Air Ride - INFO Ogólne
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- lukas.g60
- Forum Master
- Posty: 1346
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
- Lokalizacja: TBU/sw209ld
- Kontakt:
Air Ride - INFO Ogólne
nie mozesz se ustawic,to jest tylko elektoniczny wyswietlacz cisnienia nic wiecej.nazywa sie to AVS czyli tak jak pisze na obudoiwie,ja kupowalem u WAISSa
- messeru
- Ma gadane
- Posty: 218
- Rejestracja: czw sty 18, 2007 11:39
- Lokalizacja: Toruń/Chełmno
- Kontakt:
Re: Air Ride - INFO Ogólne
Mapet a masz coś takiego w swojej ofercie?MAPET pisze:musisz do niego miec przejsciowke viair tak ajak do manometru bo gwint jest USA i do tej przejscowiki dajesz wezyk fi 6
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images39.fotosik.pl/20/7c2166319e903ca3med.jpg[/img][/url]
Air Ride - INFO Ogólne
http://www.airride-system.pl/zlaczka-sk ... p-128.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Air Ride - INFO Ogólne
Panowie,
czy ktoś z Was próbował na przykład dolewać troszkę denaturatu do odwadniacza (ew. inne bezpieczne dla układu specyfiki, bo pary denatu chyba mogą zmyć oliwę w zaworkach?)?
Mam problem, bo przy obecnych temp., zanim mi rozmarzną jakieś drobinki lodu w odwadniaczu, to musi minąć parę ładnych minut..
[edit]
chyba ogarnąłem temat. nie zauważyłem, że odwadniacz jest pełen wody coś tam zlewałem, ale chyba niezbyt dokładnie i niestety blokowało mi przepływ.
wyjąłem skubańca, rozmroziłem, rozebrałem, wysuszyłem i zamontowałem...zobaczymy jak będzie po dzisiejszej nocy
czy ktoś z Was próbował na przykład dolewać troszkę denaturatu do odwadniacza (ew. inne bezpieczne dla układu specyfiki, bo pary denatu chyba mogą zmyć oliwę w zaworkach?)?
Mam problem, bo przy obecnych temp., zanim mi rozmarzną jakieś drobinki lodu w odwadniaczu, to musi minąć parę ładnych minut..
[edit]
chyba ogarnąłem temat. nie zauważyłem, że odwadniacz jest pełen wody coś tam zlewałem, ale chyba niezbyt dokładnie i niestety blokowało mi przepływ.
wyjąłem skubańca, rozmroziłem, rozebrałem, wysuszyłem i zamontowałem...zobaczymy jak będzie po dzisiejszej nocy
Re: Air Ride - INFO Ogólne
Mam pytanko co do Air'a. Potrzebuje odległość od dołu amortyzatora (golf 4, A3) do poduszki 3 bałwankowej (łączenia miedzy dolnymi okuciami). Chce żeby to schodziło jak najnizej. Dodam ze amortyzatory seria wiec chce zrobic to raz i dobrze. Za pomoc stawiam browara
- lukas.g60
- Forum Master
- Posty: 1346
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
- Lokalizacja: TBU/sw209ld
- Kontakt:
Air Ride - INFO Ogólne
mozesz to zrobic samemu,scisnij poduszke i naloz na amora i zobaczysz gdzie i na jakiej wys zamontowac dolne okucie.akurat w mk4 beziesz mial problem zejsc jak najnizej,tym bardziej na serii.
- mikolajmakoski1
- Forum Master
- Posty: 1562
- Rejestracja: ndz sty 30, 2011 14:10
- Lokalizacja: Nowa Sól
Re: Air Ride - INFO Ogólne
stabilizator bedzie cie blokowałlukas.g60 pisze:.akurat w mk4 beziesz mial problem zejsc jak najnizej,tym bardziej na serii.
"Dla ciebie to wkładanie kasy w starego golfa,dla mnie to wkładanie serca w pasje."
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56
Air Ride - INFO Ogólne
mikolajmakoski1, nawet jak pozbędziecie się stabilizatora/bądź będzie od S3 to żeby zejść naprawdę nisko trzeba podłużnice podcinać bo półoś blokuje.
- lukas.g60
- Forum Master
- Posty: 1346
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
- Lokalizacja: TBU/sw209ld
- Kontakt:
Air Ride - INFO Ogólne
Panowie proszę o poradę , czy znacie jakieś inne rozwiązanie żeby posadzić niżej mk1 niż przespawanie kielichów wyżej ? Zostało mi jakieś 5cm do miski a chcę żeby kładł się na ziemi . Próbowałem już szukać krótszych wkładów amortyzatora ale wychodzi na to , że mk1 ma najkrótsze . Chodzi mi o wymiar zaznaczony na czerwono .Może macje jakieś propozycje ?
Air Ride - INFO Ogólne
przerobienie gornego mocowania ale bez przespoawywania kielichow trzeba tylko wziac poduchy nowego typui od mk3 i dorobic specjalne "garnuszki"
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Air Ride - INFO Ogólne
MAPET, o to właśnie mi chodziło ale źle ująłem pracuje na szrocie tak , że z dostępnością części nie mam problemu . Nie posiada ktoś może fot przerobionych poduch w mk1 ?
Re: Air Ride - INFO Ogólne
Kurcze,
mam ciągle problem z nabijaniem powietrza jak jest zimno. Gdzieś mi zamarza i przytyka przepływ. na pewno jest to gdzieś pomiędzy kompresorem a odwadniaczem. ostatnio nawet zrzuciło mi tą fabryczną plecionkę z króćca na samym wyjściu powietrza kompresora VIAIRa...mam wrażenie, jakby przyłapywało zaworek zwrotny na końcu plecionki kompresora i nie puszcza powietrza w butlę. Kompresor pracuje, ale ma inny dźwięk i nie wzrasta ciśnienie w butli. Dopiero po rozgrzaniu w samochodzie słychać jak nagle puszcza przepływ. Jest to o tyle niekomfortowe, że nie wiem jak sobie z tym poradzić (wyczyściłem i osuszyłem odwadniacz) i zanim nagrzeję w samochodzie, mija ze 20 minut a potrzebuję przynajmniej 7-8 barów, żeby napompować tylne rękawy (schodzi mi na postoju do 4 barów w rękawach a w butli zostaje jakieś 6, co nie jest wystarczające, żeby unieść tył). Jechać tak jest ciężko, więc pozostaje mi się tylko wolno toczyć i grzać...ale przy -10st. jest to dość żmudne. Gdybym miał z tyłu normalnie Rubeny, to te 6 barów w butli spokojnie wystarczyłoby jeszcze na kilka napompowań, a tak jest problem (wiosną mam zamiar przerobić tył na rubeny). Spotkał się ktoś z takim problemem?
mam ciągle problem z nabijaniem powietrza jak jest zimno. Gdzieś mi zamarza i przytyka przepływ. na pewno jest to gdzieś pomiędzy kompresorem a odwadniaczem. ostatnio nawet zrzuciło mi tą fabryczną plecionkę z króćca na samym wyjściu powietrza kompresora VIAIRa...mam wrażenie, jakby przyłapywało zaworek zwrotny na końcu plecionki kompresora i nie puszcza powietrza w butlę. Kompresor pracuje, ale ma inny dźwięk i nie wzrasta ciśnienie w butli. Dopiero po rozgrzaniu w samochodzie słychać jak nagle puszcza przepływ. Jest to o tyle niekomfortowe, że nie wiem jak sobie z tym poradzić (wyczyściłem i osuszyłem odwadniacz) i zanim nagrzeję w samochodzie, mija ze 20 minut a potrzebuję przynajmniej 7-8 barów, żeby napompować tylne rękawy (schodzi mi na postoju do 4 barów w rękawach a w butli zostaje jakieś 6, co nie jest wystarczające, żeby unieść tył). Jechać tak jest ciężko, więc pozostaje mi się tylko wolno toczyć i grzać...ale przy -10st. jest to dość żmudne. Gdybym miał z tyłu normalnie Rubeny, to te 6 barów w butli spokojnie wystarczyłoby jeszcze na kilka napompowań, a tak jest problem (wiosną mam zamiar przerobić tył na rubeny). Spotkał się ktoś z takim problemem?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości