[mk4] jakie sprezyny -35 do -40 ale miekkie?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Krzyh00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 15:17
Lokalizacja: K-lin

[mk4] jakie sprezyny -35 do -40 ale miekkie?

Post autor: Krzyh00 » czw gru 04, 2008 16:44

na allegro zatrzesienie sprezyn ale ja akurat chcialbym obnizyc lekko auto nie tracac za duzo na komforcie. ktos mi powie jakich producentow omijac a na ktorych sie skupic? czy kolory maja znaczenie jakies czy moze sa jakies strony wg ktorych mozna odszyfrowac twardosc sprezyn?

aha i czy do benzyny i do diesla sa rozne sprezyny czy to nie ma znaczenia jesli chodzi o obnizajace?

dzieki za wszelkie rady :pub:



Awatar użytkownika
mahoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pn sie 15, 2005 14:45
Lokalizacja: SPS/SJZ
Kontakt:

Post autor: mahoo » czw gru 04, 2008 18:06

Było wiele tematów o tym! SZUKANIE nie boli :green_fuck:
np Eibachy -30

Sprężyny przednie różnią się w zależności od wagi silnika..
Ostatnio zmieniony czw gru 04, 2008 18:07 przez mahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219443 - mój kopciuch @168KM/402Nm Dynosoft

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw gru 04, 2008 18:44

zgadza się. Eibach H&R, KONI to jedne z lepszych marek sprężyn. Co do kolorów to jest rożnie, bo np: Wietec robi tylko zielone sprężyny, a u innych czerwone są najtwardsze a jeszcze u innych niebieskie, wiec co do koloru wszystko zależy od producenta. A jeśli chodzi o obniżenie -35 czy -40 to nie wiem czy seryjny amortyzator Ci się nie rozleci bo nie będzie on pracował w całym zakresie i będzie częściej go dobijało. Więc dla świętego spokoju, jeśli chcesz obniżać powinieneś chyba wymienić amortyzatory na "krótsze".Wtedy też autko stanie się troszkę twardsze. Mam nadzieje, że w niczym się nie pomyliłem a jeśli tak to proszę o poprawienie.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Krzyh00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 15:17
Lokalizacja: K-lin

Post autor: Krzyh00 » czw gru 04, 2008 19:00

szukalem i nic nie znalazlem.

na allegro widze najwiecej h&r tylko nie wiem ktore z nich to taczka a ktore sie nadaja do jazdy po naszych drogach



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw gru 04, 2008 21:23

Krzyh00 pisze:na allegro widze najwiecej h&r tylko nie wiem ktore z nich to taczka a ktore sie nadaja do jazdy po naszych drogach
a to juz musisz skonsultować z posiadaczami gleby w MK4. Ale moim zdaniem żadna gleba nie jest wskazana na nasze drogi..owszem da sie jezdzic ale jakim kosztem??i czy warto


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

XXGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr lis 26, 2008 18:44
Lokalizacja: WX

Post autor: XXGTI » czw gru 04, 2008 22:39

rysiektr pisze:żadna gleba nie jest wskazana na nasze drogi
No ja Cie proszę...

Kolego pakuj spokojnie coś z Eibacha -30, jeździłem na takim czymś z amortyzatorami Koni Sport i było komfortowo.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw gru 04, 2008 23:12

XXGTI pisze:No ja Cie proszę...
zapraszam do mnie na parking pod blok...jak wjedziesz baz zaczepienia to stawiam browara...Mam glebę -60/-60 i uwierz mi dużo jeżdżę i widzę jakie są drogi...Dlatego osobiście nie mam zamiaru jeździć wozem drabiniastym i wracam prawie do serii..a jezdzić się da owszem ale jak??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości