Air Ride - INFO Ogólne
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Air Ride - INFO Ogólne
Mapet, skompletowal bys mi zawieszenie air ride na amorkach ap i wycenil? Mniej wiecej
Air Ride - INFO Ogólne
pisz takie pytania na pw jak cos albo w ogloszeniach bo tutaj to nie wypada .. podaj do jakiego auta od razu i ktory zestaw
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 22:16
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- Kontakt:
Air Ride - INFO Ogólne
Witam
mam problem z moim airem i już nie mam pomysłów jak go rozwiązać i pomyślałem ze może jakiś świeży punkt widzenia pomoże mi się go pozbyć.
mam air na seryjnach amorkach przód rubena 3 komorowy tył miech scania i występuje następujący problem:
odboje są równe tzn wysokość przednich jest taka sama i wysokość tylnych jest taka sama.
auto przy opuszczonym tyle na maxa przód podnosi się równo. W połowie zakresu tyłu przód zaczyna się krzywić tzn. najpierw wstaje lewa strona a później prawa.Tak samo z opadaniem jeżeli tył jest na maxa opuszczony to wszystko jest ok a jak tylko jest jakieś ciśnienie z tyłu to przód się odrazu krzywi. wszystkie przewody równe zawory 1/2" osobno osie sterowane.
można zuważyć ze prawa strona z tyłu troszke wcześniej się podnosi
WTF?
Czy może to być wina rękawów czy miał ktoś już takie dziwne objawy?
Nie mam już pomysłów kombinowałem z wysokościami odbojów ale nie moge znaleźć przyczyny
Bardzo prosze o pomoc
Pozdarwiam
mam problem z moim airem i już nie mam pomysłów jak go rozwiązać i pomyślałem ze może jakiś świeży punkt widzenia pomoże mi się go pozbyć.
mam air na seryjnach amorkach przód rubena 3 komorowy tył miech scania i występuje następujący problem:
odboje są równe tzn wysokość przednich jest taka sama i wysokość tylnych jest taka sama.
auto przy opuszczonym tyle na maxa przód podnosi się równo. W połowie zakresu tyłu przód zaczyna się krzywić tzn. najpierw wstaje lewa strona a później prawa.Tak samo z opadaniem jeżeli tył jest na maxa opuszczony to wszystko jest ok a jak tylko jest jakieś ciśnienie z tyłu to przód się odrazu krzywi. wszystkie przewody równe zawory 1/2" osobno osie sterowane.
można zuważyć ze prawa strona z tyłu troszke wcześniej się podnosi
WTF?
Czy może to być wina rękawów czy miał ktoś już takie dziwne objawy?
Nie mam już pomysłów kombinowałem z wysokościami odbojów ale nie moge znaleźć przyczyny
Bardzo prosze o pomoc
Pozdarwiam
Re: Air Ride - INFO Ogólne
sprawdź może, czy nie gniecie Ci przewodów w którymś miejscu tam, gdzie wolniej podnosi się/opada.
ew. zobacz czy gdzieś nie ma jakiegoś syfu na linii danego koła (tego wolniejszego), który ograniczałby przepływ powietrza.
może po prostu jak podniesiesz trochę tył (a przecież rękawy potrzebują więcej ciśnienia), powietrza już jest mniej, wolniej się napełnia przód, przez co jest zauważalna różnica. choć ja bym obstawiał, że gdzieś Ci przygniata ew. zagina mocno przewód...
ew. zobacz czy gdzieś nie ma jakiegoś syfu na linii danego koła (tego wolniejszego), który ograniczałby przepływ powietrza.
może po prostu jak podniesiesz trochę tył (a przecież rękawy potrzebują więcej ciśnienia), powietrza już jest mniej, wolniej się napełnia przód, przez co jest zauważalna różnica. choć ja bym obstawiał, że gdzieś Ci przygniata ew. zagina mocno przewód...
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 22:16
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- Kontakt:
Air Ride - INFO Ogólne
wszystkie przewody sprawdzone nic nie jest zagniecione brak jakich kolwiek zanieczyszczen dzieki za rady moze jeszcze cos wpadnie ci do glowy chetnie poczytam jeszcze jakichs rad
Air Ride - INFO Ogólne
a wyjścia z butli 4 osobne czy inaczej ? i długość przewodów też taka sama czy jeden dłuższy drugi krótszy ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 22:16
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- Kontakt:
Air Ride - INFO Ogólne
wyjscia na zawory sa dwa bo sa dwa zawory dlugosc przewodow jest taka sama. Mialo by to wplyw gdyby samochod sie pompowal krzywo ale on sie prosto pompuje tylko ze jak jest jakies cisnienie w tyle to krzywo podnosi sie przod a jak nie ma z tylu cisnienka to przod podnosi sie rowno .Podejrzewam ze moze byc to wina rekawow jutro jeszcze bede probowal jak uda mi sie to ogarnac to dam znac
Air Ride - INFO Ogólne
Witam panowie,prosze o jakas podpowiedz, bo mam w swoim zestawie 2 zawory 5/3 na wyspie zaworowej i wczoraj zaczelo mi szybko schodzic powietrze na tylnej osi i okazalo sie ze powietrze schodzi gdzies przy jednym zaworze ale nie moge zlokalizowac w ktorym miejscu dokladnie , ale jak wyciagnalem wezyk od powietrza przy zaworze to zobaczylem ze w srodku na tym jakby trzpieniu ktory chyba zamyka i odcina przeplyw powietrza jest kawalek teflonu na ktory bylo wkrecone szybkozlacze od wezyka, czy to moze miec wplyw na to ze powietrze gdzies ucieka przy zaworze?
Ostatnio zmieniony ndz mar 03, 2013 16:41 przez Tomi19, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój Jubi :)zapraszam viewtopic.php?f=88&t=426280" onclick="window.open(this.href);return false;
Moj golf II Projekt viewtopic.php?f=87&t=563421" onclick="window.open(this.href);return false;
Air Ride - INFO Ogólne
Tomi, może tak być.
Jeśli kawałek teflonu poleciał Ci w środek, tam gdzie pracuje trzpień, mógł się dostać między trzpień z oringiem a kanał, w którym pracuje i jest nieszczelność.
Decybel, no dobra. A jak masz niewielkie ciśnienie w rękawie, na tyle nieduże, żeby samochód ciągle leżał na odbojach (powiedzmy 2-3 bary), to też krzywo się podnosi?
Wiesz, może być tak, że kiedy z tyłu samochód jest uniesiony, to wiadomo, łatwiej się ugina niż kiedy leży na odbojach (wtedy przez masę tyłu, która nie jest resorowana, więc sztywna, nie widać efektu przekrzywiania). No więc może któryś z amortyzatorów "trzyma" silniej niż drugi i stąd efekt nierównomiernego pompowania. Wpływ rękawów na zachowanie się przodu auta wg mnie jest mało prawdopodobny. Jedyny wpływ jaki może być, to tak jak napisałem wcześniej, usztywnienie całego samochodu, kiedy nie ma w nich powietrza.
Jeśli kawałek teflonu poleciał Ci w środek, tam gdzie pracuje trzpień, mógł się dostać między trzpień z oringiem a kanał, w którym pracuje i jest nieszczelność.
Decybel, no dobra. A jak masz niewielkie ciśnienie w rękawie, na tyle nieduże, żeby samochód ciągle leżał na odbojach (powiedzmy 2-3 bary), to też krzywo się podnosi?
Wiesz, może być tak, że kiedy z tyłu samochód jest uniesiony, to wiadomo, łatwiej się ugina niż kiedy leży na odbojach (wtedy przez masę tyłu, która nie jest resorowana, więc sztywna, nie widać efektu przekrzywiania). No więc może któryś z amortyzatorów "trzyma" silniej niż drugi i stąd efekt nierównomiernego pompowania. Wpływ rękawów na zachowanie się przodu auta wg mnie jest mało prawdopodobny. Jedyny wpływ jaki może być, to tak jak napisałem wcześniej, usztywnienie całego samochodu, kiedy nie ma w nich powietrza.
Air Ride - INFO Ogólne
Tomi19 zawory do czyszczenia masz
Takie pytanie bo skonczylem przod w mk2 na balwankach 130/3 i jest calkiem ok teraz chcialbym zrobic tyl i nie wiem czy tam sie okucia 130 mm w kielichy zmieszcza. Ma ktos szybkie info ? Wole 4balwanki niz kazde kolo z innej parafi. Jutro wrzuce fote przodu.
Decybel -wyglada ze zaginaja Ci sie weze gdzies.
Pozdro.
Takie pytanie bo skonczylem przod w mk2 na balwankach 130/3 i jest calkiem ok teraz chcialbym zrobic tyl i nie wiem czy tam sie okucia 130 mm w kielichy zmieszcza. Ma ktos szybkie info ? Wole 4balwanki niz kazde kolo z innej parafi. Jutro wrzuce fote przodu.
Decybel -wyglada ze zaginaja Ci sie weze gdzies.
Pozdro.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Air Ride - INFO Ogólne
okucia wystarcza srednicy 120mm taka moja uwaga a na tyl do mk2 spokojnie wchodzi to
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- mikolajmakoski1
- Forum Master
- Posty: 1562
- Rejestracja: ndz sty 30, 2011 14:10
- Lokalizacja: Nowa Sól
Re: Air Ride - INFO Ogólne
120 wystarczają zarówno na przod i na tyl?MAPET pisze:okucia wystarcza srednicy 120mm taka moja uwaga a na tyl do mk2 spokojnie wchodzi to
"Dla ciebie to wkładanie kasy w starego golfa,dla mnie to wkładanie serca w pasje."
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56
Air Ride - INFO Ogólne
ogolnie do poduszki 130 mozna smialo robic okucia o srendnicy 120mm
zawsze troche Wam taniej
zawsze troche Wam taniej
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości