[mkII] adaptacja sprezyn z mkIII GTI

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
krzysio1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
Kontakt:

[mkII] adaptacja sprezyn z mkIII GTI

Post autor: krzysio1985 » czw gru 18, 2008 22:09

Witam
Chce zakupic sprezyny od mkIII GTI. Z tego co wiem to Gti ma -20/-20 ale jak to bedzie wygladalo u mnie??raz czytam opinie ze bedzie jeszcze nizej niz -20 a inne ze bedzie bez zmian a nawet wyzej...zalezy mi na delkatnym tylko obnizeniu...nie poruszam juz kwestii roznicy gornego mocowania bo juz wiem ze musze miec te z mkIII...co Wy na to??



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt gru 19, 2008 00:14

za wysoko!


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob gru 20, 2008 19:13

krzysio1985 pisze:Z tego co wiem to Gti ma -20/-20
chyba nie ma...podobno 20 jahre miało ale nie znalazłem potwierdzenia w żadnej serwisówce czy prospekcie..Nawet w ETCE.. fakt, że MK3 jest cięższe od MK2 będzie miał wpływ na to, że będzie jeszcze wyżej czyli:
guti pisze:za wysoko!
wg mnie jak chcesz obniżyć delikatnie to kup sobie jakieś springi -30/-30 i tyle. Albo Gwint i go wcale nie skręcaj.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob gru 20, 2008 19:18

rysiektr pisze:Albo Gwint i go wcale nie skręcaj.
tak i padnie po kilku miesiacach a auuto bedzie skakac jak ping pong... rysiektr, jezdziles kiedys na gwincie skreconym na maxa do gory ;)?

jak dasz sprezyny -20 do lzejszego silnika to jakim sposobem niby ma byc nizej niz w ciezszym silniku? bez sensu
nie obnizy ci to,,,


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob gru 20, 2008 19:30

MAPET pisze:ak i padnie po kilku miesiacach a auuto bedzie skakac jak ping pong... rysiektr, jezdziles kiedys na gwincie skreconym na maxa do gory ;) ?
nie jezdzilem. Jak będzie skakać to sobie go skręci troszkę i po bólu.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » ndz gru 21, 2008 21:49

no wlasnie... sprezyna jest scisnieta na maxa i tloczysko pracuje w samym gornym zakresie to nie jest dobre rozwiazanie


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości