MK3 zmiana gleby na serie GTI

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

MK3 zmiana gleby na serie GTI

Post autor: rysiektr » wt gru 02, 2008 22:31

Witam
Jako , że stan dróg w naszym kraju nie jest najlepszy a ja mam glebę -60\-60 GT Cupline, która jest twarda jak nie wiem co, chciałbym zmienić amory i springi na coś bardziej seryjnego i komfortowego. Nie chce też żeby auto stało jak terenówka więc zastanawiałem się nad zestawem Bilstein B4 + Eibach -30/-30 ale nie wiem jak by się na tym jeździło. Ewentualnie druga opcja to seria GTI. Podobno springi w GTI były o 20mm krótsze od zwykłego MK3 a amory były twardsze i miały mniejszy skok. Co o tym sadzicie?Auto będzie wyglądało jak terenówka??W ostateczności te moje GT Cupline w połączeniu ze springami Eibacha -30 lub innymi -30mm.Jak by się na tym jeździło?Od razu zaznaczam, ze nie chce żadnych gwintów.
Ostatnio zmieniony wt gru 02, 2008 23:07 przez rysiektr, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » śr gru 03, 2008 18:23

ja mam 20/20 GTI (20 jahre) springi z 96r, obczaj sobie jak stoi; wcześniej też miałem glebe i parę setupów ale to mi najbardziej pasi, choć tył samochodu mógłby być niżej z jakieś 2-2,5cm ale mam pomysła na to ale to dopiero po zimie nie chce mi się teraz w to bawić. Nie chce namawiac ciebie na serię ani na 40/40 Eibacha (choć takie cuś też miałem :bigok: ), najlepiej jakbyś przejechał się na seri i na 40/40 i sam doszedł do wniosku co ci odpowiada. Napisałeś "....zestawem Bilstein B4 + Eibach -30/-30..." czyli wnioskuję seria amory + 30/30 hmmm (szkoda amorów), lepiej ".....moje GT Cupline w połączeniu ze springami Eibacha -30 lub innymi -30mm" choć nie dokońca może być komfortowo. A liczysz się z ceną setapu eibach + bilstein (bilsteil komplet musi ok 550zł + eibach nowe do GTI ok 350-450zł - dodam że to bardzo dobry wybór)
znalazłem moje zdjęcie z tamtego tygodnia (zrobione z 2 piętra)
Obrazek


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr gru 03, 2008 18:45

eldorado84 pisze:A liczysz się z ceną setapu eibach + bilstein (bilsteil komplet musi ok 550zł + eibach nowe do GTI ok 350-450zł - dodam że to bardzo dobry wybór)
tak liczę się z cena ale wole wydać 1000zl i mieć spokój niż dalej się męczyć i zaczepiać o wszystko co wystaje na drodze a przy okazji zastanawiać się czy przejadę czy nie...a masz może więcej fotek Twojego auta na springach od Jahre??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » śr gru 03, 2008 19:33

rysiektr pisze:
eldorado84 pisze:A liczysz się z ceną setapu eibach + bilstein (bilsteil komplet musi ok 550zł + eibach nowe do GTI ok 350-450zł - dodam że to bardzo dobry wybór)
tak liczę się z cena ale wole wydać 1000zl i mieć spokój niż dalej się męczyć i zaczepiać o wszystko co wystaje na drodze a przy okazji zastanawiać się czy przejadę czy nie...a masz może więcej fotek Twojego auta na springach od Jahre??
w moim opisie :bajer: , nie które zdjęcia nie oddają prawdziwego "uroku" tego zawieszenia, chodzi mi o to że na paru zdjęciach wygląda jak czołg (tył mógłby być jakieś 2-2,5cm niżej bo przód jest OK), po za tym 20 jahre to to samo co GTI :helm:
Dodam jeszcze że miałem taki setap: 40/40 Jamex + seria amory "olej" to powiem że w porównaniu z tym zawiechem GTI + seria amory GAZ "NK" + stabilizator dolny - to niebo a ziemia, lepiej się jeździ, lepiej trzyma się drogi, jest pewniejsze auto (choć jest wyższe). Ja już zostane w seri do końca nie ważne jak wygląda choć w profilu mam komenty a bym brał go na glebe ale kij z tym, ja w końcu będe się męczył po moich lubelskich koleinach (walić to :jezor: ). A najlepszy jeżeli chodzi o jakieś obniżenie i komfort które miałem to był: Eibach 40/40 + gaz seria "NK" (nie stety od 1.6 pojemności, dobrze na prostej wybierał koleiny ale kładł się na zakrętach). Powtórze jeszcze raz jak masz możliwość przejechania się od jakiegoś znajomka na 35/35 czy tam 40/40 + na skróconych amorach czy na seryjnych czy sam na seri GTI do radze to zrobić bo w końcu taka zawiecha nowa ok 1000 bedzie kosztować nowa
Ostatnio zmieniony śr gru 03, 2008 19:48 przez eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości