Air Ride - INFO Ogólne
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Air Ride
Te zawory mogę mieć za nieduże pieniądze, cewki też są na 12v, martwi mnie tylko wpis w parametrach "Pilot pressure 2 - 10 bar". Czy to oznacza że jak ciśnienie spadnie poniżej 2bar to zawór się zamknie?
lukas.g60 napisz mi na pw co, za ile i jakie parametry dokładnie
lukas.g60 napisz mi na pw co, za ile i jakie parametry dokładnie
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
- lukas.g60
- Forum Master
- Posty: 1346
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
- Lokalizacja: TBU/sw209ld
- Kontakt:
Air Ride
raczej nie otworzy,to nie za dobrze,bo zawór powinien sie otwierać od razu nawet jak masz 0,1 bar.Dane masz na poprzedniej stronie.pozatym takich zaworów potrzebujesz 4 jesli bys chcial przod i tyl i 8 jesli na kazde koło.pozdr
podejrzewam nawet ze ponizej 200blackvagen pisze: mi się udało kupić zbiornik VIAIR 22,7L poniżej 250 pln
Air Ride
lukas.g60 tak wiem ile zaworów potrzeba bo mam działający system ale na innych, prostszych ale działających jak najbardziej ok
z racji przebudowy całości robię zmiany
Wracając do butli to pochwali się ktoś gdzie to nabyć w takich pieniądzach?
z racji przebudowy całości robię zmiany
Wracając do butli to pochwali się ktoś gdzie to nabyć w takich pieniądzach?
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Re: Air Ride
Co do butki zastanawiałeś się nad gaśnicą ale nie na co2 tylko proszkową dużą 2-3kg napędzaną co2, te zbiorniki wytrzymują spokojnie 20 barów. Trzeba tylko u tokarza przerobić korek a ja z sam zbiornik używany płaciłem 20 zł i mam 2 szt. Te zawory nie są na wyspy po za tym to tylko 1/8 cala, jak będą tylko po 2 na oś to będzie bardzo wolno. I te w linku są na pewno na 220v .
Air Ride
Zastanawiałem się nad butlą też, mam nawet taką o wymiarach 64cm wysokości i około 12cm średnicy, ale w przeliczeniu to jest około 5L pojemności co jest słabym wynikiem. Muszę poszukać jeszcze jakieś grubszej gaśnicy.
Ten używany zbiornik ile litrów ma i z czego to jest?
Co do zaworów co podałem link, to w opisie jest że są też z cewkami na 12v i jak najbardziej można na wyspę je powsadzać, poniżej foto właśnie tego co mogę kupić:
Problem mniemam będzie tylko i wyłącznie z tym minimalnym ciśnieniem, a tego obejść raczej nie da.
Rozumiem że czym większe przyłącze czyli np 1/4 itd to będą one szybsze, tak? One mają przepływ na poziomie 500-1000L/min.
Ten używany zbiornik ile litrów ma i z czego to jest?
Co do zaworów co podałem link, to w opisie jest że są też z cewkami na 12v i jak najbardziej można na wyspę je powsadzać, poniżej foto właśnie tego co mogę kupić:
Problem mniemam będzie tylko i wyłącznie z tym minimalnym ciśnieniem, a tego obejść raczej nie da.
Rozumiem że czym większe przyłącze czyli np 1/4 itd to będą one szybsze, tak? One mają przepływ na poziomie 500-1000L/min.
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Air Ride
Ja mam 2 gaśnice (5l) pod ciśnieniem 16 barów ale trabant jest trochę lżejszy i liczę na mniejsze zużycie powietrza w systemie. Według mnie 2 a nawet 3 takie małe butle łatwiej zagospodarować w samochodzie chyba że nie zależy ci na przestrzeni bagażnika. Tak jak pisał lukas musisz mieć zawory sterowane bezpośrednio cewką a nie pośrednio ciśnieniem jak te bo nie opuścisz samochodu albo będziesz miał dziwnie ustawione poduszki (przód pójdzie niżej a tył wysoko, zależy od wagi). Ja kupiłem zaworki bezpośrednie używane sprawne za 5 zł sztuka na 1/4 cala ale maja trochę słaby przepływ i je dubluje czyli po 4 na koło z wężami fi10.
Air Ride
Gaśnice już namierzyłem, około 12L wychodzi że ma. Mam człowieka co robi przeglądy tego sprzętu i ma dość dużo ich. Wymiary coś około 18cm średnicy i 50cm długości takiej jaką oglądałem.
W mk1 cabrio z tyłu za siedzeniem jest belka między błotnikami, nad nią można spokojnie umieścić taką butlę, a co za tym idzie nadal ma się bagażnik i dostęp do zapasu.
Co do zaworów wiem o co chodzi i szukam sobie powoli jakiś, bo obecne są jak najbardziej ok, wolniejsze ale i tańsze, no i póki co bezproblemowe.
Mam po 1szt na każde koło no i po 1 do pompowania każdej osi.
W mk1 cabrio z tyłu za siedzeniem jest belka między błotnikami, nad nią można spokojnie umieścić taką butlę, a co za tym idzie nadal ma się bagażnik i dostęp do zapasu.
Co do zaworów wiem o co chodzi i szukam sobie powoli jakiś, bo obecne są jak najbardziej ok, wolniejsze ale i tańsze, no i póki co bezproblemowe.
Mam po 1szt na każde koło no i po 1 do pompowania każdej osi.
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Air Ride
azizi a jeśli można wiedzieć ile taka przyjemność z tą butlą kosztuje $. Co do zaworów to możesz ja mam tak jak u ciebie (jeszcze nie zmontowane bo brak poduszek) z tą różnica że na każde koło mam 4 zawory czyli 2 do napełniania i 2 do spuszczania. Nie będzie to tak szybkie jak zawory 1/2 cala ale 2 razy szybsze od 1/4 cala i za grosze bo zaworu 1/2 nie kupisz za 10 zł sztuka heheheheh. Zestaw nie przewidziany do jakiego kol wiek skakania. Razem zawory na wszystkie 4 koła kosztowały mnie 80 zł ale jeszcze muszę dołożyć 150 na odpowiednie złączki i węże ale to i tak by było potrzebne.
Air Ride
Butla za free. Dziś dzwoniłem do człowieka i mówi że mi poszuka tak aby na następny tydzień była. Jest to tzw złom także dla tego nic nie płace.
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Air Ride
ja dostalem fajny zbiornik na wymiane za kierunkowskaz do b5 jutro moze podskocze do gosci co zajmuja sie ogrzewaniem domow itp zeby zaspawali niepotrzebne otwory, zrobili odpowiednie wyjscia/wejscia dorobili stopki i z malowaniem powinienem sie zmiescic w 50pln na gotowo
kompresor dwutlokowy z offroadu, 200psi max 40minut, 150l/min. 450pln - wygladu to on nie ma ale przynajmniej przystepna cena
kompresor dwutlokowy z offroadu, 200psi max 40minut, 150l/min. 450pln - wygladu to on nie ma ale przynajmniej przystepna cena
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=242831 kiedyś to było coupe
czas na nowe:
MM3000 17" 3tlg. AirRide1/2", a6 taillights,raid30, kubeł bbs, piasty 5x112, heble a4b5+C4 US
czas na nowe:
MM3000 17" 3tlg. AirRide1/2", a6 taillights,raid30, kubeł bbs, piasty 5x112, heble a4b5+C4 US
Air Ride
Ja kupiłem taki, http://allegro.pl/pompa-nivo-opel-omega ... 11346.html" onclick="window.open(this.href);return false; jest wolny ale docelowo będą co najmniej 2 zależy jakie bardzo będą wolne, ten to dopiero nie wygląda. Wie ktoś gdzie można kupić jakieś tanie czujniki ciśnienia ale nie presostaty od sprężarek?
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
Air Ride
prosze bardzo : http://www.sklep4x4.pl/sklep/grupy/189.html" onclick="window.open(this.href);return false;xxl24h pisze:Wie ktoś gdzie można kupić jakieś tanie czujniki ciśnienia ale nie presostaty od sprężarek?
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
Air Ride
w przypadku zastosowania dwóch zaworów na oś, manometry z podwójną skalą nic nie dadzą prawda? - bo powietrze ma przepływ między poduszkami na osi?
w takim wypadku jeden manometr na oś ze skalą do 10b wystarczy? - cisnienie w ukl na max wysokosci wychodzi 6b, tak? - dobrze myśle? czy jednak musze nadal szukać z podwojna skalą? - mam tylko 3 otwory na manometry po dodatkowych zegarach...
znalazłem manometry które biją wszystkie ceną, aż 14zł/szt
http://pneumatig.com.pl/manometr-50mm-tylny-p-1391.html" onclick="window.open(this.href);return false;
w takim wypadku jeden manometr na oś ze skalą do 10b wystarczy? - cisnienie w ukl na max wysokosci wychodzi 6b, tak? - dobrze myśle? czy jednak musze nadal szukać z podwojna skalą? - mam tylko 3 otwory na manometry po dodatkowych zegarach...
znalazłem manometry które biją wszystkie ceną, aż 14zł/szt
http://pneumatig.com.pl/manometr-50mm-tylny-p-1391.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=242831 kiedyś to było coupe
czas na nowe:
MM3000 17" 3tlg. AirRide1/2", a6 taillights,raid30, kubeł bbs, piasty 5x112, heble a4b5+C4 US
czas na nowe:
MM3000 17" 3tlg. AirRide1/2", a6 taillights,raid30, kubeł bbs, piasty 5x112, heble a4b5+C4 US
Re: Air Ride
Najwyżej będą wskazywać to samow przypadku zastosowania dwóch zaworów na oś, manometry z podwójną skalą nic nie dadzą prawda? - bo powietrze ma przepływ między poduszkami na osi?
powinien spokojnie wystarczyć...jeden manometr na oś ze skalą do 10b wystarczy?
u mnie tak właśnie jestcisnienie w ukl na max wysokosci wychodzi 6b, tak? - dobrze myśle?
Kupię części lub całe NSU 1000,1200,TT,TTS,Prinz
Obecnie - Golf MK2 Westmoreland, BBS RS, Airride, CarPC oraz NSU 1000C
Poprzednio - Golf MK2 GTi - Wolfsburg Edition
Obecnie - Golf MK2 Westmoreland, BBS RS, Airride, CarPC oraz NSU 1000C
Poprzednio - Golf MK2 GTi - Wolfsburg Edition
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości