Air Ride - INFO Ogólne

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Air Ride

Post autor: lukas.g60 » pn gru 27, 2010 23:59

jezeli cchesz miec jeden zawór na oś musi byc 5/3.albo 2/2 i 2sztuki na oś.ja mam takie tylko ze 1/2,no i duzoo taniej

http://allegro.pl/zawor-elektromagnetyc ... 59963.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
mcgiwerr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt sty 17, 2006 10:20
Lokalizacja: Potęgowo
Kontakt:

Air Ride

Post autor: mcgiwerr » śr gru 29, 2010 14:45

a to moje dzielo. Troche ulepszona wersja mojego starego amorka z B5.

Obrazek



Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Air Ride

Post autor: azizi » śr gru 29, 2010 14:56

Super to wygląda. Jak robisz uszczelnienie między gwintem a tuleją poduszki?


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
Zaba91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: sob lip 11, 2009 14:26
Lokalizacja: Słupsk/Bydgoszcz
Kontakt:

Air Ride

Post autor: Zaba91 » śr gru 29, 2010 19:38

Chcę zbudować zestaw air do golfa 2 i od jakiegoś czasu powoli się do tego zabieram. Mam tylko jedno pytanie... czy budował ktoś aira na seryjnych amorkach? Wszyscy piszą o sportowych z reg twardości, ciekawi mnie jaki efekt będzie na seryjnych... Pomoże ktoś?


Jadźka:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
Obrazek

Awatar użytkownika
Piter_NS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn sie 23, 2004 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Air Ride

Post autor: Piter_NS » śr gru 29, 2010 20:03

myślę że na seryjnych amorkach to nie wytrzyma takie zawieszenie zbyt długo
- może być za miękko przy sporym obniżeniu
- szybko się zużyją amorki bo mają inna charakterystykę pracy


Kupię części lub całe NSU 1000,1200,TT,TTS,Prinz
Obecnie - Golf MK2 Westmoreland, BBS RS, Airride, CarPC oraz NSU 1000C
Poprzednio - Golf MK2 GTi - Wolfsburg Edition

Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Air Ride

Post autor: azizi » śr gru 29, 2010 20:06

auto będzie pływać, będzie za miękko stanowczo


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Air Ride

Post autor: lukas.g60 » śr gru 29, 2010 21:31

przod na pewno musi byc utwardzony,tył natomiast u siebie w pasku próbowqałem tylko tak dla sprawdzenia i nie bylo zle.aczkolwiek mam amorki z gwintu



sash997
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 01:17
Lokalizacja: wieluń

Air Ride

Post autor: sash997 » śr gru 29, 2010 23:44

a robiliście to na serii że sie wypowiadacie że za miękko i te inne bzdety?? ja zrobiłem to na serii i jest twardziej niż na sprężynie,jakoś nie czuje aby pływało...


[url=https://www.viagrasansordonnancefr.com/commander-sildenafil/]commander sildenafil www.viagrasansordonnancefr.com[/url]

xxl24h
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn wrz 20, 2010 22:40

Re: Air Ride

Post autor: xxl24h » czw gru 30, 2010 02:37

Ale NooN i tak ma racje że amory szybciej padną bo nie są przystosowane do pracy na innej wysokości (długi czas) niż fabryczna i powiem tylko tyle że w moim dupo-wozie amory trzymają 7 lat i mają 75% ale zawieszenie jest fabryczne beż obniżania i innych modów a śmigam nie tylko asfaltami i amory nie są od koni. Po za tym kumpel przy obniżenie zawieszenia w polo o 60 mm zajechał amory w niecałe 2 lata a miał nówki wcale nie najgorszej firmy.



Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Air Ride

Post autor: azizi » czw gru 30, 2010 09:24

tak tam zrobione, tył jest ok ale przód jest za miękki
ogólnie ma jeszcze na to wpływ jaka jest poduszka (czytaj ile komór) i jak nisko jest zamontowana, bo wiadomo jak będzie się jeździć na większym ciśnieniu będzie bardziej twardy


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
mcgiwerr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt sty 17, 2006 10:20
Lokalizacja: Potęgowo
Kontakt:

Re: Air Ride

Post autor: mcgiwerr » czw gru 30, 2010 10:52

azizi pisze:Super to wygląda. Jak robisz uszczelnienie między gwintem a tuleją poduszki?
Jeżeli chodzi o uszczelnienie to ja dalem dobry silikon (w moim wypadku byl to klej do szyb SIKAFLEX czy jakos tak) a naprawde trzyma bardzo dobrze.

Obrazek

A jeżeli chodzi o zwykle amory to jak budowalem AIr to jedna strone z przodu mialem na zwyklym amorku a druga na sportowym i musze powiedziec ze nie odczuwalem zbytnio roznicy ale w pompowaniu troche byla-bo jednak sportowy sie wolniej wysowa i ta strona szla troszke wolniej niz druga.

A tak moge uniesc na maxa na gore i na dol. Mam poduszki na 3 balwankach.
Obrazek

Obrazek

Jak macie pytania to dawajcie to postaram sie odpowiedziec systematycznie. Dodam ze teraz bede robil koledze amorki do GOLFA I i zobaczymy jak wyjdzie.



Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Air Ride

Post autor: azizi » czw gru 30, 2010 10:58

Fajnie się chowają koła w auto :)
Dobra pytanie numer jeden, dawałeś jakieś gumy/tuleje na czpień amora aby przy opadzie auta zamortyzować/ograniczyć (do pożądanego poziomu) obniżenie? Jak ktoś ma np wystające koła to wiadomo można sobie błotniki pogiąć :)
Druga sprawa jeździsz passkiem w zimie teraz?


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
mcgiwerr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt sty 17, 2006 10:20
Lokalizacja: Potęgowo
Kontakt:

Air Ride

Post autor: mcgiwerr » czw gru 30, 2010 18:04

Latam, teraz na AIR i wszystko gra.trzeba tylko pilnowac wody w odstojniku zeby nie zamarzla bo jest zimno.Ale wszystko gra. Dzis robie rysunki czesci do golfa 1 dla kolegi na AIR. Pomiary porobione-zrobic rysunki i do tokarza.



Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Air Ride

Post autor: azizi » czw gru 30, 2010 21:05

...a jakie elektrozawory konkretnie masz i gdzie je umieściłeś, chodzi mi o to jak znoszą niskie temperatury


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 3 gości