

no to zakupiłem od kolegi Puzona springi, na których jego gufer stał wysoko i co?...
mój nadal siedzi nisko i tak samo dobija odbojami...
już nie mam pomysłów...

Etka nie pokazuje, że springi do RV jakieś szczególne mają być...

może by wstawić jakieś dłuższe springi, tylko od czego? może passat miał dłuższe...?

już nie wiem, czego szukać.
pozdro.


nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » pn mar 02, 2009 12:43

A może masz amorki od Polo. Bo pasują ale na nich masz glebę.
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 12:43 przez 1 6 D, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Wajsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw sie 23, 2007 16:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Wajsik » pn mar 02, 2009 13:53

szyki pisze:okazało się, że auto siedzi permanentnie na odbojach.
no to uciąłem po brzuszku.
no to gratuluje,tak to jest jak zabierasz sie za coś o czym nie masz pojęcia =D>
Sprężyny masz dobre,golf siedzi na odbojach z tył i to jest zupełnie normalne.
Albo kupiłeś gumowe odboje albo źle to poskładałeś.Jeśli masz gumowe to zmień na piankowe i nic nie obcinaj.
Odbój musisz wkręcić w osłonę,ale wkręcasz tylko kawałek.Masz osłone harmonijke czy sztywną?
jeśli obciąłeś od dołu to już nie wkręcisz i musisz kupić nowe odbojniki bo inaszej osłona będzie Ci wchodziła na odbojnik i będziesz miał beton z tył
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pn mar 02, 2009 22:09

Wajsik pisze:golf siedzi na odbojach z tył i to jest zupełnie normalne.
??
Jakie normalne ? Amor ma pracować luźnie a nie ciągle być ograniczany przez odbój.
Jak buda opiera się na odbojach to jest lipa skacze auto na dziurach .


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Wajsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw sie 23, 2007 16:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Wajsik » wt mar 03, 2009 12:26

Dj Darecki pisze:
Wajsik pisze:golf siedzi na odbojach z tył i to jest zupełnie normalne.
??
Jakie normalne ? Amor ma pracować luźnie a nie ciągle być ograniczany przez odbój.
Jak buda opiera się na odbojach to jest lipa skacze auto na dziurach .
Kolejny "mądry" to po grzyba odbojnik jest z pianki a nie z gumy i ma aż 14cm??
Nie będę kolejny raz tłumaczył zasady działania zawieszenia w golfie.Napisałem koledze jak powinno być żeby było dobrze i ręczę za to co piszę.Koniec tematu


Obrazek

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt mar 03, 2009 13:28

popeiram dareckeigo w tej kwestii ;)

odbój to odboj i ma dobijac w ekstremalnycch przypadkach a nie auto ma wisiec na odbojach.... wg mnie tak powinno byc :)

ale wiem ze jeden Wajsik od miesiecy juz chyba jako jedyny na forum upiera sie ze jest inaczej ;) ciekawi mnei czy ktos to potwierdzi ;)

takze wieszna polemika z Wajsikiem jak powinno byc :pub:
Ostatnio zmieniony wt mar 03, 2009 13:30 przez MAPET, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Wajsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw sie 23, 2007 16:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Wajsik » śr mar 04, 2009 10:14

nie jestem jedyny już kilka osób się przekonało.Kolejny dobry temat do potwierdzenia mojej teorii.Tylko ostatnio cos nie mam szczęścia i Ci co się pytają potem nie piszą co było dalej :crazy: obstawiam ze kolega obciał dolny zwój i osłona mu się zsunęła na odbojnik.

[ Dodano: 04 Mar 2009 09:16 ]
Może kolega gdzieś niedaleko mieszka? to moge zaoferowac pomoc w złożeniu :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » śr mar 04, 2009 15:57

Wajsik pisze:nie jestem jedyny już kilka osób się przekonało.Kolejny dobry temat do potwierdzenia mojej teorii
Kolego , sama nazwa wskazuje że to odbój ma on amortyzować uderzenie ( jak mocno dobije ) .
Przy mocnych obniżeniach gdy auto siedzi na odbojach , jazda takim samochodem jest , dość denerwująca ,skacze auto jak żaba wrrr


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr mar 04, 2009 16:00

wajsik twierdzi inaczej ze ma auto lezec na odbojach i to ok... z czym tez sie absolutnie nie zgadzam :)

ale sama nazwa wskazuje do czego jest odbój :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr mar 04, 2009 22:35

jazda na odbojach musi byc sado macho :helm: jak ja zmienialem amorki kiedys z tylu( w mk2,mk3) to nigdy autko nie stalo na odbojach,bo poco wtedy amory sprezyny?aby jak podskoczy auto spowrotem je śćiagac do odboju??
Ostatnio zmieniony śr mar 04, 2009 22:45 przez Duber, łącznie zmieniany 3 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości