ale na tyl poduchy?,bo tam na sprezynie siedzi ,dobrze rozumujeMAPET pisze:ok 2000zl z amorkami TA wyszlo okucia poduchy amory
co do pytania 2 posty wyzej
bez kompresora ? haha porazka! co powietrze wypuscic i co na stacje smigasz? bezsens zupelny....
jak robisz air to inwestujesz a nie takie polsrodki
mozna zrobci taniej drozej ale bez przesady
Air Ride - INFO Ogólne
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Re: Air Ride - INFO Ogólne
Air Ride - INFO Ogólne
no tak poduchy przeciez sprezyne zastepujesz poduchą zobacz fotki na FB
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Air Ride - INFO Ogólne
a może zamiast smaru, który i tak traci swoje właściwości w takiej temperaturze ... (jedynie specjalne pasty mogą to wytrzymać) może warto pomyśleć o jakimś ceramizerze (np. dawny militec) ...
http://www.forumsmarowe.pl forum o olejach i smarach
dobierz właściwy olej i zobacz ile litrów wchodzi do układu http://www.forumsmarowe.pl/dobieranie-o ... t-vf10.htm
dobierz właściwy olej i zobacz ile litrów wchodzi do układu http://www.forumsmarowe.pl/dobieranie-o ... t-vf10.htm
Re: Air Ride - INFO Ogólne
jeśli dobrze zrozumiałem, to ten gość i tak jeździ bardzo nisko.wachu153 pisze:Witam,
W związku z tym, że to najlepszy wątek w PL na temat Airride pozwolę sobie napisać na temat mojego auta.
Ostatnio słyszałem, że ktoś zrobił sobie zawieszenie air ride do BMW e46 - na razie tył - bez kompresora i butli - regulacja za pomocą sprężarki w warunkach garażowych lub pompki 12volt w warunkach drogowych
czy to może działać na dłuższą metę?
[...]
i chyba pisał, że te poduchy są po to, żeby łatwiej było wjechać żabą pod samochód.
funkcjonalność tego rozwiązania jest ZEROWA. wg mnie to tylko proszenie się o dodatkowego wrzoda na życiowej dupie.
przecież nie możesz tego w żaden sposób regulować. a niech złapie jakąś małą nieszczelność i jesteś upupiony. jak już robić, to dozbierać dodatkowe 1500,- i kupić viaira, zbiornik i zawory jak człowiek. wielu z nas stara się zrobić dobrze i jak najmniejszym kosztem, ale zwróć uwagę, że jak dotąd tylko jedna osoba odważyła sie zrobić tak jak to opisujesz...gość z tej e46. czytałem gdzieś, na jakimś forum, że chyba z jakiegoś zlotu chłopak wracał na odbojach, bo powietrze mu uszło (pewnie jeszcze nie miał tego dopracowanego, no ale mimo wszystko...)
jeśli chcesz mieć nisko małym kosztem, gwint..pewnie do A6 jest tego mnóstwo. jeśli chcesz mieć nisko i funkcjonalnie - air. i tak masz pierońsko łatwo, bo masz samochód do którego nie brakuje różnych pierdółek, zawiasów etc. ja gmerałem w e34...ani gwintu do tego za ludzką kasę, ani mnóstwa airrideów..nic..także zaciśnij zwieracze, dozbieraj gotówki i zrób w pełni funkcjonalną pneumatykę.
BTW. dystanse by się mocno przydały u Ciebie
-
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: pt sty 07, 2011 00:30
Re: Air Ride - INFO Ogólne
nic do T3 nie znalazłem na FBMAPET pisze:no tak poduchy przeciez sprezyne zastepujesz poduchą zobacz fotki na FB
Re: Air Ride - INFO Ogólne
mowa o koledze Raadman z forum raceism, więcej o jego wynalazku dowiecie się w jego temacie na forumdaniel_87 pisze:jeśli dobrze zrozumiałem, to ten gość i tak jeździ bardzo nisko.wachu153 pisze:Witam,
W związku z tym, że to najlepszy wątek w PL na temat Airride pozwolę sobie napisać na temat mojego auta.
Ostatnio słyszałem, że ktoś zrobił sobie zawieszenie air ride do BMW e46 - na razie tył - bez kompresora i butli - regulacja za pomocą sprężarki w warunkach garażowych lub pompki 12volt w warunkach drogowych
czy to może działać na dłuższą metę?
[...]
i chyba pisał, że te poduchy są po to, żeby łatwiej było wjechać żabą pod samochód.
funkcjonalność tego rozwiązania jest ZEROWA. wg mnie to tylko proszenie się o dodatkowego wrzoda na życiowej dupie.
przecież nie możesz tego w żaden sposób regulować. a niech złapie jakąś małą nieszczelność i jesteś upupiony. jak już robić, to dozbierać dodatkowe 1500,- i kupić viaira, zbiornik i zawory jak człowiek. wielu z nas stara się zrobić dobrze i jak najmniejszym kosztem, ale zwróć uwagę, że jak dotąd tylko jedna osoba odważyła sie zrobić tak jak to opisujesz...gość z tej e46. czytałem gdzieś, na jakimś forum, że chyba z jakiegoś zlotu chłopak wracał na odbojach, bo powietrze mu uszło (pewnie jeszcze nie miał tego dopracowanego, no ale mimo wszystko...)
jeśli chcesz mieć nisko małym kosztem, gwint..pewnie do A6 jest tego mnóstwo. jeśli chcesz mieć nisko i funkcjonalnie - air. i tak masz pierońsko łatwo, bo masz samochód do którego nie brakuje różnych pierdółek, zawiasów etc. ja gmerałem w e34...ani gwintu do tego za ludzką kasę, ani mnóstwa airrideów..nic..także zaciśnij zwieracze, dozbieraj gotówki i zrób w pełni funkcjonalną pneumatykę.
BTW. dystanse by się mocno przydały u Ciebie
- Mentos6660
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: pt paź 15, 2010 23:25
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Air Ride - INFO Ogólne
bmka ladna i nie jest glupie rozwiazanie tylko ze poduchy musza dobrze trzymac powietrze a jak butla pelna pare razy go podniesie:P
Re: Air Ride - INFO Ogólne
w e46 sprężyna chyba leci obok amora, więc łatwo zrobić w pełni szczelną, zakutą rubenę.Mentos6660 pisze:bmka ladna i nie jest glupie rozwiazanie tylko ze poduchy musza dobrze trzymac powietrze a jak butla pelna pare razy go podniesie:P
troszkę trudniej jest, jak amor leci przez poduszkę.
Re: Air Ride - INFO Ogólne
dokładnie.daniel_87 pisze:w e46 sprężyna chyba leci obok amora, więc łatwo zrobić w pełni szczelną, zakutą rubenę.Mentos6660 pisze:bmka ladna i nie jest glupie rozwiazanie tylko ze poduchy musza dobrze trzymac powietrze a jak butla pelna pare razy go podniesie:P
troszkę trudniej jest, jak amor leci przez poduszkę.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Air Ride - INFO Ogólne
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 686&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;zorro74 pisze:nic do T3 nie znalazłem na FBMAPET pisze:no tak poduchy przeciez sprezyne zastepujesz poduchą zobacz fotki na FB
co do e46 znam auto i mi sie podoba
ale zasadnicze pytanie po co pneumat skoro nie mozna tego na drodze czy gdziekolwiek w rozsadny sposob uzywac , bawic sie itd takie jakies malo uzytkowe to podejscie bez kompresorów zbiornikow itp...
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- Zaba91
- Użytkownik
- Posty: 290
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 14:26
- Lokalizacja: Słupsk/Bydgoszcz
- Kontakt:
Air Ride - INFO Ogólne
butla i kompresor musi być normalnie nie ma nic lepszego od zdziwienia w oczach przechodniów jak auto siada na ziemię i jeszcze większego jak podskoczy do góry
Jadźka:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
-
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: pt sty 07, 2011 00:30
Re: Air Ride - INFO Ogólne
to fakt testowane w poznaniu na starymZaba91 pisze:butla i kompresor musi być normalnie nie ma nic lepszego od zdziwienia w oczach przechodniów jak auto siada na ziemię i jeszcze większego jak podskoczy do góry
Air Ride - INFO Ogólne
a jeszcze lepsze jak jest bezprzewodowo
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości