[Mk III] ..co za zawieszenie u mnie jest?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
[Mk III] ..co za zawieszenie u mnie jest?
Witam
Potraficie po zdjęciu ocenić co za sprężyny u mnie siedzą? Z tyłu przypuszczam GTI a z przodu jakieś chyba od terenówki Z tyłu to się domyślam, że ktoś sobie coś pozmieniał (poprzedni właściciel), ale co się z przodu dzieje to nie wiem, jak dla mnie - bardzo wysoko. Chciałbym przód wyrównać z tyłem i nie wiem co tam wsadzić.. -40?
Potraficie po zdjęciu ocenić co za sprężyny u mnie siedzą? Z tyłu przypuszczam GTI a z przodu jakieś chyba od terenówki Z tyłu to się domyślam, że ktoś sobie coś pozmieniał (poprzedni właściciel), ale co się z przodu dzieje to nie wiem, jak dla mnie - bardzo wysoko. Chciałbym przód wyrównać z tyłem i nie wiem co tam wsadzić.. -40?
Gashkas pisze:Proponuje kupic zestaw 60/40 i bedzie ok
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
MAPET pisze:Gashkas pisze:Proponuje kupic zestaw 60/40 i bedzie ok
Pozatym, chyba ropniaki zawsze jakoś stały ciut wyżej niż benzynowe golfy taki kit załatwi sprawę
Pozdro,
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...
Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411
Przestańcie pisać farmazony,że zawieszenie trzeba zmienić bo tak stoi tył.Dlaczego jak nie macie pojęcia w czym leży przyczyna to próbujecie poradzić koledze?
Tył siedzi niżej bo odboje proszą się o wymianę,jak sie o nich nie pamięta to potem tak jest.Odbojniki piankowe za 40zł rozwiążą sprawę,golf Ci na nich usiądzie i uzyskasz prawidłową wysokość.
Tył siedzi niżej bo odboje proszą się o wymianę,jak sie o nich nie pamięta to potem tak jest.Odbojniki piankowe za 40zł rozwiążą sprawę,golf Ci na nich usiądzie i uzyskasz prawidłową wysokość.
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
Wajsik, ja napisalem o zmianie calego zawieszenia bo byla mowa o obnizaniu tylko przodu... Wiec chcialem pomoc. Po tym autko zyskalo by lepsze prowadzenie i wyglad
No ale jesli koledze PITERsca zalezy tylko i wylacznie aby tyl byl wyzej to wymiana obdbojow moze pomoc, ew. nowe sprezyny na tyl. Jesli naprawde duzo porusza sie po marnej jakosci nawierzchniach (heh, zeby to w naszym kraju byly jakies inne ) to proponuje to drugie rozwiazanie
No ale jesli koledze PITERsca zalezy tylko i wylacznie aby tyl byl wyzej to wymiana obdbojow moze pomoc, ew. nowe sprezyny na tyl. Jesli naprawde duzo porusza sie po marnej jakosci nawierzchniach (heh, zeby to w naszym kraju byly jakies inne ) to proponuje to drugie rozwiazanie
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
zadne odboje.. zaiwas nie stoi na odbojach tylko na sprezynie a odboje sa tylko po to by nie dobijal!
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kolego mk2 i mk3 z tył stoi na odbojnikach,jeśli kupisz nowe odbojniki to wyraźnie widać,że auto stoi na odbojnikach,dlatego z czasem tył staje się coraz bardziej podatny na obciążenia i siada niżej.Zanim coś napiszesz radzę się upewnić.MAPET pisze:zadne odboje.. zaiwas nie stoi na odbojach tylko na sprezynie a odboje sa tylko po to by nie dobijal!
Mapet zerknij na tematy w których dostałem punkty za pomoc,większość jest za sprawę odbojników i przyznasz mi rację.Dlatego ważne by odbojniki były piankowe bo gumowe badziewia dają efekt twardego zwieszenia
[ Dodano: 30 Sty 2009 18:22 ]
Słuchaj prosto sprawdzić podnieś tył na lewarku i zobacz w jakim stanie są odbojniki,patrząc na zdjęcie wnioskuję,że powinny być w rozpadzie już.Teraz nie pamiętam ale one mają 16cm chyba nowePITERsca pisze:Znaczy, że tył się podniesie?Wajsik pisze:uzyskasz prawidłową wysokość.
[ Dodano: 30 Sty 2009 18:30 ]
tak to wygląda jak jest nowe:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/983 ... d6bbb.html
dla mnie auto nie stoi na odbojnikach i tyle i bede tak caly czas twierdzil ze sa po co innego
auto stoi na amorku i sprezynie odbojnik ma inne zadanie to moja teoria
auto stoi na amorku i sprezynie odbojnik ma inne zadanie to moja teoria
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Jeśli chodzi o przód owszem masz rację,ale z tył jest inaczej.Kilka argumentów:
1.Jeśli odbojnik jest zużyty auto siada nawet przy jednej osobie z tył
2.Po założeniu nieprawidłowo osłony tak ze zachodzi na odbojnik auto staje sie sztywne
3.Odbojniki na tył są z pianki a nie z twardej gumy
Mapetdoskonale Cię rozumiem,bo każdy się upiera przy tym,że to ja nie mam racji.Jeśli ktoś nie wierzy polecam sprawdzić zawieszenie jakiegoś seryjnego golfa czy vento dobry odbojnik nie ma luzu lub ma go na tyle mało,że w znacznej części bierze udział w amortyzacji auta.
Jeden miał przypadek,że tył był strasznie sztywny,wręcz podskakiwał.Okazało sie,że miał założone osłony na odbojniki,rozciął i zdjął osłony z odbojników (odbojnik przy ściskaniu sie rozpręza na boki,osłona go ograniczała) i od razu auto zaczęło zachowywac się jak należy.Wszystko jest na forum.Mam zasadę,że nie wypowiadam się jak nie wiem lub nie jestem pewien
1.Jeśli odbojnik jest zużyty auto siada nawet przy jednej osobie z tył
2.Po założeniu nieprawidłowo osłony tak ze zachodzi na odbojnik auto staje sie sztywne
3.Odbojniki na tył są z pianki a nie z twardej gumy
Mapetdoskonale Cię rozumiem,bo każdy się upiera przy tym,że to ja nie mam racji.Jeśli ktoś nie wierzy polecam sprawdzić zawieszenie jakiegoś seryjnego golfa czy vento dobry odbojnik nie ma luzu lub ma go na tyle mało,że w znacznej części bierze udział w amortyzacji auta.
Jeden miał przypadek,że tył był strasznie sztywny,wręcz podskakiwał.Okazało sie,że miał założone osłony na odbojniki,rozciął i zdjął osłony z odbojników (odbojnik przy ściskaniu sie rozpręza na boki,osłona go ograniczała) i od razu auto zaczęło zachowywac się jak należy.Wszystko jest na forum.Mam zasadę,że nie wypowiadam się jak nie wiem lub nie jestem pewien
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 4 gości