witam. mam do wymiany przedni amor i sprezyne(seryjne) i zstanawiam sie nad kupieniem uzywanego gwintu.
pytanko do użykowników mk1 czy da sie takim zawieszeniem jeździć po naszych drogach?
czy jest baaardzo twarde znaczy duuużo twardsze od seryjnego( nie chce go bardzo obniżać)
i co ważne mam niski profil opony= z przodu 195/45 z tyłu 225/40.
i buja mnie już po asfalcie wiec musze wymienic
zawieszenie gwintowane do mk1 czy warto
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- dj domin1
- Gadatliwa bestia
- Posty: 566
- Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
- Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
- Kontakt:
To zależy od producenta. Droższe gwinty mają regulacje twardości.JABcok20 pisze:czy jest baaardzo twarde znaczy duuużo twardsze od seryjnego
To kup kit. Po co ładować kase w gwint, jak nie będzie konkretnie skręcony.JABcok20 pisze:nie chce go bardzo obniżać
[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
wg mnei gwint nie sluzy do tego by bardzo zglebiac auto bo sa i kity -80 .. tylko po to by sobie dopasowac wyspokosc do konkretnych potrzeb i kol a kit kupisz i nie masz tej mozliwosci okaze sie 1 cm za nisko i kapaTo kup kit. Po co ładować kase w gwint, jak nie będzie konkretnie skręcony.
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości