skrócenie amorków

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

mihał
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 11:19
Lokalizacja: Wieruszów
Kontakt:

skrócenie amorków

Post autor: mihał » wt lut 10, 2009 23:39

Panowie wpadłem na pomysł żeby seryjne amortyzatory (tzn ten srebrny trzpień co chodzi w śrobku amortyzatora) skrócić np. o 4 cm i od nowa nagwintować i wsadzić so sportowych sprężyn taki amortyzator. Jak myślicie dobry pomysł?? Bo przecież zasada działania i skuteczność amorka sportowego i zwykłego jest taka sama. Chodzi mi o tylne amortyzatory. Co myślicie na ten temat???



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr lut 11, 2009 00:45

i co to by mialo na celu? bez sensu bo przy max wyciagnieciu bedzie dobijal...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » śr lut 11, 2009 03:16

mihał pisze:Bo przecież zasada działania i skuteczność amorka sportowego i zwykłego jest taka sama.
Jeśli uważasz, że skuteczność jest taka sama, no to cóż ... tnij i śmigaj. Będzie z tego taki lajtowy Bilstein B8.



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Re: skrócenie amorków

Post autor: eldorado84 » śr lut 11, 2009 07:55

mihał pisze:Panowie wpadłem na pomysł żeby seryjne amortyzatory (tzn ten srebrny trzpień co chodzi w śrobku amortyzatora) skrócić np. o 4 cm i od nowa nagwintować i wsadzić so sportowych sprężyn taki amortyzator. Jak myślicie dobry pomysł?? Bo przecież zasada działania i skuteczność amorka sportowego i zwykłego jest taka sama. Chodzi mi o tylne amortyzatory. Co myślicie na ten temat???
szczerze miałem podobny pomysł 2 lata temu, ale tak jak kolega napisał - inna chrakterystyka amora, sportowe (ze skróconym) tłoczyskim są twardsze. Nie ma sensu


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

mihał
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 11:19
Lokalizacja: Wieruszów
Kontakt:

Post autor: mihał » śr lut 11, 2009 13:21

Myślałem że charakterystyka jest taka sama i nie pracują sportowe jakoś "twardziej". Ale skoro tak to rzeczywiście zły pomysł. Kombinuje po prostu bo mi padły z tyłu amorki i muszę kupić a niestety kryzys dopadł także i mnie i muszę kombinować. Jak macie jakieś namiary na tanie amorki na tył do gofra 3 sportowe to byłbym wdzięczny za info. Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości