Air Ride - INFO Ogólne

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
mcgiwerr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt sty 17, 2006 10:20
Lokalizacja: Potęgowo
Kontakt:

Air Ride

Post autor: mcgiwerr » śr maja 25, 2011 20:14

""SZUAN""- zapodaj wiecej fotek bo to co budujesz to az dziwnie wygada co zarazem jest bardziej ciekawe :hmm:

Poduch do gory nogami- :okej:

Czekam na koncowy efekt-ja od poniedzialku bede wkladal AIR do MK I i tez porobie fotki to na pewno podrzuce na forum :jezor:



Psh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:39
Lokalizacja: Lublin

Air Ride

Post autor: Psh » śr maja 25, 2011 20:23

Wrzucam swoje efekty. 4 mcphersony z golfa II i 4 poduchy bałwanki 3 komorowe. Zawory mechaniczne 1/8" przewody 6x8. Kompresor fabryczny od terenówki. Auto nie z grupy VW, ale może nie dostane bana.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Filmik z działań
https://picasaweb.google.com/wuzelek23/ ... 7333851522


dokładka nie sprawia że Twoje auto staje się niższe..

Awatar użytkownika
AdamGTD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob kwie 24, 2010 19:58
Lokalizacja: Łódź

Air Ride

Post autor: AdamGTD » czw maja 26, 2011 19:01

Możecie mi powiedzieć jaki i gdzie kupić gwintownik do przyłączy 3/8"? jaki generalni jest gwint w pneumatyce wiem że calowy ale odmian gwintu calowego jest więcej niż metrycznego.


Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Air Ride

Post autor: Shmatan » czw maja 26, 2011 19:03

Psh, profeska



Awatar użytkownika
szuan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr gru 26, 2007 17:50
Lokalizacja: Śląsk! - Orzesze.

Air Ride

Post autor: szuan » sob maja 28, 2011 15:38

tokarz dal ciala z tulejką i będzie na "po niedzieli"
ale okucie rekawa rozwiercone i usadzone, zostalo zalozyc oring miedzy poduszke a dolny rowek w amortyzatorze oraz ustawic tuleje i pierwsze testy. - wszystko zagra, to powtorka z rozrywki na drugim komplecie amortyzatorow....

Obrazek
Obrazek


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=242831 kiedyś to było coupe
czas na nowe:
Obrazek
MM3000 17" 3tlg. AirRide1/2", a6 taillights,raid30, kubeł bbs, piasty 5x112, heble a4b5+C4 US

Awatar użytkownika
mcgiwerr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt sty 17, 2006 10:20
Lokalizacja: Potęgowo
Kontakt:

Air Ride

Post autor: mcgiwerr » sob maja 28, 2011 16:45

szuan- a masz moze dokladne foto jak uszczelniles gore poduchy w twoim przypadku czesc od dolo amorka?? Jestem ciekaw jak CI to wyszlo ??



Awatar użytkownika
dogu18
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 673
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
Kontakt:

Air Ride

Post autor: dogu18 » ndz maja 29, 2011 11:05

Ludzki mam pytanie odnośnie zaworów...
ogólnie wiadomo ze stosuje się "technikę LPG" w air...
zazwyczaj widzę ze stosuje się elektrozawory z filtrem... ale czy ktoś próbował użyć do tego celu wtryskiwaczy Valtek??
http://www.agcentrum.com.pl/image.php?path=img/w3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

działają na zasadzie tłoczków... może mają niewielki przepływ ale są bardzo tanie a jak się pogada z gazownikiem to takie rozkalibrowane mocno można dostać za piwo dosłownie...



Awatar użytkownika
mcgiwerr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt sty 17, 2006 10:20
Lokalizacja: Potęgowo
Kontakt:

Air Ride

Post autor: mcgiwerr » ndz maja 29, 2011 14:25

powiem ze tez o tym myslalem jak budowalem AIR dla siebie ale mysle ze one maja bardzo maly przeplyw wiec nie zdaly by egzaminu ale jak sie nie sprawdzi to nie bede sie wiedziec wiec moze ktos chetny na budowe na tych zaworkach ??



Awatar użytkownika
Badyl
Zaklinacz VR6
Zaklinacz VR6
Posty: 589
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:44
Lokalizacja: DOL
Kontakt:

Air Ride

Post autor: Badyl » ndz maja 29, 2011 19:11

jak powoli działała by taka pneumatyka na tych zaworach? bo w głowie buduje już zestaw, ale nie chciał bym, żeby za szybko to wszystko chodziło. Nie mam punktu odniesienia... Pomocy


Obrazek
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======> :toimonster:
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda

Awatar użytkownika
dogu18
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 673
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
Kontakt:

Air Ride

Post autor: dogu18 » ndz maja 29, 2011 19:28

mi sie wydaje ze podobnie jak zawory do LPG6mm bo jednak wymiary w środku są bardzo podobne... poza tym idzie je trochę rozregulować żeby był większy skok tłoczka... cena niska wiec można by spróbować najwyżej się sprzeda jakiemuś posiadaczowi sekwencji:)



Awatar użytkownika
Badyl
Zaklinacz VR6
Zaklinacz VR6
Posty: 589
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:44
Lokalizacja: DOL
Kontakt:

Air Ride

Post autor: Badyl » ndz maja 29, 2011 19:34

a ma ktoś filmik jak chodzi zawieszenie na zaworach od gazu po jednym na koło?


Obrazek
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======> :toimonster:
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda

Awatar użytkownika
mcgiwerr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt sty 17, 2006 10:20
Lokalizacja: Potęgowo
Kontakt:

Re: Air Ride

Post autor: mcgiwerr » pn maja 30, 2011 08:19

BADYL Moj AIR jest na LPG i mam po jednym zaworku na kolo na dopuszczanie powietrza i po jednym na kolo na spuszczanie powietrza. Wydaje mi sie ze taka predkosc jest akurat :) Na dole masz filmik jak to dziala

" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Badyl
Zaklinacz VR6
Zaklinacz VR6
Posty: 589
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:44
Lokalizacja: DOL
Kontakt:

Air Ride

Post autor: Badyl » pn maja 30, 2011 14:37

mcgiwerr, dokładnie o to mi chodziło. Prędkość jest w sam raz, bo ma być u mnie "użytkowo" a nie na pokazowo. Może nawet założę zawór dławiący do reg.
I ostatnie pytanie, które mnie nurtuje. Czy jest techniczna możliwość "pamięci ustawienia"? tzn wciskam guzik i ustawia się do zadanej pozycji całe zawieszenie. Myślałem, żeby założyć liniały magnetyczne na amorach i wysterować wszystko procesorem, ale w warunkach jakich one pracują szybko ulegały by rozkalibrowaniu. Czy jest zależność między ciśnieniem w poduchach a wysokością? czy po prostu jak napompuje więcej powietrza, to poducha się podniesie nie zmieniając ciśnienia wewnątrz? jak zrobione jest to np. w alroadach?


Obrazek
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======> :toimonster:
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda

Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Air Ride

Post autor: lukas.g60 » pn maja 30, 2011 18:48

auta które maja fabrycznie montowany air maja ciegna,czyjniki pozycji na kazdym kole,wiec nie wazne jakie obciazenie auta pozycja bedzie ta sama,aczkolwiek mozna kupic czujniki które wkrecamy zamiast zegarów,i wtedy mamy tez do tego mózg i na zadanym cisnieniu mozna skalibrować i wtedy zapamietać,aczkowiliek przy obcizeniu bedziemy mieli juz inna pozycje na zapamietanym wczewsniej ustawineiu,mozna równieaz dokupić ciegna,bardzo modny taki air jest w uk,oczywsicie wsio jest ze stanów,wpisz se accuair w ggolge albo na ebay.com i ci wyskoczy,z tym ze deczko drogi taki sprzecik jest



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości