MK3 na 17-tkach bez gwinta itp? Sprężyny obniżające
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
MK3 na 17-tkach bez gwinta itp? Sprężyny obniżające
Chciałem się dowiedzieć czy na samych sprężynach obniżających 40/40 bądź 60/60 da redę jeździć na takich felgach http://allegro.pl/show_item.php?item=449153323 Opony raczej kupię o rozmiarze 205/45R17 podobno nie przyciera czy lepiej 205/40 ?
Odnośnie obniżenia samochodu to chodzi mi o takie delikatne aby felga ładnie się prezentowała, coby samochód nie stal jak na szczudłach.. Nie chcę robić z samochodu gokarta ponieważ używam go do jazdy codziennej. Bardzo proszę o jakieś propozycje w rozsądnych pieniądzach. Z Góry Dzięki
Odnośnie obniżenia samochodu to chodzi mi o takie delikatne aby felga ładnie się prezentowała, coby samochód nie stal jak na szczudłach.. Nie chcę robić z samochodu gokarta ponieważ używam go do jazdy codziennej. Bardzo proszę o jakieś propozycje w rozsądnych pieniądzach. Z Góry Dzięki
po 1 nie zaklada sie samych sprezyn przy obnizeniu 60! nawet przy -40 powienienes dac sportowy amorek...
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
pytaj innych ja tym handluje wiec moja opinia moze wydawac sie nieobiektywna
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- dawidpap
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: pt paź 06, 2006 15:31
- Lokalizacja: starogard gdański
- Kontakt:
witam, z mojego doświadczenia powiem Ci że dużo lepiej na fele 17 założyć opony 205/40
a dlaczego 205? bo to duża felga i szersza opona będzie obcierała, no chyba że masz zaklepane ranty ale radze wybrać 205
a dlaczego 40? bo to dosyć niski profil i felga prezentuje się bardzo ładnie a profil 45 to już nie to samo, a przy golfie profil 45 nic ci nie da bo i tak golf jest twardy i od tej opony Ci nic nie pomoże
[ Dodano: 14 Paź 2008 17:00 ]
a co do zawieszenia, nie rób głupot!
przy takich dużych felgach założysz same sprężyny to amorek tego długo nie wytrzyma,
musi być kompletne sportowe zawieszenie, jeśli masz kase to polecam gwint 40/60
a dlaczego 205? bo to duża felga i szersza opona będzie obcierała, no chyba że masz zaklepane ranty ale radze wybrać 205
a dlaczego 40? bo to dosyć niski profil i felga prezentuje się bardzo ładnie a profil 45 to już nie to samo, a przy golfie profil 45 nic ci nie da bo i tak golf jest twardy i od tej opony Ci nic nie pomoże
[ Dodano: 14 Paź 2008 17:00 ]
a co do zawieszenia, nie rób głupot!
przy takich dużych felgach założysz same sprężyny to amorek tego długo nie wytrzyma,
musi być kompletne sportowe zawieszenie, jeśli masz kase to polecam gwint 40/60
Oceń moje GTI 1.8T AGU
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2624684#2624684
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2624684#2624684
Gwint 40/60 A ja zawsze myslem ze gwint jest ustawiany i to z wieksza regulacjadawidpap pisze:witam, z mojego doświadczenia powiem Ci że dużo lepiej na fele 17 założyć opony 205/40
a dlaczego 205? bo to duża felga i szersza opona będzie obcierała, no chyba że masz zaklepane ranty ale radze wybrać 205
a dlaczego 40? bo to dosyć niski profil i felga prezentuje się bardzo ładnie a profil 45 to już nie to samo, a przy golfie profil 45 nic ci nie da bo i tak golf jest twardy i od tej opony Ci nic nie pomoże
[ Dodano: 14 Paź 2008 17:00 ]
a co do zawieszenia, nie rób głupot!
przy takich dużych felgach założysz same sprężyny to amorek tego długo nie wytrzyma,
musi być kompletne sportowe zawieszenie, jeśli masz kase to polecam gwint 40/60
NORD-VAG.PL
może by tak 60/40 zamiast 40/60 i nie gwint tylko kitdawidpap pisze:polecam gwint 40/60
moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
Dzięki za odp Pewnei coś pomyśle o zawieszeniu jednak nie chce za duzo kasy utopic w samochod. Co myslicie o jakims uzywanym gwincie? Nie tak dawno widziałem dobra ofertę używanego za 500 zł na allegro Jednak nie znam sie jakie dobre itp i na razie kupiłem fele a na zawieszenie przyjdzie czas. Wiem że gwint jest dobry bo można regulować ale wydaje mi sie że bardzo twarde prawda? Jaki jest komfort przy powiedzmy środkowym ustawieniu? Jeżeli chodzi o jakiś kit powiedzmy 40/60 jak wygląda komfort itp? Czy przy tym ustawieniu samochód prowadzi sie już jak gokoard czy da rade w miare normalnie jeździć??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości