mkII GTI usa - tył za nisko siedzi
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
mkII GTI usa - tył za nisko siedzi
witam,
problem polega na tym, że nie mogę dobrać sprężyn na tył do GTI w wersji USA (dokładniej z motorkiem RV).
chodzi mi o możliwie wysokie postawienie auta.
golfik musi na siebie zarobić i dosyć mam omijania studzienek.
parę miesięcy temu kupiłem zestaw springów Lesfjors (czy jakkolwiek się to pisze) plus odboje 14cm, czyli też standard.
okazało się, że auto siedzi permanentnie na odbojach.
no to uciąłem po brzuszku.
efekt taki, że dobija mi do odboju przy niewielkiej nawet nierówności i nadal mam efekt taczki w aucie.
no to zakupiłem od kolegi Puzona springi, na których jego gufer stał wysoko i co?...
mój nadal siedzi nisko i tak samo dobija odbojami...
już nie mam pomysłów...
Etka nie pokazuje, że springi do RV jakieś szczególne mają być...
może by wstawić jakieś dłuższe springi, tylko od czego? może passat miał dłuższe...?
już nie wiem, czego szukać.
pozdro.
problem polega na tym, że nie mogę dobrać sprężyn na tył do GTI w wersji USA (dokładniej z motorkiem RV).
chodzi mi o możliwie wysokie postawienie auta.
golfik musi na siebie zarobić i dosyć mam omijania studzienek.
parę miesięcy temu kupiłem zestaw springów Lesfjors (czy jakkolwiek się to pisze) plus odboje 14cm, czyli też standard.
okazało się, że auto siedzi permanentnie na odbojach.
no to uciąłem po brzuszku.
efekt taki, że dobija mi do odboju przy niewielkiej nawet nierówności i nadal mam efekt taczki w aucie.
no to zakupiłem od kolegi Puzona springi, na których jego gufer stał wysoko i co?...
mój nadal siedzi nisko i tak samo dobija odbojami...
już nie mam pomysłów...
Etka nie pokazuje, że springi do RV jakieś szczególne mają być...
może by wstawić jakieś dłuższe springi, tylko od czego? może passat miał dłuższe...?
już nie wiem, czego szukać.
pozdro.
nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
A może masz amorki od Polo. Bo pasują ale na nich masz glebę.
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 12:43 przez 1 6 D, łącznie zmieniany 1 raz.
no to gratuluje,tak to jest jak zabierasz sie za coś o czym nie masz pojęciaszyki pisze:okazało się, że auto siedzi permanentnie na odbojach.
no to uciąłem po brzuszku.
Sprężyny masz dobre,golf siedzi na odbojach z tył i to jest zupełnie normalne.
Albo kupiłeś gumowe odboje albo źle to poskładałeś.Jeśli masz gumowe to zmień na piankowe i nic nie obcinaj.
Odbój musisz wkręcić w osłonę,ale wkręcasz tylko kawałek.Masz osłone harmonijke czy sztywną?
jeśli obciąłeś od dołu to już nie wkręcisz i musisz kupić nowe odbojniki bo inaszej osłona będzie Ci wchodziła na odbojnik i będziesz miał beton z tył
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
??Wajsik pisze:golf siedzi na odbojach z tył i to jest zupełnie normalne.
Jakie normalne ? Amor ma pracować luźnie a nie ciągle być ograniczany przez odbój.
Jak buda opiera się na odbojach to jest lipa skacze auto na dziurach .
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Kolejny "mądry" to po grzyba odbojnik jest z pianki a nie z gumy i ma aż 14cm??Dj Darecki pisze:??Wajsik pisze:golf siedzi na odbojach z tył i to jest zupełnie normalne.
Jakie normalne ? Amor ma pracować luźnie a nie ciągle być ograniczany przez odbój.
Jak buda opiera się na odbojach to jest lipa skacze auto na dziurach .
Nie będę kolejny raz tłumaczył zasady działania zawieszenia w golfie.Napisałem koledze jak powinno być żeby było dobrze i ręczę za to co piszę.Koniec tematu
popeiram dareckeigo w tej kwestii
odbój to odboj i ma dobijac w ekstremalnycch przypadkach a nie auto ma wisiec na odbojach.... wg mnie tak powinno byc
ale wiem ze jeden Wajsik od miesiecy juz chyba jako jedyny na forum upiera sie ze jest inaczej ciekawi mnei czy ktos to potwierdzi
takze wieszna polemika z Wajsikiem jak powinno byc
odbój to odboj i ma dobijac w ekstremalnycch przypadkach a nie auto ma wisiec na odbojach.... wg mnie tak powinno byc
ale wiem ze jeden Wajsik od miesiecy juz chyba jako jedyny na forum upiera sie ze jest inaczej ciekawi mnei czy ktos to potwierdzi
takze wieszna polemika z Wajsikiem jak powinno byc
Ostatnio zmieniony wt mar 03, 2009 13:30 przez MAPET, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
nie jestem jedyny już kilka osób się przekonało.Kolejny dobry temat do potwierdzenia mojej teorii.Tylko ostatnio cos nie mam szczęścia i Ci co się pytają potem nie piszą co było dalej obstawiam ze kolega obciał dolny zwój i osłona mu się zsunęła na odbojnik.
[ Dodano: 04 Mar 2009 09:16 ]
Może kolega gdzieś niedaleko mieszka? to moge zaoferowac pomoc w złożeniu
[ Dodano: 04 Mar 2009 09:16 ]
Może kolega gdzieś niedaleko mieszka? to moge zaoferowac pomoc w złożeniu
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Kolego , sama nazwa wskazuje że to odbój ma on amortyzować uderzenie ( jak mocno dobije ) .Wajsik pisze:nie jestem jedyny już kilka osób się przekonało.Kolejny dobry temat do potwierdzenia mojej teorii
Przy mocnych obniżeniach gdy auto siedzi na odbojach , jazda takim samochodem jest , dość denerwująca ,skacze auto jak żaba wrrr
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
wajsik twierdzi inaczej ze ma auto lezec na odbojach i to ok... z czym tez sie absolutnie nie zgadzam
ale sama nazwa wskazuje do czego jest odbój
ale sama nazwa wskazuje do czego jest odbój
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
jazda na odbojach musi byc sado macho jak ja zmienialem amorki kiedys z tylu( w mk2,mk3) to nigdy autko nie stalo na odbojach,bo poco wtedy amory sprezyny?aby jak podskoczy auto spowrotem je śćiagac do odboju??
Ostatnio zmieniony śr mar 04, 2009 22:45 przez Duber, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości