Air Ride - INFO Ogólne

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: lukas.g60 » pn gru 03, 2012 22:52

nie mozesz se ustawic,to jest tylko elektoniczny wyswietlacz cisnienia nic wiecej.nazywa sie to AVS czyli tak jak pisze na obudoiwie,ja kupowalem u WAISSa

Obrazek



Awatar użytkownika
messeru
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: czw sty 18, 2007 11:39
Lokalizacja: Toruń/Chełmno
Kontakt:

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: messeru » pn gru 03, 2012 23:37

MAPET pisze:musisz do niego miec przejsciowke viair tak ajak do manometru bo gwint jest USA i do tej przejscowiki dajesz wezyk fi 6
Mapet a masz coś takiego w swojej ofercie?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images39.fotosik.pl/20/7c2166319e903ca3med.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: MAPET » wt gru 04, 2012 00:40

http://www.airride-system.pl/zlaczka-sk ... p-128.html" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

daniel_87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn sie 22, 2011 10:31

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: daniel_87 » pt gru 07, 2012 13:13

Panowie,
czy ktoś z Was próbował na przykład dolewać troszkę denaturatu do odwadniacza (ew. inne bezpieczne dla układu specyfiki, bo pary denatu chyba mogą zmyć oliwę w zaworkach?)?
Mam problem, bo przy obecnych temp., zanim mi rozmarzną jakieś drobinki lodu w odwadniaczu, to musi minąć parę ładnych minut..

[edit]

chyba ogarnąłem temat. nie zauważyłem, że odwadniacz jest pełen wody :D coś tam zlewałem, ale chyba niezbyt dokładnie i niestety blokowało mi przepływ.
wyjąłem skubańca, rozmroziłem, rozebrałem, wysuszyłem i zamontowałem...zobaczymy jak będzie po dzisiejszej nocy :hmm:



Awatar użytkownika
Barvin
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 66
Rejestracja: wt lut 28, 2012 15:46

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Barvin » pt gru 14, 2012 18:02

Mam pytanko co do Air'a. Potrzebuje odległość od dołu amortyzatora (golf 4, A3) do poduszki 3 bałwankowej (łączenia miedzy dolnymi okuciami). Chce żeby to schodziło jak najnizej. Dodam ze amortyzatory seria wiec chce zrobic to raz i dobrze. Za pomoc stawiam browara :)



Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: lukas.g60 » pt gru 14, 2012 21:42

mozesz to zrobic samemu,scisnij poduszke i naloz na amora i zobaczysz gdzie i na jakiej wys zamontowac dolne okucie.akurat w mk4 beziesz mial problem zejsc jak najnizej,tym bardziej na serii.



Awatar użytkownika
Barvin
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 66
Rejestracja: wt lut 28, 2012 15:46

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Barvin » sob gru 15, 2012 18:37

niby dlaczego ciezko?



Awatar użytkownika
mikolajmakoski1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1562
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 14:10
Lokalizacja: Nowa Sól

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: mikolajmakoski1 » sob gru 15, 2012 20:41

lukas.g60 pisze:.akurat w mk4 beziesz mial problem zejsc jak najnizej,tym bardziej na serii.
stabilizator bedzie cie blokował


"Dla ciebie to wkładanie kasy w starego golfa,dla mnie to wkładanie serca w pasje."
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56

Awatar użytkownika
mlodyBZG
www.wrocLOW.pl
www.wrocLOW.pl
Posty: 602
Rejestracja: czw cze 11, 2009 14:05
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: mlodyBZG » sob gru 15, 2012 22:34

mikolajmakoski1, nawet jak pozbędziecie się stabilizatora/bądź będzie od S3 to żeby zejść naprawdę nisko trzeba podłużnice podcinać bo półoś blokuje.



Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: lukas.g60 » ndz gru 16, 2012 02:23

ale najpierw zeby to wszystko zrobic trzeba miec 2 krotkie amorki :smoke:



zyto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn sie 14, 2006 00:43
Lokalizacja: skarżysko
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: zyto » pt gru 21, 2012 14:31

Panowie proszę o poradę , czy znacie jakieś inne rozwiązanie żeby posadzić niżej mk1 niż przespawanie kielichów wyżej ? Zostało mi jakieś 5cm do miski a chcę żeby kładł się na ziemi . Próbowałem już szukać krótszych wkładów amortyzatora ale wychodzi na to , że mk1 ma najkrótsze . Chodzi mi o wymiar zaznaczony na czerwono .Może macje jakieś propozycje ?
Obrazek



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: MAPET » pt gru 21, 2012 15:04

przerobienie gornego mocowania ale bez przespoawywania kielichow :) trzeba tylko wziac poduchy nowego typui od mk3 i dorobic specjalne "garnuszki" :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

zyto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn sie 14, 2006 00:43
Lokalizacja: skarżysko
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: zyto » pt gru 21, 2012 15:12

MAPET, o to właśnie mi chodziło ale źle ująłem :) pracuje na szrocie tak , że z dostępnością części nie mam problemu . Nie posiada ktoś może fot przerobionych poduch w mk1 ?



daniel_87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn sie 22, 2011 10:31

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: daniel_87 » pt gru 21, 2012 21:25

Kurcze,
mam ciągle problem z nabijaniem powietrza jak jest zimno. Gdzieś mi zamarza i przytyka przepływ. na pewno jest to gdzieś pomiędzy kompresorem a odwadniaczem. ostatnio nawet zrzuciło mi tą fabryczną plecionkę z króćca na samym wyjściu powietrza kompresora VIAIRa...mam wrażenie, jakby przyłapywało zaworek zwrotny na końcu plecionki kompresora i nie puszcza powietrza w butlę. Kompresor pracuje, ale ma inny dźwięk i nie wzrasta ciśnienie w butli. Dopiero po rozgrzaniu w samochodzie słychać jak nagle puszcza przepływ. Jest to o tyle niekomfortowe, że nie wiem jak sobie z tym poradzić (wyczyściłem i osuszyłem odwadniacz) i zanim nagrzeję w samochodzie, mija ze 20 minut a potrzebuję przynajmniej 7-8 barów, żeby napompować tylne rękawy (schodzi mi na postoju do 4 barów w rękawach a w butli zostaje jakieś 6, co nie jest wystarczające, żeby unieść tył). Jechać tak jest ciężko, więc pozostaje mi się tylko wolno toczyć i grzać...ale przy -10st. jest to dość żmudne. Gdybym miał z tyłu normalnie Rubeny, to te 6 barów w butli spokojnie wystarczyłoby jeszcze na kilka napompowań, a tak jest problem (wiosną mam zamiar przerobić tył na rubeny). Spotkał się ktoś z takim problemem?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości