[mk2]zawieszenie problem z tyłem nisko siedzi

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lut 27, 2009 00:40

Gonzo99 pisze:na najwyzsza to chyba twardosc sie ustawia a nie wysykosc
i jedno i drugie
jeśli podnosisz do góry to będzie i wyżej i twardziej niestety :// bo sprężyna będzie bardziej ściśnięta i jak postawisz autko na tych sprężynach to tak nie siądzie na dół

w dół to odwrotnie
wiem bo mam takie amorki u siebie
Wg mnie wymień spręzyny tylne na jakieś wyższe
nie wiem co teraz masz ale np jak masz -60 to daj -40 i będzie wyżej myśle



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lut 27, 2009 01:11

Gonzo99 pisze:juz mam na samej goorze i o wiele sie nie poprawiło ;// chyba normalne zawieszenie wstawie a te sprzedam załamany jestem ;/
eee no nie przesadzaj
daj zdjęcie auta :))
A seryjny zawias w domu masz ?



Awatar użytkownika
dan_25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
Kontakt:

Post autor: dan_25 » pt lut 27, 2009 11:42

Załóż sobie na razie seryjne springi na tył [na amory sportowe] :grin: a jak będzie stał za wysoko to opuść na maksa na talerzykach :grin: a w między czasie poszukasz sobie innych springów na tył :hmm: możesz też dać amory do tokarza i ci dotoczy taki dystans między talerzyk a pierścień na amorze zmierz ile go chcesz podnieść i taką grubość ma mieć ten dystans :grin: co zrobisz twój wybór :D

pozdro :smoke:


MK III >> mój zielony dupoVWóz :hmm:
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;

MK I >> moja nowa zabawka :satan:
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lut 27, 2009 12:19

Gonzo99 pisze:to cos da bo i tak amor krótki ;/ ??
da bo to od spręzyny głownie zależy wysokośc auta !!! i Ciebie dodatkowo jest regulacja na amorach Ale to spręzyna wyznacza wysokość :)
Dlatego pytałem czy masz seryjne w domu :) zakładaj i będzie lepiej :)

amorki o skróconym skoku są po to ze jak masz krótsze spręzyny to seryjne amorki będą dobijać i sie niszczyć a te krótsze nie.
Ostatnio zmieniony pt lut 27, 2009 12:20 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dan_25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
Kontakt:

Post autor: dan_25 » pt lut 27, 2009 12:20

Porównaj seryjny amor i ten sportowy głównie chodzi o odległość od śruby którą zakręcasz amor do belki a talerzyka :grin: jak będzie spora różnica to po prosto masz tylne amory z MKI bo w MK I są sporo krótsze [nie wiem dokładnie ile ale coś ok 5-10cm] jak amory będą te same to śmiało zakładaj seryjne springi :grin:


MK III >> mój zielony dupoVWóz :hmm:
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;

MK I >> moja nowa zabawka :satan:
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dan_25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
Kontakt:

Post autor: dan_25 » pt lut 27, 2009 12:35

Przód sobie zostaw :grin: a tył co jednak krótszy amor????? jak tam jest 1-3cm różnicy to niema problemu na próbę możesz założyć te seryjne springi :grin: a jak od 5-10cm to jednak out :grrr:


MK III >> mój zielony dupoVWóz :hmm:
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;

MK I >> moja nowa zabawka :satan:
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dan_25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
Kontakt:

Post autor: dan_25 » pt lut 27, 2009 12:56

po południu ci mogę zmierzyć ori amor z MK I bo gdzieś mam w garażu to będziesz miał pewność czy twoje są z MKI :grin: bo widzę że zawias wystawiłeś na sprzedaż cały jako MKII i jak ktoś kupi a sie tył okaże z MKI to mu do śmiechu nie będzie :jezor:


MK III >> mój zielony dupoVWóz :hmm:
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;

MK I >> moja nowa zabawka :satan:
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;

sebspeedy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn paź 02, 2006 21:32
Lokalizacja: Dąbrowa G.

Post autor: sebspeedy » czw mar 26, 2009 19:58

jak chcesz podniesc tyl to wsadz sprezyny od passata ale uprzedzam ze to extrema idzie ostro w gore i jest sztywny jak diabli no i konieczne sa dystanse na tyl wtedy. Jak bede na garazu to zrobie zdjecie swojego golfajavascript:void(0); Obrazek Obrazek


Tak to wyglada przy oponie 14cali i 50 profil
Ostatnio zmieniony pt mar 27, 2009 15:51 przez sebspeedy, łącznie zmieniany 1 raz.


sebspeedy

jon-x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 23:25
Lokalizacja: mikołów, katowice
Kontakt:

Post autor: jon-x » czw lis 12, 2009 14:17

Odświeżę trochę temat.

Mój golf służy mi dość często do transportu pełnego składu ludzi bądź ciężkiego ładunku. Przy jeździe po nierównościach opony tylne od czasu do czasu trą o nadkola, mam przez to zniszczone krawędzie bieżnika od zewnętrznej strony. Zapewne skończy się na założeniu sprężyn od Passata, mam tylko pytanie - po co w takiej sytuacji dystanse?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości