jak nazywa sie to niby gwintowane zawieszenie?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
jak nazywa sie to niby gwintowane zawieszenie?
witam. widziałem kiedys na allegro takie tuleje nakladane na seryjne amorki i dawały one możliwość ustawiania wysokości amora( były gwintowane). myslę na kupieniem sobie nowych amorków (ew przerobienie starych i zrobienie tych tuleji gwintowanych+ zakup sportowych sprężyn.
co o tym myslicie. czy to jest bezpieczne(sprzedawali ten patent)
co o tym myslicie. czy to jest bezpieczne(sprzedawali ten patent)
- dogu18
- Gadatliwa bestia
- Posty: 673
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
- Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
- Kontakt:
Re: jak nazywa sie to niby gwintowane zawieszenie?
moim skromnym zdaniem niejsest to trafione rozwiazanie(jak by sie srawdzalo to by ludzie kupile se takie tuleje i na nich smigali, a jakos nogdy takich ustrojstw nie widzialem na samochodzie:/)JABcok20 pisze:witam. widziałem kiedys na allegro takie tuleje nakladane na seryjne amorki i dawały one możliwość ustawiania wysokości amora( były gwintowane). myslę na kupieniem sobie nowych amorków (ew przerobienie starych i zrobienie tych tuleji gwintowanych+ zakup sportowych sprężyn.
co o tym myslicie. czy to jest bezpieczne(sprzedawali ten patent)
ale tak na chłopski rozum to powinno dzialać z twardszymi spręzynami.
prosze o to przykład zawiechy gwint
http://moto.allegro.pl/item518781811_za ... f_mk1.html
teraz z tyłu załozyć dłuższe a z przodu krótsze(chyba raczej twardsze musza byc i dorobić te tuleje.
tylko zastanawiam sie czy spręzyny nie musza byc dobrane twardością do siebie(przód do tyłu)
prosze o to przykład zawiechy gwint
http://moto.allegro.pl/item518781811_za ... f_mk1.html
teraz z tyłu załozyć dłuższe a z przodu krótsze(chyba raczej twardsze musza byc i dorobić te tuleje.
tylko zastanawiam sie czy spręzyny nie musza byc dobrane twardością do siebie(przód do tyłu)
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
w przypadku mk1 sa wymienne wkłady z przodu, czyli pawałbym do obudowy amortyzatora/wkładu. a z tyłu można wymyslic cos innego jak np z tym zweżeniem z gory a w nim otwór tam fi 12 czy coś koło tego...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
4 lata temu zrobilem sobie gwint do mk1 na coiloversach,przod amory koni,tyl bilstein i smigalem tak przez 4 lata,nic sie nie dzialo,nic nie peklo itp,glebowal lepiej niz niejeden markowy gwint i bdb sie na nim jezdzilo
pzdr
pzdr
Ostatnio zmieniony sob sty 10, 2009 20:19 przez KLASSIK, łącznie zmieniany 1 raz.
www.cultstyle.pl
http://www.allegro.pl/item526454044_spr ... l_sol.htmlJABcok20 pisze:coiloversach?
takie cos,ja mialem akurat sciagane z USA i byly niebieskie
z przodu zrobilem sobia nowa tuleje gwintowana stalowa i stalowe nakretki,z tylu zalozylem tuleje aluminiowa z nakretakami z zestawu
www.cultstyle.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości