Air Ride - INFO Ogólne

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
tomek001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr lut 06, 2013 20:39

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: tomek001 » pt lut 22, 2013 14:52

Mapet, skompletowal bys mi zawieszenie air ride na amorkach ap i wycenil? Mniej wiecej



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: MAPET » pt lut 22, 2013 15:31

pisz takie pytania na pw jak cos albo w ogloszeniach bo tutaj to nie wypada .. podaj do jakiego auta od razu i ktory zestaw


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Decybel :)
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 22:16
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Decybel :) » śr lut 27, 2013 13:18

Witam
mam problem z moim airem i już nie mam pomysłów jak go rozwiązać i pomyślałem ze może jakiś świeży punkt widzenia pomoże mi się go pozbyć.
mam air na seryjnach amorkach przód rubena 3 komorowy tył miech scania i występuje następujący problem:
odboje są równe tzn wysokość przednich jest taka sama i wysokość tylnych jest taka sama.
auto przy opuszczonym tyle na maxa przód podnosi się równo. W połowie zakresu tyłu przód zaczyna się krzywić tzn. najpierw wstaje lewa strona a później prawa.Tak samo z opadaniem jeżeli tył jest na maxa opuszczony to wszystko jest ok a jak tylko jest jakieś ciśnienie z tyłu to przód się odrazu krzywi. wszystkie przewody równe zawory 1/2" osobno osie sterowane.
można zuważyć ze prawa strona z tyłu troszke wcześniej się podnosi
WTF?
Czy może to być wina rękawów czy miał ktoś już takie dziwne objawy?
Nie mam już pomysłów kombinowałem z wysokościami odbojów ale nie moge znaleźć przyczyny
Bardzo prosze o pomoc
Pozdarwiam



daniel_87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn sie 22, 2011 10:31

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: daniel_87 » śr lut 27, 2013 21:05

sprawdź może, czy nie gniecie Ci przewodów w którymś miejscu tam, gdzie wolniej podnosi się/opada.
ew. zobacz czy gdzieś nie ma jakiegoś syfu na linii danego koła (tego wolniejszego), który ograniczałby przepływ powietrza.
może po prostu jak podniesiesz trochę tył (a przecież rękawy potrzebują więcej ciśnienia), powietrza już jest mniej, wolniej się napełnia przód, przez co jest zauważalna różnica. choć ja bym obstawiał, że gdzieś Ci przygniata ew. zagina mocno przewód...



Decybel :)
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 22:16
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Decybel :) » śr lut 27, 2013 21:17

wszystkie przewody sprawdzone nic nie jest zagniecione brak jakich kolwiek zanieczyszczen dzieki za rady moze jeszcze cos wpadnie ci do glowy chetnie poczytam jeszcze jakichs rad



Awatar użytkownika
zyzek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: ndz lut 19, 2012 15:37

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: zyzek » czw lut 28, 2013 20:01

a wyjścia z butli 4 osobne czy inaczej ? i długość przewodów też taka sama czy jeden dłuższy drugi krótszy ?



Decybel :)
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 22:16
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Decybel :) » czw lut 28, 2013 20:29

wyjscia na zawory sa dwa bo sa dwa zawory dlugosc przewodow jest taka sama. Mialo by to wplyw gdyby samochod sie pompowal krzywo ale on sie prosto pompuje tylko ze jak jest jakies cisnienie w tyle to krzywo podnosi sie przod a jak nie ma z tylu cisnienka to przod podnosi sie rowno .Podejrzewam ze moze byc to wina rekawow jutro jeszcze bede probowal jak uda mi sie to ogarnac to dam znac



Awatar użytkownika
zyzek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: ndz lut 19, 2012 15:37

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: zyzek » czw lut 28, 2013 20:51

może być też tak że ciśnienie masz beznadziejne w butli ...



Awatar użytkownika
Tomi19
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 740
Rejestracja: sob mar 14, 2009 17:50
Lokalizacja: Chełmno

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Tomi19 » ndz mar 03, 2013 15:17

Witam panowie,prosze o jakas podpowiedz, bo mam w swoim zestawie 2 zawory 5/3 na wyspie zaworowej i wczoraj zaczelo mi szybko schodzic powietrze na tylnej osi i okazalo sie ze powietrze schodzi gdzies przy jednym zaworze ale nie moge zlokalizowac w ktorym miejscu dokladnie , ale jak wyciagnalem wezyk od powietrza przy zaworze to zobaczylem ze w srodku na tym jakby trzpieniu ktory chyba zamyka i odcina przeplyw powietrza jest kawalek teflonu na ktory bylo wkrecone szybkozlacze od wezyka, czy to moze miec wplyw na to ze powietrze gdzies ucieka przy zaworze?
Ostatnio zmieniony ndz mar 03, 2013 16:41 przez Tomi19, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Mój Jubi :):)zapraszam viewtopic.php?f=88&t=426280" onclick="window.open(this.href);return false;
Moj golf II Projekt ;) viewtopic.php?f=87&t=563421" onclick="window.open(this.href);return false;

daniel_87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn sie 22, 2011 10:31

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: daniel_87 » ndz mar 03, 2013 16:01

Tomi, może tak być.
Jeśli kawałek teflonu poleciał Ci w środek, tam gdzie pracuje trzpień, mógł się dostać między trzpień z oringiem a kanał, w którym pracuje i jest nieszczelność.

Decybel, no dobra. A jak masz niewielkie ciśnienie w rękawie, na tyle nieduże, żeby samochód ciągle leżał na odbojach (powiedzmy 2-3 bary), to też krzywo się podnosi?
Wiesz, może być tak, że kiedy z tyłu samochód jest uniesiony, to wiadomo, łatwiej się ugina niż kiedy leży na odbojach (wtedy przez masę tyłu, która nie jest resorowana, więc sztywna, nie widać efektu przekrzywiania). No więc może któryś z amortyzatorów "trzyma" silniej niż drugi i stąd efekt nierównomiernego pompowania. Wpływ rękawów na zachowanie się przodu auta wg mnie jest mało prawdopodobny. Jedyny wpływ jaki może być, to tak jak napisałem wcześniej, usztywnienie całego samochodu, kiedy nie ma w nich powietrza.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: RasPL » ndz mar 03, 2013 16:54

Tomi19 zawory do czyszczenia masz

Takie pytanie bo skonczylem przod w mk2 na balwankach 130/3 i jest calkiem ok teraz chcialbym zrobic tyl i nie wiem czy tam sie okucia 130 mm w kielichy zmieszcza. Ma ktos szybkie info ? Wole 4balwanki niz kazde kolo z innej parafi. Jutro wrzuce fote przodu.

Decybel -wyglada ze zaginaja Ci sie weze gdzies.

Pozdro.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: MAPET » ndz mar 03, 2013 18:15

okucia wystarcza srednicy 120mm taka moja uwaga a na tyl do mk2 spokojnie wchodzi to


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
mikolajmakoski1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1562
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 14:10
Lokalizacja: Nowa Sól

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: mikolajmakoski1 » ndz mar 03, 2013 18:21

MAPET pisze:okucia wystarcza srednicy 120mm taka moja uwaga a na tyl do mk2 spokojnie wchodzi to
120 wystarczają zarówno na przod i na tyl?


"Dla ciebie to wkładanie kasy w starego golfa,dla mnie to wkładanie serca w pasje."
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: MAPET » ndz mar 03, 2013 18:24

ogolnie do poduszki 130 mozna smialo robic okucia o srendnicy 120mm

zawsze troche Wam taniej :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości