Air Ride - INFO Ogólne

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: k0nr4d » sob kwie 30, 2016 21:50

Podejrzewam, że to przez podkładki centrujące jest problem. Będziesz chyba musiał przerobić lekko górne okucie.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: trepson_vlcrew » ndz maja 01, 2016 11:40

z jednej strony jest ok z drugiej nie wchodzi zatrzymuje sie obok i myśle jak to ogarnąć sensownie... zobaczymy moze uda mi sie o jeden otwór montażowy przesunąć i jakoś lepiej będzie... a jak przerobić nie mam pojęcia narazie... musze ogarnąć bo na alu ta strona siadała na błotniku a od pasażera jeszcze japa była...


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
dreadlook
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr lut 20, 2013 08:31
Lokalizacja: CGD

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: dreadlook » ndz maja 01, 2016 11:58

theblues888 pisze:U mnie okucie od kierowcy sprawia problem bo nie chce wejsc w cypek w budzie od gory. Mialem gume od gory ale juz druga wyleciala wiec musze pomanewrowac troche tsm bo jedna strona ma gume druga nie i nie rowno siada...
Jaki Ty masz cypek w budzie od góry, bo nie czaję tego co napisałeś? :kac:



Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: k0nr4d » ndz maja 01, 2016 12:02

Chodzi mu o gniazdo na sprężynę.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
dreadlook
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr lut 20, 2013 08:31
Lokalizacja: CGD

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: dreadlook » ndz maja 01, 2016 12:09

k0nr4d pisze:Chodzi mu o gniazdo na sprężynę.
W kielichu od spodu?



Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: k0nr4d » ndz maja 01, 2016 12:13

O ten cypek przy górnym okuciu:

Obrazek


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
dreadlook
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr lut 20, 2013 08:31
Lokalizacja: CGD

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: dreadlook » ndz maja 01, 2016 13:34

Ja u siebie nie mam żadnej gumy od góry. Jak chcesz to mogę zmierzyć Ci podstawkę jaką ma dolne okucie (wysokość jej) ;)

Tak to u mnie wygląda. Nic nie obciera o belkę ;)
Obrazek



Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: k0nr4d » ndz maja 01, 2016 13:38

Ale ten cypek to nie jest guma, to element budy.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
dreadlook
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr lut 20, 2013 08:31
Lokalizacja: CGD

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: dreadlook » ndz maja 01, 2016 13:43

k0nr4d pisze:Ale ten cypek to nie jest guma, to element budy.
Wiem. Nawiązywałem do postu
theblues888 pisze:Mialem gume od gory ale juz druga wyleciala wiec musze pomanewrowac troche tsm bo jedna strona ma gume druga nie i nie rowno siada...



Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: k0nr4d » ndz maja 01, 2016 13:51

Aaa, no tak. Ja zrobiłem tylko przekładkę między okuciem a budą z kawałka gumy, żeby nie pukało, otwór w okuciu idzie bezpośrednio w ten cypek w budzie.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Nerfy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr kwie 13, 2016 15:49

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Nerfy » czw maja 12, 2016 10:52

Koledzy, mam do was dobre pytanie, pewnie dostane zaraz w cymbał za nie, no ale trudno :D Śmigam vw cc i myślę nad gwintem bądź powietrzem. Autem robię średnio 15 tyś miesięcznie jednak dużo po trasie. Skłaniam się bardziej ku powietrzu, bo chce też ogarnąć solidny spas, gdzie na gwincie nie dam rady jeździć w trasy,a podnoszenie i opuszczanie gwintu dopada. Tylko teraz zastanawiam się jak z awaryjnością... wiadomo, gwint prosta konstrukcja, co by nie było, do celu dojadę zawsze, a w AR boje się, że na trasie coś yebnie no i klapa... co dalej ? Naczytałem się też, o tym, że poducha może pęknąć (wiadomo, skrajny przypadek, ale możliwy) no i wtedy też nie ciekawy przypadek. Mógłby ktoś , kto ma AR opisać jak to wygląda, na dłuższą metę, czy autem można jechać w trasę bez obaw, czy lepiej jednak wozić ze sobą zapasowe części, wężyki itp. :D



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: RasPL » czw maja 12, 2016 11:47

Jeszcze raz nalezy przypomniec ze wiekszosc zestawów jak nie wszystkie nie ma homologacji do ruchu drogowego. Wiec martw sie co przy wypadku a nie gdy cos w powietrzu yebnie.

2. Ja mam powietrze i kiedys tez duzo jezdzilem po europie i zawsze mialem złaczki, weze w zapasie a uklad zrobiony tak ze w przypadku awarii i opadniecia auta dalo sie kontynuowac jazde po w miare równej drodze (po wybojach i dziurach koniec jazdy)


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Nerfy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr kwie 13, 2016 15:49

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Nerfy » czw maja 12, 2016 12:48

Teoretycznie gwinty AP, Tesco, MTS też nie mają homologacji, tyle że nie zwracają może na siebie aż takiej uwagi.



j3lcyn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw sie 20, 2015 08:25

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: j3lcyn » pt maja 13, 2016 00:23

Jeżdżę ósmy miesiąc na Rubenie 130x3 i ciśnieniu 3.9bar. 50% to trudny teren, błoto, wyboje, pola, lasy. Reszta miasto i trasa. Po gumach nie widać zużycia, pomimo że ciągle są oblepione błotem. Gumy zasilone z dołu więc węże pracują wraz z zawiasem.
Zawsze mam "Apteczkę AIRRIDE", czyli armaturę i przewody. Jest też kompresor pod zapalniczkę za 20PLN, a w bagażniku wystaje wentylnica pozwalająca wtłoczyć powietrze do układu zewnętrznym źródłem. Oryginalne odboje piankowe zamienione na pełne PUR. Wałki fi45x100 dają spory zapas nośności więc można wracać kilkadziesiąt km bez powietrza i ryzyka jakichkolwiek uszkodzeń, oczywiście z głową.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości